K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon kyl pääasiassa sitä mieltä että levy-yhtiöstä on kärtsän kokoiselle artistille hyötyä, mutta kyllä se myös syö vähän sen omaleimaisuutta ja spontaanisuutta. Varmaan osaavat laskelmoida ja maksimoida hyödyt, mutta veikkaan että K:n itsensä päättämillä aikatauluilla ja suunnitelmilla lopputulos olisi kiinnostavampi.
Tulee kun tulee, tää on ollut ihan paras yhteistyö ja ilmeisesti jatkuukin❤️

Mites K? Postaako koko ajan Hoojasta, Tommysta, Joostista ym. vai kenties hiukan enemmän silloin, kun yhteistyö on ajankohtainen?
Juuri näin. Sitä paitsi on aika todennäköistä, ettei jokaisesta collabista synny sydänystävyyksiä, vaikka työkuviot sujuisikin kaikin puolin mainiosti ja yhteinen hengailukin sen tiimoilta olisi kivaa. Työkaveruudessa ei ole mitään väärää, mutta mitäpä sitä sellaisesta postailemaan silloin kun yhteisiä työkuvioita ei ole.

Niin toi on totta ja ois mielenkiintoista nähdä. Mutta aika yksin jäisi promoamisen kanssa yms ilman levy-yhtiötä.
Niin, ei se varmaan ihan joko-tai ole, vaan sopimuksia on erilaisia ja joillakin artisteilla on varmasti paljonkin liikkumavaraa. Saattaa olla että K tekee nytkin hyvin vapaasti päätöksiä ja nämä ovat ainoita rajoituksia levy-yhtiön puolelta. Tai voi olla että K on päättänyt ihan itse aikatauluista, mutta sysää levy-yhtiön niskoille kaikki sellaiset jutut joita ei halua itse alkaa selittelemään. Ja sit tietty sekin, että vaikka K on se nimellinen artisti, eihän se sitä juttuaan yksin tee vaan hommaan kuuluu muitakin, joilla on varmaan myös sanottavaa asioista.

Nimenomaan, trollata. Tossa hihassa ole mitään. Tollasia huppareita on myynnissä halpaputiikeista merkkivaatteisiin. Itelläkin muutamia mustia huppareita. Ties mistä rustasta ostettu aikoinaan.

Yhteistyössä