V
vierailija
Vieras
Aivan, ei oikeuta vainoamaan ja huutelemaan täällä normi ihmisille.
Ei täällä ole kuin trolleja, minä ja sinä mukaanlaskien.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aivan, ei oikeuta vainoamaan ja huutelemaan täällä normi ihmisille.
Nyt ei pelailla kenkyhmyillä!Ei he mitään nukkeja ole vaan stnan hyvännäköisiä miehiä kaikki kolme. KKP
No hehheh, pilkka käy vielä omaan nilkkaan. T.Ei-AHeh, A varmaan luuli, että tulee.
Mikä pilkka, ei sitä biisiä tuolla kuulla. En ole menossa.No hehheh, pilkka käy vielä omaan nilkkaan. T.Ei-A
Sinä käytät oikeita ihmisiä (stnan hyvännäköisiä miehiä) nukkeleikkeihisi.Ei he mitään nukkeja ole vaan stnan hyvännäköisiä miehiä kaikki kolme. KKP
Naureskelit A:lle. Se pilkka.Mikä pilkka, ei sitä biisiä tuolla kuulla. En ole menossa.
Suhteen häivytykseen tarvi laittaa tollainen ystäväbiisi.
Ketju on jo tutkinnassa, että näin.Ei täällä ole kuin trolleja, minä ja sinä mukaanlaskien.
Hyväntahtoisesti vain.Naureskelit A:lle. Se pilkka.
Ettekö te apinoivat bojanistit osaa keksiä edes yhtä ainoaa termiä ITSE.Sinä käytät oikeita ihmisiä (stnan hyvännäköisiä miehiä) nukkeleikkeihisi.
Etsitkö täältä kenkyhmyn kuvia? Menes ÄlpeeÄsgeelleKetju on jo tutkinnassa, että näin.
En luullut. Kuten sanoin, katsoin jo sitä Areenan showta, että on hienon näköinen show ja spektaakkeli ja ihan siksi katsoin, että on menemisen arvoinen, jos siellä kerran on hyvänen aika samana vuonna sekä Käärijä että Joksut! Ja jos Lasha Tumbain saisi kuulla livenä niin johan se ois lapsillekin yleissivistystä!Heh, A varmaan luuli, että tulee.
S heräsi aamulla Ljubljanassa housu tosi kipeänä. Bojan näytti syylliseltä. S kysyi Bojanilta tietääkö tämä ehkä asiasta jotakinSinä käytät oikeita ihmisiä (stnan hyvännäköisiä miehiä) nukkeleikkeihisi.
Käytetään samaa, tuttua termiä puolin ja toisin. Se on selkeää.Ettekö te apinoivat bojanistit osaa keksiä edes yhtä ainoaa termiä ITSE.![]()
Suhteen häivytykseen tarvi laittaa tollainen ystäväbiisi.
S heräsi aamulla Ljubljanassa housu tosi kipeänä. Bojan näytti syylliseltä. S kysyi Bojanilta tietääkö tämä ehkä asiasta jotakin
Bojan alkoi kertoa. "Leikin yöllä sellaisella yksisilmäisellä nukella. Yht'äkkiä se sylkäisi, joten läppäisin sitä"
Sinä käytät oikeita ihmisiä (stnan hyvännäköisiä miehiä) nukkeleikkeihisi.
Ai, etkö se olekaan sinä, joka ulisee aika ajoin KB-nukkeleikeistä? Eipä sitten mitään.Entä sitten. Saitko itkupotkuraivarit sen takia vai heitätkö kehiin moraalisaarnat?Anna palaa vaan, haen popparit. PxKxK
Haluisin jatkaa tästä aiheesta enemmän......Mutta mun fantasioihin on turha puuttua, en anna sulle periksi nyt. P on K:n master ja K taas Kylen.
Kuullostaa herkulliseltaHaluisin jatkaa tästä aiheesta enemmän......
Minkä ikäisiä lapsia sulla on?En luullut. Kuten sanoin, katsoin jo sitä Areenan showta, että on hienon näköinen show ja spektaakkeli ja ihan siksi katsoin, että on menemisen arvoinen, jos siellä kerran on hyvänen aika samana vuonna sekä Käärijä että Joksut! Ja jos Lasha Tumbain saisi kuulla livenä niin johan se ois lapsillekin yleissivistystä!
Ja tytär on ruinannut uutta matkaa since viime kesäkuun eikä mua nappaa lähteä mihinkään, niin tonne nappaa. Ni mikä nottei Ja jos sieltä tulisi poijilta yhteiskontsaa someen niin sen näkee toki kotisohvaltakin, mutta tällainen viisujuttu, jossa on samalla kertaa ns. parhaita paloja on itseä paljon kiinnostavampi kuin varsinaiset viisut, joissa suurin osa on itselle täysin epäkiinnostavaa ulinaa
Paitsi jos Slovenia ikinä voittais, niin sinne ois ihan pakko lusikka-haarukoida itsensä mukaan!
Sipulia kuullotetaan kahdella l:llä, yhdellä kuulostellaan.Kuullostaa herkulliselta
S heräsi aamulla Ljubljanassa housu tosi kipeänä. Bojan näytti syylliseltä. S kysyi Bojanilta tietääkö tämä ehkä asiasta jotakin
Bojan alkoi kertoa. "Leikin yöllä sellaisella yksisilmäisellä nukella. Yht'äkkiä se sylkäisi, joten läppäisin sitä"