V
vierailija
Vieras
Tämä palsta meni pilalle, kun täällä alettiin tunnistella ja vainota kirjoittajia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä palsta meni pilalle, kun täällä alettiin tunnistella ja vainota kirjoittajia.
No vois ja mä oon tehnytkin tota. Se van, että kuka s .. na ajattelee tuollaiseen täysin kuolleeseen ketjuun laittamaansa kommenttia tallentaa. Vaikka ois taas pitänyt, ihan sen poistelijan kiusaksi.Eiks sinne Vauvalld voi laittaa uudestaan viestit niin kauan, kuin alkavat pysyä? Itselle tärkeimmistä viesteistä vaan kopio kännykän muistioon ja sieltä copy pastella takaisin vaikka 10 kertaa
????Häh, mitäs discordissa on tapahtunut?
Pitää esitellä itsensä, ennen kuin saa jatkaa ryhmässä.Häh, mitäs discordissa on tapahtunut?
Täh, ai missä näin?Pitää esitellä itsensä, ennen kuin saa jatkaa ryhmässä.
Totta tämä.No esitellä ja esitellä....siinähän voi keksiä ihan puuta heinää. Niin naisten juttuja taas
Tosi typerä ja esim. ulkkikset saattaa pudota pois, kun eivät paljoa kirjoittele tai ole ees paikalla, saakohan sit uuden pääsyn ees, jos joku epähuomiossa tippuu pois.No esitellä ja esitellä....siinähän voi keksiä ihan puuta heinää. Niin naisten juttuja taas
No esitellä ja esitellä....siinähän voi keksiä ihan puuta heinää. Niin naisten juttuja taas
Kiva toi esittelypakko muuten mutta ei se vuotoja estä, sama pakko oli kompostin Discordissa ja Aito & kumppanit alkoi sieltä vuotamaan ja haukkumaan.Ei mikään yllätys. Kuka jaksais sitä et heidän juttujaan vatvotaan muualla. Eipä toikaa välttämättä estä vuotoja mut saattaa tiputtaa eroot pois...
No ei todellakaan ollut, keksityltä jutultahan vaikutti koko ajan se.Ei niillä tainnut sitten olla omaa salaista KB ryhmää
No herranjumala käy kirjoittamassa sen esittelyn niin pääsee takaisin.Tosi typerä ja esim. ulkkikset saattaa pudota pois, kun eivät paljoa kirjoittele tai ole ees paikalla, saakohan sit uuden pääsyn ees, jos joku epähuomiossa tippuu pois.
Eihän tullut sen esittelyn jälkeen, kun nimimerkillinenkin käsittääkseni lensi sieltä pois, koska ei ehtinyt kirjoittaa sitä tai jotakin, itse en edes mennyt koskaan.Kiva toi esittelypakko muuten mutta ei se vuotoja estä, sama pakko oli kompostin Discordissa ja Aito & kumppanit alkoi sieltä vuotamaan ja haukkumaan.
Kai se nyt susta on typerä idea kun oot yksi vuotajista pölkky.Tosi typerä ja esim. ulkkikset saattaa pudota pois, kun eivät paljoa kirjoittele tai ole ees paikalla, saakohan sit uuden pääsyn ees, jos joku epähuomiossa tippuu pois.
ToivottavastiLuulen että Bojan nähdään Suomessa vielä ennen elokuuta
Esittely taisi olla siellä pakollinen alusta asti, kuka nimimerkillinen lensi sieltä?Eihän tullut sen esittelyn jälkeen, kun nimimerkillinenkin käsittääkseni lensi sieltä pois, koska ei ehtinyt kirjoittaa sitä tai jotakin, itse en edes mennyt koskaan.
Tottumattomammalle syntyy kyllä helposti sellainen käsitys, että on nyt vaan ulkona koko ryhmästä.. Ellei sitten osaa havaita, että siinä on se esittelyt ja avaa sitä.No herranjumala käy kirjoittamassa sen esittelyn niin pääsee takaisin.
Luulen että Bojan nähdään Suomessa vielä ennen elokuuta