K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosishipparin eiliset jutut oli täällä sata kertaa pahempia, mutta hän ei edes ymmärrä sitä, joten otetaanpa uudelleen.

Hei tosishippari! Mikä sun nimimerkki on discordissa? Voin lähettää sulle videoita ja kuvia siitä, kun homomiehet r**kkaa ihan jollekin muulle kuin Bojerelle.
Mä en oo tosishippari, mutta jos siellä r**nkataan ** & **;lle kattelisin mielelläni.....🥵

vierailija
Ei tossa se syntytarina edes kuitenkaan selviä eli J pitää sen salassa kuitenkin, ei tiedetä mikä se pelin kysymys siis oli. Ei siis ollenkaan niin kiintoisaa kuin lentokenttävideo.
Eihän pidä. Oli tokaissut Bojerelle vaan hölmöillessään pelin aikana minuutin viiveellä "But are you", kun muut oli jo kyllästyneet, joten tuskin mikään superhot kysymys.

vierailija
Toi passi ei takuulla myy enää, tajuatko? Siis Mikke ei menetä euroakaan tolla Tumppu-julkaisulla.
Sinä et tunnu tajuavan tekijänoikeuden merkitystä. Ei kyse ole pelkästään rahasta vaan ylipäänsä tekijän oikeudesta päättää miten ja missä hänen tekemiään juttuja levitetään tai muokataan. Tämän pitäisi kyllä yksinkertaisimmankin toopen tajuta. Luvatta ei tuota tehdä.

vierailija
Mietin, milleen noi kaksi on olleet hetkeä aikaisemmin siellä lennolla kaksistaan... Tosi söpöjä tietenkin, mutta onkohan Bojan ollut erityisen onnellinen ollessaan kultansa kanssa tulossa kerrankin ihan lomalle tämän kotimaahan, Suomeen.

vierailija
Kyseisen henkilön nukkeleikit vaatii sen että tavishomojen nimimerkit ja sanomiset pitää kaivaa esiin yhä uudelleen ja uudelleen.
Eihän täällä illalla yöllä ollut edes A, vaan minä ja joku toinen tosipohjan shippaaja, näiden arvuuttelujen teko on ihan typerää ja menee metsään, itse en mistään nimimerkeistä täällä edes kirjoitellut, enkä ole antanut lupaa alkaa huudella itsestäni minään hahmona (jota tosin huudatte kaikille vähänkin samalla tapaa kirjoittaville) tai keksiä peetä kunniaaloukkaavaa juttua työstä, jonka olen itse valinnut, minäkin voin yhtä hyvin ottaa näitä juttuja täältä talteen ja viedä eteenpäin niinkuin tämä yksi täällä yöllä hysterisoinut tyyppi.

vierailija
Mietin, milleen noi kaksi on olleet hetkeä aikaisemmin siellä lennolla kaksistaan... Tosi söpöjä tietenkin, mutta onkohan Bojan ollut erityisen onnellinen ollessaan kultansa kanssa tulossa kerrankin ihan lomalle tämän kotimaahan, Suomeen.
Ihan tosi kiva loma kökkiä yksin jossain Vantaan lähiössä kylmässä ja pimeässä. Onneksi pääsi pian pois Lissabonin lämpöön.

vierailija
Sinä et tunnu tajuavan tekijänoikeuden merkitystä. Ei kyse ole pelkästään rahasta vaan ylipäänsä tekijän oikeudesta päättää miten ja missä hänen tekemiään juttuja levitetään tai muokataan. Tämän pitäisi kyllä yksinkertaisimmankin toopen tajuta. Luvatta ei tuota tehdä.
Hahhah, siellä on nyt jo Are you -synnystäkin se video! eipä kukaan faneiltakaan lupia kysele, kun muiden matskuja käyttää.

Yhteistyössä