V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se osaa edelleenkään…Mä oikeasti mietin, koska K oppii sanomaan ei![]()
Missä?Olipas söpö kuva! Ja kiva että on yhteiskuva heistä vaikkasin yhteiskuva fanien kanssa
Miten tääkin kuulostaa jotenkin kaksimieliseltä2 päivää tiukkaa työtä
Mä taas oileasti mietin, milloin se päästää näistä euroviisu-jutuista irti. Itellä alkaa mennä maku, kun roikkuu tässä shippimeiningissä.Mä oikeasti mietin, koska K oppii sanomaan ei![]()
Älä sano fantasioitasi faktoinaPojat olleet kaksin kahvilassa
Onhan tää nyt kiintoisampaa kuin joku Bess tai Antti Tuisku, minusta taas kannattaa vähän roikkua siinä viisuissa.Mä taas oileasti mietin, milloin se päästää näistä euroviisu-jutuista irti. Itellä alkaa mennä maku, kun roikkuu tässä shippimeiningissä.
Bojan laitetaan kuriin oikein miesten voimalla. Uikuttaa kuin pieni lintuNiinpä. Sen sijaan otti tuon härskin kalsarikallen mukaan
Viisuparka. Mahtaa olla vitjapallit polvissa astiOnhan tää nyt kiintoisampaa kuin joku Bess tai Antti Tuisku, minusta taas kannattaa vähän roikkua siinä viisuissa.
Ainahan sillä on tuo H-niemi irvistys. Sittennkun kamera ei kuvaa niin näyttää just myymälästä näpistelevältä juipiltaB näyttää niin iloiselta
Et vissiin ole Joksu discordissa?Älä sano fantasioitasi faktoina
Musta taas on paljon mielenkiintoisempaa tällainen hengailu, joka toimii ihan heidän itsensä ehdoilla eikä ole mitään levy-yhtiön laskelmointiin perustuvaa.Mä taas oileasti mietin, milloin se päästää näistä euroviisu-jutuista irti. Itellä alkaa mennä maku, kun roikkuu tässä shippimeiningissä.
Jokereiden discordissa. Siellä missä on streampartyjä jne. Chat roomista löytyy keskustelusta. Olivat kohteliasti kysynyt onko ok ja Jere kehunut Sloveniaa kauniiksi.Missä?
Grindr
Se oli itse asiassa Kiro, faktatietoa.Jokereiden discordissa. Siellä missä on streampartyjä jne. Chat roomista löytyy keskustelusta. Olivat kohteliasti kysynyt onko ok ja Jere kehunut Sloveniaa kauniiksi.
No sekin tietty. Vähän epäkohteliasta tietty just tuossa tilanteessa selailla sitä.Grindr
Siinä oli varmaan myös Allu ja Sonny mutta tytöt ei tunnistaneetJokereiden discordissa. Siellä missä on streampartyjä jne. Chat roomista löytyy keskustelusta. Olivat kohteliasti kysynyt onko ok ja Jere kehunut Sloveniaa kauniiksi.
Samaa näköä mutta vanhempi. Ehkä Sauli Niinistö?Ei juma, katsokaa tarkkaan sitä miestä, jonka kanssa B viestittelee. Eikö toi oo Sauli Koskinen?
En mäkään kyllä niitä tunnistaisi.Siinä oli varmaan myös Allu ja Sonny mutta tytöt ei tunnistaneet
Mä tunnistaisin mutta tuskin pyytäisin niitä kuvaan.En mäkään kyllä niitä tunnistaisi.
Mikä?Olipas söpö kuva! Ja kiva että on yhteiskuva heistä vaikkasin yhteiskuva fanien kanssa
JO discordissa fanien ottama kuva heistäMikä?
Ei juma, katsokaa tarkkaan sitä miestä, jonka kanssa B viestittelee. Eikö toi oo Sauli Koskinen?