V
vierailija
Vieras
No sinulla ei taida olla muuta kuin kulahtaneet stereotypiasi.
Kulahtanutta streotypiää on väittää että jokainen gay harrastaa anaaliyhdyntää ja kaikista kulahtaneinta on käytää solvaava nimitystä siitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sinulla ei taida olla muuta kuin kulahtaneet stereotypiasi.
Jo oli sinunkin aika se ymmärtää, tosi törkeetä tulla tänne laukomaan homofantasioitasi.Kulahtanutta streotypiää on väittää että jokainen gay harrastaa anaaliyhdyntää ja kaikista kulahtaneinta on käytää solvaava nimitystä siitä.
Ei oo pakko vastata, mutta oletko itse asianosainen (mies) vaiko vähemmistöpuheelle herkkä nainen?
Jo oli sinunkin aika se ymmärtää, tosi törkeetä tulla tänne laukomaan homofantasioitasi.
Kulahtanutta streotypiää on väittää että jokainen gay harrastaa anaaliyhdyntää ja kaikista kulahtaneinta on käytää solvaava nimitystä siitä.
Eli olet nainen. Toki kommentti ei ole hyväksyttäväNormaali ihmisen pitäisi tajuta että se kommentti ei ole missään nimessä hyväksyttävä.
Olen jo kauan toivonut että nämä Bojere jutut loppuisivat täältä. Ne on törkeitä, halveksivia, vähemmistöjä alentavia. Ne eivät tosiaan ole ok niinkuin itsekin myönnät.
Eli olet nainen. Toki kommentti ei ole hyväksyttävä
Olen jo kauan toivonut että nämä Bojere jutut loppuisivat täältä. Ne on törkeitä, halveksivia, vähemmistöjä alentavia. Ne eivät tosiaan ole ok niinkuin itsekin myönnät.
OkMinä en ole se alkuperäinen, jolta kysymyksen kysyit. Älä oleta.
Miksi sitten vastasitMinä en ole se alkuperäinen, jolta kysymyksen kysyit. Älä oleta.
Eipä vain ole sanonut, kiusaaja.
Tämä on täysin faktaOlen pahoillani jos K ei ole sanonut sinulle noin, mutta K usein kehuu muiden ulkonäköä.
Juu juu..lisään vaan, että niillä keskenään on se toisiaan kunnioittavin ja ihailevin suhde koko pokedexista.. ja samalla uskaliaimmat keskinäiset jutut.P jutut on niitä mauttomia, jotka Jereä alentaa.
P jutut on niitä mauttomia, jotka Jereä alentaa.
On se. Oma syysi, jos et ole seurannut kuin samoja Bojere -hidastuksiaKun ei ole.
Juu juu..lisään vaan, että niillä keskenään on se toisiaan kunnioittavin ja ihailevin suhde koko pokedexista.. ja samalla uskaliaimmat keskinäiset jutut.
Kun ei ole.
K onkin toisia kunnioittava, myönteinen persoona, toisin kuin monet tämän ketjun kirjoittajista. T.eriMä olen käynyt varmaan kymmenillä Kärtsän keikoilla ja aina hän kehuu ihmisten ulkonäköä niin yleisössä olevien kuin yhteiskuvia pyytävien. Mikä tässä on sulle niin vaikeaa hyväksyä.
K onkin toisia kunnioittava, myönteinen persoona, toisin kuin monet tämän ketjun kirjoittajista. T.eri