vierailija
Juuri laitoin tilin.Mulle ei näy mitään stooria Sonnylta vai mistä puhutaan
Juuri laitoin tilin.Mulle ei näy mitään stooria Sonnylta vai mistä puhutaan
Kuinkahan paljon Boitsulle on opetettu Suomea?Kyllä on huolella ainakin aikaa vietetty yhdessä. Boitsun kämpillä ja kahvilassa ja kaupassa käyty myöskin.
Ai sinä et löydä, voi harmi.Trolloollooo
Ainakin juontaa ylex:llä omaa ohjelmaansa.Mitä hommia Sonny tekee työkseen?
Kiinnostaa kuin kilo haisevaa valkosipulihapankaaliaOli puhe jodelin banneista.
No onhan, matkalaukut kuvassa.Ei sillä Sonnylla mitään stoori paĺluraa oo aktiivisena
SiitostaMitä hommia Sonny tekee työkseen?
No ei niin. Joku taas trollailee lämpimikseen.Ei sillä Sonnylla mitään stoori paĺluraa oo aktiivisena
On myös laulaja, biisejä Spotifyssä.Ainakin juontaa ylex:llä omaa ohjelmaansa.
Opettele seuraamaan keskustelujaDiscordista minä puhuin.
nuorisaunatukka tiliNo ei niin. Joku taas trollailee lämpimikseen.
En tiedä kuin tuon radioshow:n, mutta Sonny on oikea alfaMIES!Mitä hommia Sonny tekee työkseen?
Aloitin sen keskustelun siinä kohtaa, pölhö.Opettele seuraamaan keskusteluja
Dzeikku tuli heittään kaksarikänniremmin ulos.No onhan, matkalaukut kuvassa.
Stoori usean tunnin takaa. Lähdössä jostakin ja menossa jonnekin meriaiheiseen paikkaan.Mulle ei näy mitään stooria Sonnylta vai mistä puhutaan
Ei tässä mitkään ikivanhat tissikordin asiat kiinnosta vaan halutaan tietää mitä mielipiteitä tämä yksi älypää on siellä jodelissa esittänyt että on saanut bännit sieltäDiscordista minä puhuin.
Katotko taas jonkun persevillaportaalin kautta viiveellä, etkä itse Instasta. Ei tasan näy Nuorisaunatukan stooria aktiivisena InstagramissaNo onhan, matkalaukut kuvassa.
Höpöhöpö. 31-vuotias ei ole lähelläkään ukkoa. Suosittelen, että käyt joskus keikalla niin näet millainen tyyppi siellä on esiintymässä.Se on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
Hän ottaa osaa päivän kisaan. Ei sen kummempaa. Ei asiaa palkintosijoille noin laiskalla.Katotko taas jonkun persevillaportaalin kautta viiveellä, etkä itse Instasta. Ei tasan näy Nuorisaunatukan stooria aktiivisena Instagramissa
Ei siellä ole.nuorisaunatukka tili
Sun asialliset tiedetään. Ihan oikein sulle todennäköisesti.Koko jodelista. Ensin kesti vain viikon ja sitten kokonaan. Siellä on niin herkkänahkaisia, etteivät kestä asiallista kritiikkiä.
On näyttänyt harvinaisen rupsahtaneelta tuolla sloikuissa, hirvee limalettiSe on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
KiusaajaAloitin sen keskustelun siinä kohtaa, pölhö.