V
vierailija
Vieras
Tuollaiselle en korvaani loksautakaan.Nopeasti lähti käännytystyö käyntiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuollaiselle en korvaani loksautakaan.Nopeasti lähti käännytystyö käyntiin
Siltä vähän vaikuttaisi.
Koska se on aitoa ja siten uhka muulle. Ihmiset sekoaa vain näistä kahdestaMiksi sua haittaa toisten shippaus? Vähän liian tosissaan suhtaudut tähän. Täälläkin shipataan vaikka keitä keskenään, mut itketään K&B shipistä kuin pikkulapset.
Eiköhän se K n sydän syki vaan sinne oman kämpän suunnalle.Hyvä. K sydän sykkii vain Jällivaaraan.
Tuollaiselle en korvaani loksautakaan.
Koska se on aitoa ja siten uhka muulle. Ihmiset sekoaa vain näistä kahdesta
Bojanin hymy on levein, mitä ollaan fanikuvassa hetkeen nähty! En kestä, vautsi noita onnekkaita faneja, saivat yhden "vuosikymmenen kuvan" kyllä!Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Tumpussa rajattu versio yhtiksestä.
Miksi pitäisi olla romanttista? Ystävyys on monesti pitkäaikaisempaa. Siinä on itse asiassa taikaa ihan tarpeeksi.
Kyllä minä olen nyt esimerkki siitä miten käy kun on seonnut heistä ja herää siitä todellisuuteen.
Koska se on aitoa ja siten uhka muulle. Ihmiset sekoaa vain näistä kahdesta
Tuskinpa. K kuulosti siinä uusimmassa haastiksessaankin siltä, ettei oikein ajatus perhe-elämästä nappaa, ei halua, että suuri yleisö seuraa häntä skidien kanssa. Kummasti tuommoiset asiat ongelmana vain hälvenee, kun olet sen oikean kanssa.Eiköhän se K n sydän syki vaan sinne oman kämpän suunnalle.
Tuli vähän oksua kurkkuunOis ihana saada kuva, jossa K hymyilee Ljubljanan linnan se torni kuvassa myös ja ne komeat kaksi lippua liehumassa taustalla. Se torni lippuineen on mun lempinäkymä Sloveniasta. Eikä haittaisi, vaikka ois kuvassa Boitsun kainalossa
Vauvalla ainakin P oli se suurin uhkaKoska se on aitoa ja siten uhka muulle. Ihmiset sekoaa vain näistä kahdesta
Olis kiva tietää et olivatko bojan vai käärijä -faneja, vai peräti bojere shippaajia.Bojanin hymy on levein, mitä ollaan fanikuvassa hetkeen nähty! En kestä, vautsi noita onnekkaita faneja, saivat yhden "vuosikymmenen kuvan" kyllä!
Ois kyllä tavallaan siistiä, jos tää ois biisi Vain Elämään. Mutta toisaalta mikä tahansa biisi, jossa ovat yhdessä, on siistiä! Pitihän se yhteisbiisi saada, että voivat hyvällä syyllä jatkaa toistensa keikoilla käyntiä, ettei ihmiset ihmetteleOn kyllä jännä nähdä millaisen kipaleen pojat saa aikaan. Iskelmää, tangoa, slovari vai rokkia.
Kuulostaa aika viileältäTuskinpa. K kuulosti siinä uusimmassa haastiksessaankin siltä, ettei oikein ajatus perhe-elämästä nappaa, ei halua, että suuri yleisö seuraa häntä skidien kanssa. Kummasti tuommoiset asiat ongelmana vain hälvenee, kun olet sen oikean kanssa.
Ja siis siksi siistiä, että Bojan yllätyksenä siellä lavalla ois tän naudan tv-illan loppu.Ois kyllä tavallaan siistiä, jos tää ois biisi Vain Elämään. Mutta toisaalta mikä tahansa biisi, jossa ovat yhdessä, on siistiä! Pitihän se yhteisbiisi saada, että voivat hyvällä syyllä jatkaa toistensa keikoilla käyntiä, ettei ihmiset ihmettele
Että voivat hyvillä mielin jatkaa muihin, toimivampiin kollabeihin, ettei aina joku nautaritva märise, että kun kaikkien muiden, niin miksei BojaninOis kyllä tavallaan siistiä, jos tää ois biisi Vain Elämään. Mutta toisaalta mikä tahansa biisi, jossa ovat yhdessä, on siistiä! Pitihän se yhteisbiisi saada, että voivat hyvällä syyllä jatkaa toistensa keikoilla käyntiä, ettei ihmiset ihmettele
Olis kiva tietää et olivatko bojan vai käärijä -faneja, vai peräti bojere shippaajia.
TervetuloaKyllä minä olen nyt esimerkki siitä miten käy kun on seonnut heistä ja herää siitä todellisuuteen.
Mutta joksu discordiin sit laittoi?No ainakin se kuvan laittanut kertoi olevansa K fani