K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme tarve päteä sinulla. Miten se on sinulta pois, stanax2, jos joku muu kuin SINÄ SINÄ SINÄ suhtautuu Jereen eri tavalla kuin SINÄ???
Ei kaikki tykkää vääntää hänestä mitään p-reikähomoa itselleen.

Läheskään kaikki homoparit eivät edes harrasta anä*alipenetraatioita. Sitähän voi grindata kokovartalolla, frotata pussailla, nuolla, imeä ja sukeltaa makujen ja aistien maailmaan 😘

Mitä helevettiä nyt. Minä olen ainakin minä ja olen osallistunut, enkä varmasti vastaillut itselleni. Varmaan itse harrastat sitä yhtenään ja kuvittelet, että täällä ei olekaan kuin yksi muu sun lisäksi.

Täällä toinen joka osallistui kirjoittamalla, että Mairelle söpöstely tarkoittaa sitä, kun B ja K virkkaavat yhdessä sohvalla pitsiliinoja. Sen jälkeen mua nimitettiin Maireksi, roolileikkijäksi ja itselleen vastailijaksi. No aina ei voi voittaa.🤣

Tää oli se päivitys, mihin UC kommentoinut "Koen, että tehtävänäni on julkistaa näistä yllätyksistä ensimmäinen"

Ihme tarve päteä sinulla. Miten se on sinulta pois, stanax2, jos joku muu kuin SINÄ SINÄ SINÄ suhtautuu Jereen eri tavalla kuin SINÄ???
Ei kaikki tykkää vääntää hänestä mitään p-reikähomoa itselleen.

Harvoin näen täällä noin törkeän homofobisia kommentteja. Etkä voi oikeuttaa noin loukkaavaa tekstiä sillä, että puolustat Bojania. Tuo ei ole missään nimessä ok, eikä taatusti ole sitä Bojaninkaan mielestä.

Yhteistyössä