vierailija
Anna hänen olla homo rauhassa!Etkö stna voi jättää B:tä rauhaan tuolta osin. Mikään ei viittaa siihen. Anna hänen olla.
Anna hänen olla homo rauhassa!Etkö stna voi jättää B:tä rauhaan tuolta osin. Mikään ei viittaa siihen. Anna hänen olla.
Taidat sekoitella kaikkien ihmisten kirjoitukset samaan nippuun niin saat sopivaa vihattavaa.Onhan se on käynyt ilmi että kyseinen henkilö on ihan pimee.
En ole sanonut niin, opettele lukemaan.Älä sitten väitä etteikö homomiehet harrastaisi jäkistä, tunnen useita mm. itseni.
Oot pimee!Taidat sekoitella kaikkien ihmisten kirjoitukset samaan nippuun niin saat sopivaa vihattavaa.
Sinä olet, kun minusta tuollaisia väitteitä esitit.Oot pimee!
Niinhän hän on.Oot pimee!
Miksi haukut homoja?Sinä olet, kun minusta tuollaisia väitteitä esitit.
No yrititte laittaa jotain miespelkokirjoituksiakin minun piikkiin, ei ihan normaalia kyllä.Niinhän hän on.
En ole haukkunut.Miksi haukut homoja?
Lätkäpiireissä on paljon homoja.Älä sitten väitä etteikö homomiehet harrastaisi jäkistä, tunnen useita mm. itseni.
J taitaa suosia suoria lentoja, muutoin Venetsia taitaa olla yleisesti käytetty reitti kyllä.Voi kun K tulisi vasta jollain muulla kuin Finnairin lennolla jo huomenna.. Se lento lähtee aikaisin aamulla, niin siinä ois ollut vain kaksi päivää Sloveniassa.
Tutkin muita lentoja, niin en löydä suoraa lentoa esim. Zagrebista en to enkä pe? Venetsiasta pääsisi iltalennolla suoralla lennolla Helsinkiin, tai aamulennolle pe.
Miksi laitat homoja muottiin?En ole haukkunut.
No niinhän sinä olet puhunut.No yrititte laittaa jotain miespelkokirjoituksiakin minun piikkiin, ei ihan normaalia kyllä.
Missä laitan, kyse oli todennäköisyyksistä, eikä puhuttu harrastekiekosta tossa.Miksi laitat homoja muottiin?
Suora lentohan sekin olisi. Mietin vaan, kun nyt ei tarvitsisi sinne kentälle julkisilla sompailla, vaan Bojan voisi heitää porukan sinnekin.J taitaa suosia suoria lentoja, muutoin Venetsia taitaa olla yleisesti käytetty reitti kyllä.
En ole puhunut, en minä pelkää miehiä, miksi pelkäisin? Kaupassakin valitsen usein mieskassan, jos mahdollista.No niinhän sinä olet puhunut.
Lätkäpiireissä on paljon homoja.
Ammattikiekossa on homoja, kiusaaja.Missä laitan, kyse oli todennäköisyyksistä, eikä puhuttu harrastekiekosta tossa.
No sulla on tapana niputtaa kaikki samaan, kyllä kuule niissä ammattilaispiireissäkin homoja on ja paljon.Missä laitan, kyse oli todennäköisyyksistä, eikä puhuttu harrastekiekosta tossa.
Just näin, mut ei mene rouvan höpön kaaliin.No sulla on tapana niputtaa kaikki samaan, kyllä kuule niissä ammattilaispiireissäkin homoja on ja paljon.
Paljosta ei voi puhua, olen niistäkin piireistä tietoinen kyllä.No sulla on tapana niputtaa kaikki samaan, kyllä kuule niissä ammattilaispiireissäkin homoja on ja paljon.