V
vierailija
Vieras
Joko a) tarvitset tai b) olet trolli.
Joko a) tarvitsettai b) olet trolli.
Olen vain ymmärtänyt sen, että himoitset minua. Et muuten käyttäytyisi noin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joko a) tarvitset tai b) olet trolli.
Joko a) tarvitsettai b) olet trolli.
Himoitsen nähdä, kuinka suojelet pikku Jereä pahoilta miehiltä.Olen vain ymmärtänyt sen, että himoitset minua. Et muuten käyttäytyisi noin.
Niin me kaikki sinuaOlen vain ymmärtänyt sen, että himoitset minua. Et muuten käyttäytyisi noin.
Olen vain ymmärtänyt sen, että himoitset minua. Et muuten käyttäytyisi noin.
Ei ole trollausta puolustaa Jereä teidän ällöiltä pakotuksilta.
Kuka täällä himoitsee toista palstailijaa? Ikinä ei kyllä tiedä mitä täällä tapahtuu kun tänne kurkkaa.
Tietenkin himoitaan. Ei me muuten täällä olla muuta kuin himosta sinua kohtaan.Olen vain ymmärtänyt sen, että himoitset minua. Et muuten käyttäytyisi noin.
Jere himoitsee 35:sta ja me sinuaOlen vain ymmärtänyt sen, että himoitset minua. Et muuten käyttäytyisi noin.
Jere himoitsee 35:sta ja me sinua
Himoitsetko minua? Dirty dirtyJere P. on kiinnostunut vain omasta rakkaasta, kauniista Bojanistaan.
Jere P. on kiinnostunut vain omasta rakkaasta, kauniista Bojanistaan.
Himon voimalla eteenpäin sanoi mummo lumessaTähän upeaan loppukaneettiin voisikin kiteyttää koko Kompostin ! Mutta juna kulkee vaan, kohti uusia välilehtiä...
Voimia siskoOlen pitänyt tätä pitkään sisälläni ja yrittänyt irrottautua tältä palstalta. Mutta nyt on pakko päästää tämä ulos, vaikka en ikinä olisi halunnut sanoa tätä ääneen. Pakko se nyt on uskaltaa, en enää voi pitää tätä sisälläni. Tässä se tulee: himoitsen sinua tosishippari suunnattomasti. Huh helpotti.
Jaa. Onko ihan tieto?Se Joksujen yliviivattu keikka on Sydney.
OikeestiVoi ei....matrix alert!!! P:n haastiksessa samassa lauseessa mainittu sekä Pena, että Tilhi.
Me olemme täällä vain sinun vuoksesi rietas kultapuppeli hanipööKäärijä fanit käyvät kuumana meihin tosishippaajiin, mutta minulla pystyy housujen vetskari kiinni.