vierailija
Sotkuinen sokeritoukkia ja luteita täynnä oleva kämppä, missä kalsarijuntit raapii pàllêjàán. Näitä te sitten ihailette.

Ei Kaj voita, vielä voit hetken iloita.Kannatitko sä myös vaihtoehtoa KAJ ei menesty Melloissa?
On bannattu jo muualla.Se on muissa dc:issä pölhö.
Totta kai Kaj puolesta liputin. Ne on lahjakkaita.Kannatitko sä myös vaihtoehtoa KAJ ei menesty Melloissa?
Tuosta kaikesta on romantiikka kaukana.K halus varmistaa, ettei kukaan epäile mitään romanttista kanssakäymistä boitsun kanssa ottamalla tuon lärvisen pikkuveljen mukaan
Saako niissäkin valitusta ankeutuksista vai onko se ongelma vaan kb-discordin puolella?Se on muissa dc:issä pölhö.
Kalsarijuntit torvet suussa. Mua hävettää noi suomimiehet. Huomaa taas kuinka eri tasoa B on.
Onks tää se niitten uusi biisi? Vai joku vanha.Tuo biisi jota Sonny soittaa Kärtsän stoorissa.
No eihän ole.On bannattu jo muualla.
Pakko myöntää että niin on. Kaksi tavallista keski-ikää lähestyvää miestä, ei mitään romanttista.Tuosta kaikesta on romantiikka kaukana. T. entinen tosisippaaja
B:n asunnossaMissä toi on kuvattu, missä noi kalsaribileet ja yks slovakki on?
Mä mietin vaan et miten räkänen se trumpetti on. Siihenkö pitää Bojanin laittaa vielä sulonen suunsa.
Juu et ole.Tuosta kaikesta on romantiikka kaukana. T. entinen tosisippaaja
Siltähän ne pahimmat räkäpallot on. Vieras paratMä mietin vaan et miten räkänen se trumpetti on. Siihenkö pitää Bojanin laittaa vielä sulonen suunsa.
Olen. Tämän päivän materiaali on aika kylmää kyytiä kaikille toiveille. T. ex tosishippariJuu et ole.
Ne oli Kärtsän omat kalsarit.Ja mä mietin yhä nyt ja ikuisesti sitä hajuasiaa. Kärtsä pilasi Bojanin multa sillä haisevat pyykit -hommalla.
Olen. Tämän päivän materiaali on aika kylmää kyytiä kaikille toiveille. T. ex tosishippari
Ai niin. Ootko sä se mummon räkätössykkä-tyyppi?Siltähän ne pahimmat räkäpallot on. Vieras parat![]()
Ihan hyvä et tuli julki. Selittää paljon.Ja mä mietin yhä nyt ja ikuisesti sitä hajuasiaa. Kärtsä pilasi Bojanin multa sillä haisevat pyykit -hommalla.