vierailija
Discordin lyhenne edelleen.dc? D*ck?
Discordin lyhenne edelleen.dc? D*ck?
Sorry, didn't mean to rain on your paradeHaha, osallistun vaan sketsihahmokisaan.
Kyllä saa, siellä on typerää porukkaa.No jodeliin ei saa bannia asiallisilla kommenteilla.
Pöljää jatkaa tällaisia juttuja vielä vuonna 2025.Ihana veikkaus Discordissa; Laukku peittää Jeren bojanille antaman sormuksen![]()
![]()
Jodel on täynnä u rpoja, jotka ei ymmärrä, että meitä nimenomaan sorretaan!Kyllä saa, siellä on typerää porukkaa.
Hehehehahahahohoho niiiin hauskaaHauska, tumpussa joku maalailee tän:
Bojan hengailee Buc kesidin tyyppien kanssa vihjaillen vahvasti ensimmäisestä yhteisbiisistä.
Jere: Mä en ttu ala!! Allu! Varaa lennot! Me lähdetään tekeen collabia just nyt! : DD
Olen kans lukenut, että hyvin helposti saa.Kyllä saa, siellä on typerää porukkaa.
Hyvä että olet täällä älymystön kanssa.Kyllä saa, siellä on typerää porukkaa.
Tässä oli hauskaa siis mikä?Hauska, tumpussa joku maalailee tän:
Bojan hengailee Buc kesidin tyyppien kanssa vihjaillen vahvasti ensimmäisestä yhteisbiisistä.
Jere: Mä en ttu ala!! Allu! Varaa lennot! Me lähdetään tekeen collabia just nyt! : DD
ItkenMutta huonolla tuurilla tämä on jo Jeren vika ilta Sloveniassa Itken, jos näin on. Toivottavasti lähtis vasta pe-aamuna Venetsiasta! Sonni ja Allu voivat lähteä kyl jo huomisen aamukoneella
Uhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtiaTässä oli hauskaa siis mikä?
Uhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtia
Eiks sulla oo mitään omaa elämää?On ollut ihana päivä olla elossa; saada ajatella KOKO päivä, että Jere on Bojanin luona! 🥹
Hihihi sulla on ihan tosi hyvä huumorintajuUhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtia
On on ja sitä eläessä oon just saanut samalla ajatella tuotakin seikkaa. Ajattele, naisilta onnistuu niinkin monimutkainen toiminta.Eiks sulla oo mitään omaa elämää?
Höpö höpöPöljää jatkaa tällaisia juttuja vielä vuonna 2025.
Uhka collabista Zoranin kanssa sai Jereen vauhtia
Onko se rakastunut myös Markoon, ja Dzeikkuun, ja Sadieen?Tää miten tämä kin nyt menee sopii täysin siihen narratiiviin, että Bojan on rakastunut Jereen. Hitto äijä ei hiisku instaan sanaakaan, että Jere on hänen luonaan!
Noiden kohdalla salaus on heistä lähtöisin.Onko se rakastunut myös Markoon, ja Dzeikkuun, ja Sadieen?