vierailija
Nyt pyhitämme hetken väärinnäkemiselle.Ei minulla vaan, etteköhän kuulu muutenkin ns. väärinnäkeviin.
TODELLA väärin

Nyt pyhitämme hetken väärinnäkemiselle.Ei minulla vaan, etteköhän kuulu muutenkin ns. väärinnäkeviin.
Huomaan sen päivältä päivältä selvemmin että olen ollut täällä kaikista älykkäin tosishippari. Nyt kun tajusin ettei K&B:llä ole mitään romantiikkaa välissään niin voin siirtyä eteenpäin.Ei minulla vaan, etteköhän kuulu muutenkin ns. väärinnäkeviin.
Siirry sinäkin eteenpäin, ei täällä miehiä ole. Miehet ovat parittamassa PARGia ja Go-jota keskenään.Nyt pyhitämme hetken väärinnäkemiselle.
TODELLA väärin
![]()
Eli sivulle nro 5794Huomaan sen päivältä päivältä selvemmin että olen ollut täällä kaikista älykkäin tosishippari. Nyt kun tajusin ettei K&B:llä ole mitään romantiikkaa välissään niin voin siirtyä eteenpäin.
Ehei. Mä uin niin kauan, kuin joki tulviiSiirry sinäkin eteenpäin, ei täällä miehiä ole. Miehet ovat parittamassa PARGia ja Go-jota keskenään.
Miksi sinä taas yrität iskeä minua? En ole kiinnostunut sinusta.Eli sivulle nro 5794
Vesikin pakenee joesta jos sä sinne hyppäät.Ehei. Mä uin niin kauan, kuin joki tulvii
No piru. Uin sitten omilla lubriikeillaVesikin pakenee joesta jos sä sinne hyppäät.
Ei jakele piiloviestejä, pölhö.Veikkauksia, mikä stooriin piilotettu viesti K:lta tulee seuraavaksi?
Sä niin häviit tän vedon!!Siirry sinäkin eteenpäin, ei täällä miehiä ole. Miehet ovat parittamassa PARGia ja Go-jota keskenään.
Pölhöttelijärouva on kontraindikaattori.Ei jakele piiloviestejä, pölhö.
Minä olen ketjun älykkäin tosishippari ja taidan olla muutenkin kaikista älykkäin täällä. Minä en mitään vetoa kanssasi lyö, voitan aina.Sä niin häviit tän vedon!!
Hei.Minä olen ketjun älykkäin tosishippari ja taidan olla muutenkin kaikista älykkäin täällä. Minä en mitään vetoa kanssasi lyö, voitan aina.
Eikä, en ehtinyt alkuunJoko ne trollikisat alkoi
Mutta et ole maisteri.Minä olen ketjun älykkäin tosishippari ja taidan olla muutenkin kaikista älykkäin täällä. Minä en mitään vetoa kanssasi lyö, voitan aina.
Et voita minua, palstan Matrix -älyä. Se läpäisee sinunkin älysi ja näkee kaiken.Minä olen ketjun älykkäin tosishippari ja taidan olla muutenkin kaikista älykkäin täällä. Minä en mitään vetoa kanssasi lyö, voitan aina.
Onhan se uusi ketju siellä vieläkin pystyssä.Tuli muuten mieleen, että mitä niille jodelin raukoille tapahtui, jotka saivat hupinsa reagoimalla paatin teksteihin? Heidänkin piti jotain sisältöä elämäänsä löytää
Eikä tähän seuraamiseen koko elämää mene.Onhan se uusi ketju siellä vieläkin pystyssä.
Ai böörijäköOnhan se uusi ketju siellä vieläkin pystyssä.
Palstan seurauslanka.Ai böörijäkö
Minkä niminenPalstan seurauslanka.