K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivätkä kaikki ole discordeissa edelleenkään, isommassakin kirjoittajia tyyliin vain tyyliin kymmenen henkeä sadasta jäsenestä, muut vain seuraa keskustelua tai roikkuu muutoin mukana.

vierailija
Jotenkin katkeransuloista, että nyt kun Slovenian matka lopulta toteutui, niin ketään ei oikein enää edes kiinnosta. Kun miettii, mitkä mayhemit siitä ois saatu silloin joskus. Mutta tosi hienoa, että ovat yhä tekemisissä ja että J lopultakin pääsi näkemään B:n kotikulmat.

vierailija
Kiitos raporteista! En ole trolli, olen yksi ensimmäisen kesän kirjoittelijoista. Piipahdin vielä viime vuonnakin satunnaisesti palstoissa, ja tämä komposti oli silloin jo olemassa. Tämä näytti aktiivisimmalta ketjulta jonka löysin. Itse olen etääntynyt viisukuvioista, mutta rakastan kärtsyä edelleen.

vierailija
Jotenkin katkeransuloista, että nyt kun Slovenian matka lopulta toteutui, niin ketään ei oikein enää edes kiinnosta. Kun miettii, mitkä mayhemit siitä ois saatu silloin joskus. Mutta tosi hienoa, että ovat yhä tekemisissä ja että J lopultakin pääsi näkemään B:n kotikulmat.
Tämä! Sitä reissua spekuloitiin suunnilleen jokaisena K:n kahden päivän vapailla, kunnes jokin näköhavainto löytyi suomesta. Voi niitä aikoja. Käsittääkseni tämä visiitti ei tule kauhean pitkä olemaan...

vierailija
Kiitos raporteista! En ole trolli, olen yksi ensimmäisen kesän kirjoittelijoista. Piipahdin vielä viime vuonnakin satunnaisesti palstoissa, ja tämä komposti oli silloin jo olemassa. Tämä näytti aktiivisimmalta ketjulta jonka löysin. Itse olen etääntynyt viisukuvioista, mutta rakastan kärtsyä edelleen.
K-discord perustettiin myös, en kyllä tiedä miten sinne pääsee.

vierailija
Kyllä se kiinnostaa, mutta ei ole oikein enää paikkaa missä fiilistellä. Kaikki ei ole Discordissa ja tänne ei viitsi kirjoitella mitään hyvän mielen fiilistelyjä, kun on tällainen pahan ilman ketju, jossa lähinnä haukutaan toisia ja trollataan.

vierailija
Mä myös ja ois kiva, jos ois paikka, missä vois fiilistellä niin kuin ennen. Oon b/k discordissa kyllä, mutta se on ihan blaah.
Discordit urautuu ja jumiutuu kaikki ennen pitkää. Jokainen alkaa olla liian ennustettava, vähän ku työkavereiden kanssa kiimailis ja fiilkailis. Anonyymipalstalla voi ottaa piilotajutansa kanssa enemmän irtiottoja. Toki "tiedonjakoon" Discordit paikallaan

Yhteistyössä