V
vierailija
Vieras
Se on 3 .. 2 .. 1 , pönttyli1...2...3...Mairen kuppi menee nurin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on 3 .. 2 .. 1 , pönttyli1...2...3...Mairen kuppi menee nurin!
Mairella vauhti kiihtyy..Må on kaikista ihanimman näköinen, ei ihme että Jerppakin on ihan sulaa vahaa sen seurassa
Mä varaan hoihtolomalaisenHiihtolomalla oli hyökkäys, ei ne joka päivä häiriköi, pelkän K fanithan halusi oman paikan ja sit eivät kuitenkaan kirjoita sinne.
Mihis aikaan sä nyt menetkään nukkumaan?Mairella vauhti kiihtyy..
Moni kirjoittelee ajankulukseen ihan sitä, mitä mielen päällä oikeasti liikkuu. Varsinkin Bojaniin ja Jere Pöyhöseen, uuuhmitä sä luulet 90% täällä kirjoittavista olevan ellei trolleja
Teillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!Mä varaan hoihtolomalaisen
Uuh uuh, kissalta tuli justMoni kirjoittelee ajankulukseen ihan sitä, mitä mielen päällä oikeasti liikkuu. Varsinkin Bojaniin ja Jere Pöyhöseen, uuuh , liittyen.
*silmä* (heiluu heiluuTeillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!
Ei. Ei Jere sen mukaan seuraansa valitse.Ööh, vai olisko kuitenkin johtunut siitä, että taisi aika hanakasti itse liimata itsensä Kärden kylkeen?
Eikä ole Bongasi Boitsun sieltä juuri siksi, että se oli kauden SÖPÖIN kisaaja. Ensinhän se oli jutuilla Nacen kanssa, mutta Boitsuhan hurmas hänet heti ja K vaihtoi kiltisti Boitsuun Bojanissa just yhdistyy täydellinen rakastettavuus ja uskomaton ulkonäkö. Nace oli komea kuin mikä, mutta ei niin hullu
Ööh, vai olisko kuitenkin johtunut siitä, että taisi aika hanakasti itse liimata itsensä Kärden kylkeen?
Maire Maire, tota menoa saat pian ottaa kohta nitron!
Ööh, vai olisko kuitenkin johtunut siitä, että taisi aika hanakasti itse liimata itsensä Kärden kylkeen?
Bojanhan opetteli ChaChaChan sanatkin jo ennen kuin olivat edes tavanneet. Alkoi seurata Kärtsää IGssä heti alkutalvesta. Kyllä sieltä puolelta lähti, mutta miten sitten kävi, siitä voikin olla sitten montaa mieltä.
Bojan selittelemässä kesäleiristä ja Jesse puhumassa Kärtsän isosta crushista.
Mitäköhän siellä Saipan pelissä oikein tapahtuu
Mitäs mitäs, täytyypä googlata.Just mietin K:ta numeroiden 6 ja 18 otteessa.
No ei ollut miestä nähnytkään tuo.Ei millään pahalla mutta Mairettelit just ketjun yhtä takuuvarmaa homomiestä.
Teillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!
No ei ollut miestä nähnytkään tuo.
Mulla on ihan toiset numerot mielessä, isommat, shhhhJust mietin K:ta numeroiden 6 ja 18 otteessa.
No ei todellakaan ole. Taidat itse olla mies etkä kestä sitä, että Bojan on hyvännäköinen? Jere sopii paremmin sulle, kun ei ole sitä niin perinteisesti (ainakaan nykyisin, aina. Näkee kyllä, että on omalla tavallaan hyvännäköinen, varsinkin kun haluaa ja on joskus ollut todellakin hotin näköinen. Eli samaa sarjaa on Bojanin kanssa, Bojanille. Se joka nyt näkis ekaa kertaanäkee vähän eri Jeren.)