K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin, milleen noi kaksi on olleet hetkeä aikaisemmin siellä lennolla kaksistaan... Tosi söpöjä tietenkin, mutta onkohan Bojan ollut erityisen onnellinen ollessaan kultansa kanssa tulossa kerrankin ihan lomalle tämän kotimaahan, Suomeen.

Toinen nukahtanut ja retkahtanut toisen kylkeen, eikä toinen ole malttanut herättää. Nostanut varovasti kätensä hartioiden yli ja vetänyt vähän vielä lähemmäksi.

Mä menin ekaa kertaa käymään siellä suomenkielisessä pnovelli paikassa, mitä joku joskus mainosti näissä ketjuissa. Miten tolla yhdelläkin gaynovellilla voi olla tuhansia lukukertoja? Kuka niitä kirjoittaa, aivan jäätävää kuraa. Pelkkää suoraa toimintaa, ei mitään romanttista, pehmeyttä, toisen tunteiden huomioonottamista yms.

Mä menin ekaa kertaa käymään siellä suomenkielisessä pnovelli paikassa, mitä joku joskus mainosti näissä ketjuissa. Miten tolla yhdelläkin gaynovellilla voi olla tuhansia lukukertoja? Kuka niitä kirjoittaa, aivan jäätävää kuraa. Pelkkää suoraa toimintaa, ei mitään romanttista, pehmeyttä, toisen tunteiden huomioonottamista yms.
Mikä novelli, mikä paikka? Mä voin antaa asiantuntevan arvion.

Yhteistyössä