vierailija
Bojan haluaa.Kukaan NAINEN ei halua Sonnyn kainalohikistä paitaa
Bojan haluaa.Kukaan NAINEN ei halua Sonnyn kainalohikistä paitaa
Kyllä Sonny ja kumppanit kylmettyneen Kärden ottavat keskelle nukkumaan omaan hotellihuoneeseensa.Mitä jos Tsiila tulee paikalle. K joutuu kadulle yötä vasten.
Loppu hyvin, kaikki hyvin, ehtii K ajatella kun lämmittävät käsivarret kietoutuvat hänen hytisevän vartalonsa ympärille...Ja sen nappaa joku ISO MIES
Tauski ei hikoile. Siksi Bojan jätti senBojan haluaa.
Ja niin päätyy K:n tie taas kerran ison miehen syleilyyn🥹Loppu hyvin, kaikki hyvin, ehtii K ajatella kun lämmittävät käsivarret kietoutuvat hänen hytisevän vartalonsa ympärille...
SonnyMiettikää miten onnellinen B on kun vihdoin sai hyvän kaverin käymään.![]()
Sillä se on hänen oikein paikkansa .Ja niin päätyy K:n tie taas kerran ison miehen syleilyyn🥹
Minä olen selvästi tämän ketjun älykkäin tosishippari ja tiedän että taatusti Käärijä lukee tätä ketjua.Edelleenkään ei lue, typerää kuvitella niin.
Älä selitä, ihan varmasti on tiedetty ketä siinä kuvassa on ja salaa otettu. Enitenhän nää tossa otoksessa on esillä.VisitLjubljana jakaa kyllä tosi usein noita paikallisten yritysten stooreja. Väittäisin että siinä ois vähän enemmän yritystä jos just näillä henkilöillä koitettaisiin saada jotain mainetta, edes tägäykset tai joku vihje. Pääasiassahan siinä näkyy just ne tyypit joita kukaan ei tunnista! B:kin on selin kameraan. Fanit toki osaa heitä etsiä ja zuumailla nyt kaikista mahdollisista kuvista, mutta ei kukaan asiaan vihkiytymätön bongaa tuosta edes boitsua, vaikka se olisi siellä kuinka tunnettu.
No etpä sitten taidakaan olla, petyin sinuun.Minä olen selvästi tämän ketjun älykkäin tosishippari ja tiedän että taatusti Käärijä lukee tätä ketjua.
Nää on kyllä niin kavereita niin kavereita että. Mikä antikliimaksi
Jos katsot saman baarin tän päivän stooria niin ihan samanlainen otos siellä taas on. Ja niitten postauksissa on vaikka kuinka monta tollasta videopätkää jotka kulkee just saman reitin siellä terassilla.Älä selitä, ihan varmasti on tiedetty ketä siinä kuvassa on ja salaa otettu. Enitenhän nää tossa otoksessa on esillä.
Pettymys odottaa sinua kun tajuat K ja B vain ystäviä. Olen älykkäin tosishippari ja eilen tajusin tämän.No etpä sitten taidakaan olla, petyin sinuun.
Tai Bojankin voi lukea. Helppokos toi käsilaukunkantaja on kääntää. Voi peijoonaMinä olen selvästi tämän ketjun älykkäin tosishippari ja tiedän että taatusti Käärijä lukee tätä ketjua.
BonnySonny Bojan
Eniten on kyllä sitä viereisessä pöydässä istuvaa seuruetta. Tosin tuossa ei kuvata varsinaisesti ketään tiettyä vaan yleistä meininkiä. Uusimmassa stoorissa kuvataan ihmisiä paljon lähempää.Älä selitä, ihan varmasti on tiedetty ketä siinä kuvassa on ja salaa otettu. Enitenhän nää tossa otoksessa on esillä.
Ei nyt ehdi kun pitää trollata.Miettikää miten onnellinen B on kun vihdoin sai hyvän kaverin käymään.
Kiinnostaa kuin kilo UFF:n käsillaukkuja. Tuo juna puksutteli jo ohiEniten on kyllä sitä viereisessä pöydässä istuvaa seuruetta. Tosin tuossa ei kuvata varsinaisesti ketään tiettyä vaan yleistä meininkiä. Uusimmassa stoorissa kuvataan ihmisiä paljon lähempää.
Ei nyt ehdi kun pitää trollata.
Ei minulla vaan, etteköhän kuulu muutenkin ns. väärinnäkeviin.Mietin että miksi ees silloin viisuissa 2023 ajattelin päivän ajan jotain muuta. Nyt ei ees kiinnosta kuvitella muuta, ei vaan lähde.
Seli seliEniten on kyllä sitä viereisessä pöydässä istuvaa seuruetta. Tosin tuossa ei kuvata varsinaisesti ketään tiettyä vaan yleistä meininkiä. Uusimmassa stoorissa kuvataan ihmisiä paljon lähempää.