vierailija
Mahtaa olla tylsä elämä.

Mahtaa olla tylsä elämä.
Tumpussa on yks tollanen nimimerkki, oletko sinäKompostissa ei oo mitään sääntöä miten kenestäkin kirjoitetaan. Miehisyyskin on monitulkintaista. Entäs jos mä olenkin se trolli. Khihi!
Opiskeletko vielä siellä muumilaakson yliopistossa?Tulee taas mieleen se muumin reiän ihastelu
Lärvinen-Pöyhönen olisi sukunimi, jonka kehtaisin esitellä lånsirannikon Hjördis -tädillekin.Näin on, ihan super ihkua jee jee.
No niin se on ollut ennen discordejakin, suurin osa seuraa sivusta tai kirjoittelee hyvin harvakseltaan.Eivätkä kaikki ole discordeissa edelleenkään, isommassakin kirjoittajia tyyliin vain tyyliin kymmenen henkeä sadasta jäsenestä, muut vain seuraa keskustelua tai roikkuu muutoin mukana.
Tämä! Sitä reissua spekuloitiin suunnilleen jokaisena K:n kahden päivän vapailla, kunnes jokin näköhavainto löytyi suomesta. Voi niitä aikoja. Käsittääkseni tämä visiitti ei tule kauhean pitkä olemaan...Jotenkin katkeransuloista, että nyt kun Slovenian matka lopulta toteutui, niin ketään ei oikein enää edes kiinnosta. Kun miettii, mitkä mayhemit siitä ois saatu silloin joskus. Mutta tosi hienoa, että ovat yhä tekemisissä ja että J lopultakin pääsi näkemään B:n kotikulmat.
K-discord perustettiin myös, en kyllä tiedä miten sinne pääsee.Kiitos raporteista! En ole trolli, olen yksi ensimmäisen kesän kirjoittelijoista. Piipahdin vielä viime vuonnakin satunnaisesti palstoissa, ja tämä komposti oli silloin jo olemassa. Tämä näytti aktiivisimmalta ketjulta jonka löysin. Itse olen etääntynyt viisukuvioista, mutta rakastan kärtsyä edelleen.
Kyllä se kiinnostaa, mutta ei ole oikein enää paikkaa missä fiilistellä. Kaikki ei ole Discordissa ja tänne ei viitsi kirjoitella mitään hyvän mielen fiilistelyjä, kun on tällainen pahan ilman ketju, jossa lähinnä haukutaan toisia ja trollataan.Jotenkin katkeransuloista, että nyt kun Slovenian matka lopulta toteutui, niin ketään ei oikein enää edes kiinnosta. Kun miettii, mitkä mayhemit siitä ois saatu silloin joskus. Mutta tosi hienoa, että ovat yhä tekemisissä ja että J lopultakin pääsi näkemään B:n kotikulmat.
Juuri näin se on.Kyllä se kiinnostaa, mutta ei ole oikein enää paikkaa missä fiilistellä. Kaikki ei ole Discordissa ja tänne ei viitsi kirjoitella mitään hyvän mielen fiilistelyjä, kun on tällainen pahan ilman ketju, jossa lähinnä haukutaan toisia ja trollataan.
Mä myös ja ois kiva, jos ois paikka, missä vois fiilistellä niin kuin ennen. Oon b/k discordissa kyllä, mutta se on ihan blaah.Mäkin rakastan Kärtsää yhä. Joksuja en enää. Jotenkin kyllästyin. Kärtsä pysynyt freesimpänä ja uusia biisejä yms tullut enemmän.
Lärppä on ollut Jeren tukena jo pitkään ja ystävyys on säilynyt niin lämpimänä, vaikka molemmilla omat kuviot. Ei voi kuin ihastellaLärvinen-Pöyhönen olisi sukunimi, jonka kehtaisin esitellä lånsirannikon Hjördis -tädillekin.
Se K pokedex on KärppäfiilistelijöilleMä myös ja ois kiva, jos ois paikka, missä vois fiilistellä niin kuin ennen. Oon b/k discordissa kyllä, mutta se on ihan blaah.
Discordit urautuu ja jumiutuu kaikki ennen pitkää. Jokainen alkaa olla liian ennustettava, vähän ku työkavereiden kanssa kiimailis ja fiilkailis. Anonyymipalstalla voi ottaa piilotajutansa kanssa enemmän irtiottoja. Toki "tiedonjakoon" Discordit paikallaanMä myös ja ois kiva, jos ois paikka, missä vois fiilistellä niin kuin ennen. Oon b/k discordissa kyllä, mutta se on ihan blaah.
Oi tuota Bojanin söpöstelyä boifrendinsä kanssa. Toinen ihan ujona kyyhkyläisenä siinä. B varmasti pissii nektariiinia Kärppypärpyn lähellä. AwwwMä myös ja ois kiva, jos ois paikka, missä vois fiilistellä niin kuin ennen. Oon b/k discordissa kyllä, mutta se on ihan blaah.
Kärppypärppy ei oo ite vastannu Bojanin kommenttipommentteihinMiksei Bojan postaa enää ikinä mitään Kärtsystä? Vain jos se on sen kusisen Dobro jutro-tilin julkaisu. Ei ansaitse noin ihanaa ystävää kuin K on.
Niin on Loverpool.Vauvalla on kyllä ketju auki.
Täältä tulee Mairepaire ja poistelee seksipeksit.Niin on Loverpool.
Mitä väliä sillä on kumpi niistä postaa, voihan elämän kevät nyt taas.Miksei Bojan postaa enää ikinä mitään Kärtsystä? Vain jos se on sen kusisen Dobro jutro-tilin julkaisu. Ei ansaitse noin ihanaa ystävää kuin K on.
Riippuu missä discordissa onDiscordit urautuu ja jumiutuu kaikki ennen pitkää. Jokainen alkaa olla liian ennustettava, vähän ku työkavereiden kanssa kiimailis ja fiilkailis. Anonyymipalstalla voi ottaa piilotajutansa kanssa enemmän irtiottoja. Toki "tiedonjakoon" Discordit paikallaan
On sillä väliä.Mitä väliä sillä on kumpi niistä postaa, voihan elämän kevät nyt taas.