V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei oo tainneet miehet olla paikalla tänäänKyllä taas seisoo kun akat riitelee. Kohta lentää piimät näppäimistölle.
Kyllähän kaikki täällä tietää että hän on Tankion tilalla töissä.ei täällä ole kuin anonyymejä ja kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan tai trollata miten haluaa, kukaan ei voi sua tai sun työpaikkaa täällä haukkua.
Jos otat itseesi niin ihan oma vika (tukityöllistettynä et varmaan tällaista tietenkään ymmärrä)
Preparties langassa jo kaksi .
Ei oo tainneet miehet olla paikalla tänään
Apua! Oonko mä vääräasä ESC discordissa? Siis tää missä 28180 jäsentä ja pre parties lanka? Kukamitähäh?Preparties langassa jo kaksi .
Vastatkaa heti!! TärkeääApua! Oonko mä vääräasä ESC discordissa? Siis tää missä 28180 jäsentä ja pre parties lanka? Kukamitähäh?
oooh, niin onkin, jännittävää
Preparties langassa jo kaksi .
Eihän ole
katsot väärästä paikasta, kyllä siellä on
Nyljen Siveysjormalta persvillat jos vitsailee tärkeillä asioilla
Nyljen Siveysjormalta persvillat jos vitsailee tärkeillä asioilla
Ei oo ainakaa minun prepartiessani. Ei sitten väkisinkatsot väärästä paikasta, kyllä siellä on
Kyllähän kaikki täällä tietää että hän on Tankion tilalla töissä.
En ole tukityöllistetty, otan tämänkin viestin talteen.ei täällä ole kuin anonyymejä ja kuka vaan voi kirjoittaa mitä vaan tai trollata miten haluaa, kukaan ei voi sua tai sun työpaikkaa täällä haukkua.
Jos otat itseesi niin ihan oma vika (tukityöllistettynä et varmaan tällaista tietenkään ymmärrä)
En ole tukityöllistetty, otan tämänkin viestin talteen.
Pääsin ineen, jes! kiitos kutsusta
Annan kyllä ja liitän viestit.Sun täytyy antaa tästä palautetta. Ei yksityishenkilöä ja työpaikkaa saa loukata.
Sen viestinvaihdon haluaisin nähdäAnnan kyllä ja liitän viestit.
Mä otin koko ketjun talteenEn ole tukityöllistetty, otan tämänkin viestin talteen.