vierailija
Pirunhajuinen B sopii varmasti biisien kirjoittamiseen.

Pirunhajuinen B sopii varmasti biisien kirjoittamiseen.
Se oli se Kiro-stooriMuistatteko kun joskus aikaisemmin tänä vuonna tuli stoori studiolta, jossa osa väitti kuulevansa B:n äänen. Samalla reissulla Nace oli alkanut seuraamaan Sonnya. Ehkä olivat todella etäyhteydellä tms.
Saattoi olla. Lopputulos,vaan oli ilmeisesti niin pskaa jatsia, ettei se päätynyt mihinkään. Bojanilla jatsintaa biisin kuin biisinMuistatteko kun joskus aikaisemmin tänä vuonna tuli stoori studiolta, jossa osa väitti kuulevansa B:n äänen. Samalla reissulla Nace oli alkanut seuraamaan Sonnya. Ehkä olivat todella etäyhteydellä tms.
No se tais olla KiroMuistatteko kun joskus aikaisemmin tänä vuonna tuli stoori studiolta, jossa osa väitti kuulevansa B:n äänen. Samalla reissulla Nace oli alkanut seuraamaan Sonnya. Ehkä olivat todella etäyhteydellä tms.
Haisee varmaan hiemanNäkyykö tuossa kohtaa kun K soittaa trumpettia Bojanin buduaari siellä taustalla?
Ei kun Kiro-stoori oli K:n kämpiltä. Tää tarkoittaa sitä studiossa kuvattua stooria, missä kuuluu vaan ääni.No se tais olla Kiro
Siellä näkyy eteinen.Näkyykö tuossa kohtaa kun K soittaa trumpettia Bojanin buduaari siellä taustalla?
Joo Kiro.Ei kun Kiro-stoori oli K:n kämpiltä. Tää tarkoittaa sitä studiossa kuvattua stooria, missä kuuluu vaan ääni.
Se oli 5.3. ja silloin Allun studiolla oli myös ruotsalaiset Linnea ja Joy Deb.Ei kun Kiro-stoori oli K:n kämpiltä. Tää tarkoittaa sitä studiossa kuvattua stooria, missä kuuluu vaan ääni.
Itse asiassa olen pettynyt siitä, miten vähän pettymystä trollitkin on ilmaisseet. Tulin tänne pitkästä aikaa tirkistelemään just sen takia, ja eikö mitä, eihän täällä ole edes Aidon melttareita naurettavana.Siis musta tuntuu että ainoat pettyjät on trollit. Jodelissakin joku taitaa tosin yrittää jotain pettymystä XD
Se on tunnistettu Kiroksi, kuinka vaikea on nyt ymmärtää.Ei kun Kiro-stoori oli K:n kämpiltä. Tää tarkoittaa sitä studiossa kuvattua stooria, missä kuuluu vaan ääni.
Täh, eiköhän ole vaan iloinen tästä, et taida oikein ymmärtää eri ihmisiä.Itse asiassa olen pettynyt siitä, miten vähän pettymystä trollitkin on ilmaisseet. Tulin tänne pitkästä aikaa tirkistelemään just sen takia, ja eikö mitä, eihän täällä ole edes Aidon melttareita naurettavana.
Ne tulee kohtaItse asiassa olen pettynyt siitä, miten vähän pettymystä trollitkin on ilmaisseet. Tulin tänne pitkästä aikaa tirkistelemään just sen takia, ja eikö mitä, eihän täällä ole edes Aidon melttareita naurettavana.
Eikö ystävien kanssa voi viestitellä?Ei voi, D on vain ystävä.
Ketään ei kiinnosta enää. Anna ketjun hiipua pois.Itse asiassa olen pettynyt siitä, miten vähän pettymystä trollitkin on ilmaisseet. Tulin tänne pitkästä aikaa tirkistelemään just sen takia, ja eikö mitä, eihän täällä ole edes Aidon melttareita naurettavana.
Juu juu, piti yhtäkkiä tulla ”katsomaan”Mun piti myös tulla katsomaan että mitäs täällä nyt sanotaan kun K meni kuin menikin Sloveniaan ja aika pitkälti näyttää että yhteisbiisiäkin pukkaa.
Joo sehän on yleinen balkan-stereotypia, että nainen on superlaittautunut ja siisti ja vieressä kävelee mies tukka sekaisin kalsareillaan.Musta on hassua että D:n työmoodin perusteella ajatellaan ettei se pärjäisi kalsarimiesten keskellä. Se on kuitenkin ehta balkan mama. Sellasen rinnalla vantaalaiset on ihan hienohelmoja.
JepJuu juu, piti yhtäkkiä tulla ”katsomaan”
Mihin viittaat?Juu juu, piti yhtäkkiä tulla ”katsomaan”