vierailija
Hiihtolomalla oli hyökkäys, ei ne joka päivä häiriköi, pelkän K fanithan halusi oman paikan ja sit eivät kuitenkaan kirjoita sinne.mitä sä luulet 90% täällä kirjoittavista olevan ellei trolleja
Hiihtolomalla oli hyökkäys, ei ne joka päivä häiriköi, pelkän K fanithan halusi oman paikan ja sit eivät kuitenkaan kirjoita sinne.mitä sä luulet 90% täällä kirjoittavista olevan ellei trolleja
Lol, kaikkihan niitä käyttää. Ainakin minä kans, enkä aloittanut sitä!Yhden lempparisanat on ainakin höpöhöpö ja pöljä/pönttyli
Maire! Maire nyt!Itse Muuri astuu SaiPan pukuhuoneeseen. Piti tulla K vahtimaan sua tänne, ettet tee tuhmuuksia täällä.
Anna säkin munAnna meidän trollata rauhassa!
Se on 3 .. 2 .. 1 , pönttyli1...2...3...Mairen kuppi menee nurin!
Mairella vauhti kiihtyy..Må on kaikista ihanimman näköinen, ei ihme että Jerppakin on ihan sulaa vahaa sen seurassa
Mä varaan hoihtolomalaisenHiihtolomalla oli hyökkäys, ei ne joka päivä häiriköi, pelkän K fanithan halusi oman paikan ja sit eivät kuitenkaan kirjoita sinne.
Mihis aikaan sä nyt menetkään nukkumaan?Mairella vauhti kiihtyy..
Moni kirjoittelee ajankulukseen ihan sitä, mitä mielen päällä oikeasti liikkuu. Varsinkin Bojaniin ja Jere Pöyhöseen, uuuhmitä sä luulet 90% täällä kirjoittavista olevan ellei trolleja
Teillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!Mä varaan hoihtolomalaisen
Uuh uuh, kissalta tuli justMoni kirjoittelee ajankulukseen ihan sitä, mitä mielen päällä oikeasti liikkuu. Varsinkin Bojaniin ja Jere Pöyhöseen, uuuh , liittyen.
*silmä* (heiluu heiluuTeillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!
Ei. Ei Jere sen mukaan seuraansa valitse.Ööh, vai olisko kuitenkin johtunut siitä, että taisi aika hanakasti itse liimata itsensä Kärden kylkeen?
Nuoruuden hehku alkaa haihtua, eikä sille hopeatarjottimellekaan enää tuoda tavaraa. Voi Bojkkeli parka. Lusikka kauniiseen käteen vaan, muttei enää Jerpan lusikkaa.Eikä ole Bongasi Boitsun sieltä juuri siksi, että se oli kauden SÖPÖIN kisaaja. Ensinhän se oli jutuilla Nacen kanssa, mutta Boitsuhan hurmas hänet heti ja K vaihtoi kiltisti Boitsuun Bojanissa just yhdistyy täydellinen rakastettavuus ja uskomaton ulkonäkö. Nace oli komea kuin mikä, mutta ei niin hullu
Bojanhan opetteli ChaChaChan sanatkin jo ennen kuin olivat edes tavanneet. Alkoi seurata Kärtsää IGssä heti alkutalvesta. Kyllä sieltä puolelta lähti, mutta miten sitten kävi, siitä voikin olla sitten montaa mieltä.Ööh, vai olisko kuitenkin johtunut siitä, että taisi aika hanakasti itse liimata itsensä Kärden kylkeen?
Ei millään pahalla mutta Mairettelit just ketjun yhtä takuuvarmaa homomiestä.Maire Maire, tota menoa saat pian ottaa kohta nitron!
Ööh, vai olisko kuitenkin johtunut siitä, että taisi aika hanakasti itse liimata itsensä Kärden kylkeen?
Huonostipa ne sanat opetteli kun K:n piti niitä sille Tavan takahuoneessa tankataBojanhan opetteli ChaChaChan sanatkin jo ennen kuin olivat edes tavanneet. Alkoi seurata Kärtsää IGssä heti alkutalvesta. Kyllä sieltä puolelta lähti, mutta miten sitten kävi, siitä voikin olla sitten montaa mieltä.
Bojan selittelemässä kesäleiristä ja Jesse puhumassa Kärtsän isosta crushista.
Just mietin K:ta numeroiden 6 ja 18 otteessa.Mitäköhän siellä Saipan pelissä oikein tapahtuu
Mitäs mitäs, täytyypä googlata.Just mietin K:ta numeroiden 6 ja 18 otteessa.
No ei ollut miestä nähnytkään tuo.Ei millään pahalla mutta Mairettelit just ketjun yhtä takuuvarmaa homomiestä.
Tää uskovainen gay Bojanisti-Bojere hahmo on sit mut. Jos joku yrittääkin matkia sitä, niin mä annan rangaistuksen.Teillä on hyvä roolisolmä, uskovainen gay bojanisti ja hiihtolomalainen siis varattu!