V
vierailija
Vieras
Ihan hirveetä ettei se ole oppinut sanomaan eiVarmaan kuitenkin joutuu ensin juhlimaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan hirveetä ettei se ole oppinut sanomaan eiVarmaan kuitenkin joutuu ensin juhlimaan
Ja kaikenlaisia siipiveikkojakin tunkee seuraan ja vaatii matkustamaan ulkomailleIhan hirveetä ettei se ole oppinut sanomaan ei Joutuu juhliinkin! Tää on kyllä hirveä viikko sille. Ensin jääkiekkoa, sit Ljubljanaa, ja nyt vielä gaalailta
Kuullotan mielelläni K:n sipulia
Mä voisin tulla h-discordiin kuulee yksityiskohtia............Täytyy pitää vaan oikein oikein hyvänä
Mistä sinne homodiscordiin pääsee?Mä haluun hom
Mä voisin tulla h-discordiin kuulee yksityiskohtia............
Epäreilua, et joku gay käy täällä heittelee täkyjä ja sit häipyy viimeistelemään spessuketjuihinsaMistä sinne homodiscordiin pääsee?
Juu juu, oli se Bojere aito asia. Uskotaan uskotaan. Aidompi kuin mikään. Ja Jerpsukka rakastuneempi kuin koskaan ennen.Allu ja Sonny yhtä avuttomia, väkisin lentokoneeseen vaan, kun siipiveikko mankuu. Hirveä kohtalo
Tasa-arvoinen ystävyys ei voi olla kyseessä? Pakko olla hyväksikäyttö tai vuosisadan rakkaus?Juu juu, oli se Bojere aito asia. Uskotaan uskotaan. Aidompi kuin mikään. Ja Jerpsukka rakastuneempi kuin koskaan ennen.
Juu juu.. Tasa-arvoinen ystävyys. Jerpsun puolelta ainakin.Tasa-arvoinen ystävyys ei voi olla kyseessä? Pakko olla hyväksikäyttö tai vuosisadan rakkaus?
Se nössykkä on niin vedätettävissä! Joku balkanin prinssi vähän hymyilee kohti niin tää tekee mitä käsketään.Juu juu.. Tasa-arvoinen ystävyys. Jerpsun puolelta ainakin.
Luulen, että nää riettaimmat kirjoittelijat täällä on 50-60-vuotiaita.
Jättäkää Kyle rauhaan
Kuulostaako 70-vuotiaasta kiihottavalta?
Olis kyllä siistiä, jos mun mummokin kävis täällä. Ehkä ollaan täällä 3 sukupolvessa. Minä, äiti ja mummo.
Ne on homopalstoilla.Miksei sun vaari ja isä voi käydä täällä? Jos ootte koko suku täällä?
Se kattelee jo Saipan (isojen miesten) peliä kotosohvaltaan.Joko se K esiintyi ja pääsi lepäämään?
Hahhah, tai voi ne kirjoitukset tietty olla 50-80-vuotiaidenkin.
Näyttää että on käynyt tuossa välissä parturissaToi stoori sen Ice cuben biisin kanssa 99% varmuudella kyllä Sloveniasta. Samassa asussa halaa Bojania.
Mistä mä luin, että lipun siihen saa (vain?) hakemalla jostain toimipisteestä? Siis se 30.5. konsertti?Eikö I phone pysty kääntään enää sloveenia vai onkohan vaan minun puhelin, mutta toi ulkoilmakonsertti Lju onko mihin kellonaikaan vai mitä noi numerot tarkoittaa 5 od 15 vai mitä siinä olikaan.
Ahaa, minä en siis ole vaivautunut kääntään mitään tosta tekstistä, kun ennen tää onnistui jotenkin helpommin.Mistä mä luin, että lipun siihen saa (vain?) hakemalla jostain toimipisteestä? Siis se 30.5. konsertti?
No niinpäs onkin.Näyttää että on käynyt tuossa välissä parturissa