V
vierailija
Vieras
Nimenomaan ja siitä näkee, ettei ole ollut.Tunnistaa kyllä kurjoitustyylistä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nimenomaan ja siitä näkee, ettei ole ollut.Tunnistaa kyllä kurjoitustyylistä
Niinpä, minullekin joku kirjoitti tyyliin oot tämä nimimerkki eli se näiden tunnistelu, lukea saattaa kyllä.Miksi et silloin kun hän kirjoittaa, laita, että tää on hän? Vähän epäuskottavaa väittämistä nyt. Varsinkin jos hän ei ole täällä, niin ei tule sanomaan tällaisiin heittoihin, että olet väärässä. Sen sijaan jos osoittelisit niitä tekstejä, voisi ehkä olla perusteltu väite..
Näkee niiden hiuksista että on kuvattu joskus kuukausi sitten ainakin.Millä perusteella?
Juu ja boitsulla on neule+talvitakki, ei ole Sloveniassa enää noin kylmä.Näkee niiden hiuksista että on kuvattu joskus kuukausi sitten ainakin.
Tiedät, että tää ei ole se paikka mihinkä kirjoittelisi, haloo. Eikä mikään juttu ole edes vaikuttanut sen.Joo, ihan niinku se pystyisi olemaan kirjoittelematta, niin syvällä shippisuossa rämpii.
Se oli silloin dc eli discord, tuollaista en muista.Joku täällä suuttui kun ei ymmärtänyt lyhennettä cc.
Onhan täällä muitakin tosishippareita.Tiedät, että tää ei ole se paikka mihinkä kirjoittelisi, haloo. Eikä mikään juttu ole edes vaikuttanut sen.
Tiedät, että tää ei ole se paikka mihinkä kirjoittelisi, haloo. Eikä mikään juttu ole edes vaikuttanut sen.
Niin, mä mietin kans, että häh, cc?Se oli silloin dc eli discord, tuollaista en muista.
Jaahas, kukas se sieltä saapui paikalleTiedät, että tää ei ole se paikka mihinkä kirjoittelisi, haloo. Eikä mikään juttu ole edes vaikuttanut sen.
Niin en ole hän edelleenkään.Jaahas, kukas se sieltä saapui paikalle
Ai, mulla taas just toisinpäinMun mielestä viisubiisien taso on ihan surkea tänä vuonna. Siellä ei ole yhtäkään sellaista, joka päätyis mun soittolistoilleni. viime vuonnakin oli sentään useampia.
Niin ja meidän kirjoituksia ne on.Onhan täällä muitakin tosishippareita.
Älä jaksa, tiedät etten ole.Okra JM
No kerro.Jaahas, kukas se sieltä saapui paikalle
”Meidän”Niin ja meidän kirjoituksia ne on.
Niinpä, minullekin joku kirjoitti tyyliin oot tämä nimimerkki eli se näiden tunnistelu, lukea saattaa kyllä.
Niinpä, minullekin joku kirjoitti tyyliin oot tämä nimimerkki eli se näiden tunnistelu, lukea saattaa kyllä.
Tosipohjan shippaajia on täällä se kolme tai neljä minun laskujen mukaan.”Meidän”
Ei tod oo JM ollut täällä. Uskon kyllä häntä kun sanoi. Ei ole myöskään mikään kirjoitus vaikuttanut häneltä.”Meidän”
Ei minullakaan montaa ole, saunabiisiin kyllästyi ainakin nopeasti sen poistin listalta, taso heikompi kuin aiempina vuosina kyllä.Mun mielestä viisubiisien taso on ihan surkea tänä vuonna. Siellä ei ole yhtäkään sellaista, joka päätyis mun soittolistoilleni. viime vuonnakin oli sentään useampia.
Juu ja boitsulla on neule+talvitakki, ei ole Sloveniassa enää noin kylmä.
Ai ai. Nyt kosahti koko shippisatu. Bojkkeli ollu siellä Strassin kanssa ohuissa urheilupoksereissa rasvanpolttosulkeisissa saatuaan trauman kultamunia munivan hanhen pötsistä. Aurinko paistaa ja yleisö muistaa taas vähän paremmin Bojan & Rytmiryhmän olemassaolon.Juu ja boitsulla on neule+talvitakki, ei ole Sloveniassa enää noin kylmä.