V
vierailija
Vieras
Ei kai tossa auta muuta kuin antautua, jos ison miehen hampaat on iskettynä sun niskaan ja toinen käsi pitää sua rinnan ympäriltä aloillaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kai tossa auta muuta kuin antautua, jos ison miehen hampaat on iskettynä sun niskaan ja toinen käsi pitää sua rinnan ympäriltä aloillaan.
Esim keskiviikkoisinJoo näin on..menee palstan virtapiirit sotkuun ja siinä vyyhdissä sitä ois selvittämine .
Mut voitas järjestää tänne Trollihahmopäivä, vähän kuin Putouksen roolihahmokisa.
HuuuhhhhhAitous huokuu muurin kuumana hengityksenä K:n niskaa vasten
Mun iskulause on ”Väärät paritukset!”, en kerro hahmosta vielä enempää.Joo näin on..menee palstan virtapiirit sotkuun ja siinä vyyhdissä sitä ois selvittämine .
Mut voitas järjestää tänne Trollihahmopäivä, vähän kuin Putouksen roolihahmokisa.
Ei, mutta jos ihmisiltä kysyttäisi, kumpi on hotimpi. Esim kun kävelivät Kyproksella kahdestaan, siinä lookissa.No siinäkin Jerppa vie pidemmän korren. Se kiinnittää huomion olemalla massasta poikkeava, jääsiksi mieleen paremmin, mitä taas B ei todellakaan ole.
Kyllä kääntää. Paljon paremman näköinen kuin Jerppa.Apua, kuinka rautalangasta sulle täytyy asia vääntää? Katsos kun niin on Bojankin. Se ei todellakaan ole sen talo komistus, että kääntää päitä. MUTTA, kumpikos sinusta rikkoo sitä normia? Kiinnittää huomiota, ymmärrätkö? Siihen on vain yksi vastaus.
Vedä huppu päähän ja lippis silmille ja anna fiiliksen viedä!Musta tuntuu, että mulla on perverssi hymy päällä ja tunne, että muut katsoo side-eyellä ravintolavaunussa. Nää Muuri jutut on mulle liikaa
Tuun pitsipöksyhini eikä olla edes Mikkelissa!Ei kai tossa auta muuta kuin antautua, jos ison miehen hampaat on iskettynä sun niskaan ja toinen käsi pitää sua rinnan ympäriltä aloillaan.
Ei, mutta jos ihmisiltä kysyttäisi, kumpi on hotimpi. Esim kun kävelivät Kyproksella kahdestaan, siinä lookissa.
Itse asiassa mulla on lippis!!!!Vedä huppu päähän ja lippis silmille ja anna fiiliksen viedä!
No huhhuhEi kai tossa auta muuta kuin antautua, jos ison miehen hampaat on iskettynä sun niskaan ja toinen käsi pitää sua rinnan ympäriltä aloillaan.
Kyllä kääntää. Paljon paremman näköinen kuin Jerppa.
Ja iso käsi nostaa hellästi, mutta määrätietoisesti leuan takaisin ylös ja hellät purennat liikkuvat kohti kaulaaNo huhhuh Mä nään tän sieluni silmin. K:n leuka laskeutuu hitaasti ja hengitys tasautuu…
Ainakin ensiksi puhdistaa Raipen ja hyökkääjien irtokarvat Jerppulista, ettei ne mene suuhun.Juu juu Maire, etkö näe että täällä on nyt tärkeämmät jutut kesken. Mitä se Muuti tekee K:lle hotellihuoneessa?
HuuuuhhhhhhhhhJa iso käsi nostaa hellästi, mutta määrätietoisesti leuan takaisin ylös ja hellät purennat liikkuvat kohti kaulaa
Mun kissallakin on pili esillä ja se katsoo mua hölmöllä ilmeellä.
Hyvännäköinen on, mitä ihmetttä sä oikein selität. Toisin kuin valtaosakaanJa B:n oletat kiinnittävän, vai? Tuon keskipituisen, keskiruskean, keskikokoisen, keskiverron ja keskiharmaaseen pukeutuvan ilmestyksen?
No ei todellakaan ole. Taidat itse olla mies etkä kestä sitä, että Bojan on hyvännäköinen? Jere sopii paremmin sulle, kun ei ole sitä niin perinteisesti (ainakaan nykyisin, aina. Näkee kyllä, että on omalla tavallaan hyvännäköinen, varsinkin kun haluaa ja on joskus ollut todellakin hotin näköinen. Eli samaa sarjaa on Bojanin kanssa, Bojanille. Se joka nyt näkis ekaa kertaanäkee vähän eri Jeren.)Täysin massaan sulautuva, kaikkien muiden, paitsi jalustalle nostaneiden Railojen mielestä.
Näin voidaan alustavasti sopia!Eli keskiviikkoon aikaa asti kehitellä sitä trollikisan hahmoa?