V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin juontaa ylex:llä omaa ohjelmaansa.Mitä hommia Sonny tekee työkseen?
Kiinnostaa kuin kilo haisevaa valkosipulihapankaaliaOli puhe jodelin banneista.
No onhan, matkalaukut kuvassa.Ei sillä Sonnylla mitään stoori paĺluraa oo aktiivisena
SiitostaMitä hommia Sonny tekee työkseen?
No ei niin. Joku taas trollailee lämpimikseen.Ei sillä Sonnylla mitään stoori paĺluraa oo aktiivisena
On myös laulaja, biisejä Spotifyssä.Ainakin juontaa ylex:llä omaa ohjelmaansa.
Opettele seuraamaan keskustelujaDiscordista minä puhuin.
nuorisaunatukka tiliNo ei niin. Joku taas trollailee lämpimikseen.
En tiedä kuin tuon radioshow:n, mutta Sonny on oikea alfaMIES!Mitä hommia Sonny tekee työkseen?
Aloitin sen keskustelun siinä kohtaa, pölhö.Opettele seuraamaan keskusteluja
No onhan, matkalaukut kuvassa.
Stoori usean tunnin takaa. Lähdössä jostakin ja menossa jonnekin meriaiheiseen paikkaan.Mulle ei näy mitään stooria Sonnylta vai mistä puhutaan
Discordista minä puhuin.
Katotko taas jonkun persevillaportaalin kautta viiveellä, etkä itse Instasta. Ei tasan näy Nuorisaunatukan stooria aktiivisena InstagramissaNo onhan, matkalaukut kuvassa.
Se on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
Katotko taas jonkun persevillaportaalin kautta viiveellä, etkä itse Instasta. Ei tasan näy Nuorisaunatukan stooria aktiivisena Instagramissa
Ei siellä ole.nuorisaunatukka tili
Koko jodelista. Ensin kesti vain viikon ja sitten kokonaan. Siellä on niin herkkänahkaisia, etteivät kestä asiallista kritiikkiä.
Se on nyt vaan niin, että Kärpästä on tulossa ukko. Itteään nuorempien kanssa pyöriminen vaan nopeuttaa rupsautumista.
KiusaajaAloitin sen keskustelun siinä kohtaa, pölhö.
Ei solvannut, vaan K palvovien fanien vika.
Näkyy story viewerilla ainakin.Ei oo Sonnylla strooria