V
vierailija
Vieras
Lopeta. Toi Kyle ei liity tähän ketjuun mitenkään, on sun omaa, saastaista mielikuvitustasi.Kärppä ja Kyle ois niin söpöjä yhdessä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lopeta. Toi Kyle ei liity tähän ketjuun mitenkään, on sun omaa, saastaista mielikuvitustasi.Kärppä ja Kyle ois niin söpöjä yhdessä
No ei ole, ei liity mitenkään Jereen (nämä muutkin mieskuvitelmat suurelta osin sepitettyjä)Niin kestäs Kylestä nyt puhutaan? Onko se Emmanuellen seuraava uhri?
Nimenomaan liittyy, tää on kaikkeen muuhun kuin k&b shippiin. Kyle on varteenotettava ehdokas K:n pokedexiin, en kestä ehkä jos nää tapaaLopeta. Toi Kyle ei liity tähän ketjuun mitenkään, on sun omaa, saastaista mielikuvitustasi.
Eivät tapaa, sellaisista henkilöistä ja kukkakepeistä ei ole ok puhua, jotka eivät ole K:n tuttuja!!!Nimenomaan liittyy, tää on kaikkeen muuhun kuin k&b shippiin. Kyle on varteenotettava ehdokas K:n pokedexiin, en kestä ehkä jos nää tapaa
Kyle tais osata ccc:n. Mä oon vähemmän seurannu viisuja tänä vuonna niin täytyy tutustua häneen paremmin.Nimenomaan liittyy, tää on kaikkeen muuhun kuin k&b shippiin. Kyle on varteenotettava ehdokas K:n pokedexiin, en kestä ehkä jos nää tapaa
Sillä ei kvalifioi itseään tähän ketjuun.Kyle tais osata ccc:n. Mä oon vähemmän seurannu viisuja tänä vuonna niin täytyy tutustua häneen paremmin.
Mun mielestä on kiehtova persoona ja sopis hyvin K:lleKyle tais osata ccc:n. Mä oon vähemmän seurannu viisuja tänä vuonna niin täytyy tutustua häneen paremmin.
Se ei tee hänestä ok aihetta tähän ketjuun, että jonkun ketjuva jakin mielestä "sopisi". Oot varmaan niin tyhmä, että naapuriskin nauraa.Mun mielestä on kiehtova persoona ja sopis hyvin K:lle
35 on tietenkin se nro1, mutta kyllä K:n haaremiin mahtuuSillä ei kvalifioi itseään tähän ketjuun.
Tietenkin odotan, mutta kun nää siellä kirjoittaa, etteivät jaksa odottaa!!! How sad is that. Täysin lapsellista, etteivätkö muka jaksaisi odottaa. Ei tuossa ole edes mitään odottamista, matkahan näissä on se pääasia. Eli se, että nyt voi fiilistellä tietävänsä, että K&B edelleen ajattelevat toisiaan paljon ja heille yhdessä pysyminen on tärkeää.
Joo, jossain muussa ketjussa.35 on tietenkin se nro1, mutta kyllä K:n haaremiin mahtuu
Ketkähän siinä K&B-biisissä tulee olemaan crediteissä? Siis en keeestäää, että Bojan saa nimensä johonkin, missä Jerppa myös on! Happy happy happy!
Voisko se Kiro olla tehnyt näillekin biisin?
Me ollaan fwb mun naapurin kans, kiitos kysymästäSe ei tee hänestä ok aihetta tähän ketjuun, että jonkun ketjuva jakin mielestä "sopisi". Oot varmaan niin tyhmä, että naapuriskin nauraa.
Niin, on totta kai. Mä oon koko ajan shipannut näitä kahta todelllisuuspohjalta. How it startedSe, että K ja B ovat jatkuvasti tekemisissä keskenään ja nyt tekevät yhdessä biisiä ja K kävi vastikään Sloveniassa, on REALISMIA, ei shippaamista.
Mutta eikö se ole K:n biisien tekijä?Kiro ei alennu tekemään tällaista p askaa
Ei ne tule edes tapaamaanMe ollaan fwb mun naapurin kans, kiitos kysymästä Kyle on täydellinen aihe tähän ketjuun. Se hetki, kun tapaavat
Kiro vois tuottaa KyleKetkähän siinä K&B-biisissä tulee olemaan crediteissä? Siis en keeestäää, että Bojan saa nimensä johonkin, missä Jerppa myös on! Happy happy happy!
Voisko se Kiro olla tehnyt näillekin biisin?
Lopeta. Toi v ... n kyle ei ole ketjun aihe.Kiro vois tuottaa KyleK biisin
No eiMutta eikö se ole K:n biisien tekijä?
Manifestoidaan tämäKiro vois tuottaa KyleK biisin