K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katoppas vaikka metallijätkiä, jos suomalaisia menestyjiä haluat. Itse ajattelin kyllä isompia näyttämöitä ja esim Sam Smith, Benny Blanco, Lewis Capaldi (tauolla nyt kyllä), Post Malone, Teddy Swims jne. jne.
Metallijätkät on erikseen. Vertaapa samaan genreen eli räppäreihin. Capaldi kärsii mt-ongelmista, Teddy Swims on isokokoinen, mutta ei missään nimessä rähjäisen näköinen. Sam Smith saa kyllä paljon haukkuja nykyisestä lookistaan, hänkin oli ennen hyvännäköinen.

Metallijätkät on erikseen. Vertaapa samaan genreen eli räppäreihin. Capaldi kärsii mt-ongelmista, Teddy Swims on isokokoinen, mutta ei missään nimessä rähjäisen näköinen. Sam Smith saa kyllä paljon haukkuja nykyisestä lookistaan, hänkin oli ennen hyvännäköinen.

Hello trolli. Ota edes sen verran selvää, ettei Kärtsä ole mikään perusräppijätkä eikä tee suomiräppiä tai muutenkaan pelkässä räppigenressä pysyvää musiikkia. Mielenkiintoisesti sulla alkoi maalitolpat siirtymään muutenkin. Nyt moikka, tää tyhmä keskustelu ei kiinnosta.

Hello trolli. Ota edes sen verran selvää, ettei Kärtsä ole mikään perusräppijätkä eikä tee suomiräppiä tai muutenkaan pelkässä räppigenressä pysyvää musiikkia. Mielenkiintoisesti sulla alkoi maalitolpat siirtymään muutenkin. Nyt moikka, tää tyhmä keskustelu ei kiinnosta.
Sössön sössön, ihan luokitellaan rap-artistiksi esim. Wikipedia, enkä ole edes kirjoittaja.

Mua vaan surettaa, kun tuosta sen habituksesta huokuu kyllä se, ettei kaikki ole ihan hyvin. Ei jaksa enää yhtään huolehtia itsestään.
Ei niin. M ikki Hiiren suuret, avuttomat ja anovat silmät vaan mielessä. Kiltti Käärijä setä, anna minulle rytmikästä musiikkia, joĺla ihmiset minulle taas hurraisivat. Setä, ole niin kiltti! No hyvä on, setä valvoo yöt ja päivät ja kumoaa Ananias-Hiiren taikajuomat.

En tiedä onko missään mitään varmaa tietoa, mutta ainakin stoorissa autossa istui kuskin vieressä etupenkillä mies, jolla sivuprofiili täsmäsi Kalleen. Kärtsän vieressä istui joku, jolla pitkähköt hiukset, mahdollisesti Nirananda.
Niin ja ei varmastikaan millään lomareissulla ole. Jos liittyy viisuihin niin tottakai levy-yhtiön tyypit on mukana. Voihan se tosin olla joku eurovillage-tyyppinen juttukin ja ei välttämättä itse viisuihin liity.

Eikö oo jodelissakaan mitään tietoa Kn liikkeistä? Kukaan ei ole Sveitsissä törmännyt häneen? 😅 oon samaa mieltä että parta pitäisi trimmata. Ja alkoholi jättää vain vaikka edes vain viikonloppuihin. Niin että kroppa ehtis vähän välillä puhdistua eikä olisi jatkuvaa tissuttelua mikä myös tuo lisää painoa.

Eikö oo jodelissakaan mitään tietoa Kn liikkeistä? Kukaan ei ole Sveitsissä törmännyt häneen? oon samaa mieltä että parta pitäisi trimmata. Ja alkoholi jättää vain vaikka edes vain viikonloppuihin. Niin että kroppa ehtis vähän välillä puhdistua eikä olisi jatkuvaa tissuttelua mikä myös tuo lisää painoa.
Oletko sama, joka osaisi hoitaa JO:n keikkamarkkinoinnin bändiä paremmin? (Vastaan itselleni, että olet eri.)

Uusimmat

Yhteistyössä