vierailija
No eihän ole käyttänyt, koita pysyä mukana.Miksi tämä are you on niin suuri juttu? Jere on käyttänyt sitä muissakin yhteyksissä.
No eihän ole käyttänyt, koita pysyä mukana.Miksi tämä are you on niin suuri juttu? Jere on käyttänyt sitä muissakin yhteyksissä.
Mä en oo tosishippari, mutta jos siellä r**nkataan ** & **;lle kattelisin mielelläni.....Tosishipparin eiliset jutut oli täällä sata kertaa pahempia, mutta hän ei edes ymmärrä sitä, joten otetaanpa uudelleen.
Hei tosishippari! Mikä sun nimimerkki on discordissa? Voin lähettää sulle videoita ja kuvia siitä, kun homomiehet r**kkaa ihan jollekin muulle kuin Bojerelle.
Huoh, yks ketjuun liittymätön ihminen kuollut ja sitä pitää nyyhkyttää täällä.Minustakin oli oikein hyvä paavi. Olisi voinut minun puolesta jatkaa pidempään. Ehkä tässä on ona symboliikkansa, että juuri tänään lähti.
Eihän pidä. Oli tokaissut Bojerelle vaan hölmöillessään pelin aikana minuutin viiveellä "But are you", kun muut oli jo kyllästyneet, joten tuskin mikään superhot kysymys.Ei tossa se syntytarina edes kuitenkaan selviä eli J pitää sen salassa kuitenkin, ei tiedetä mikä se pelin kysymys siis oli. Ei siis ollenkaan niin kiintoisaa kuin lentokenttävideo.
Onhan ja useasti esim. on käyttänyt kyseistä ilmaisua instassa Härtsän pylllistyskuvan jälkimainingeissa.No eihän ole käyttänyt, koita pysyä mukana.
*BojaNILLE* siisEihän pidä. Oli tokaissut Bojerelle vaan hölmöillessään pelin aikana minuutin viiveellä "But are you", kun muut oli jo kyllästyneet, joten tuskin mikään superhot kysymys.
Mäkin oon kyl ev.lut. niin silleen aika ohuesti kiinnostaa katolisten hommat. Muutenkin kirkkona aika sieltä.Huoh, yks ketjuun liittymätön ihminen kuollut ja sitä pitää nyyhkyttää täällä.
Kyllä tämä on surun ja murheen päivä.Minustakin oli oikein hyvä paavi. Olisi voinut minun puolesta jatkaa pidempään. Ehkä tässä on ona symboliikkansa, että juuri tänään lähti.
Boitsua ikävöidessään silloin, niin.Onhan ja useasti esim. on käyttänyt kyseistä ilmaisua instassa Härtsän pylllistyskuvan jälkimainingeissa.
Se oli Kärtsältä hyvä servaus, toisen seksuaalisuudesta utelevat ansaitsi sen.Onhan ja useasti esim. on käyttänyt kyseistä ilmaisua instassa Härtsän pylllistyskuvan jälkimainingeissa.
Sinä et tunnu tajuavan tekijänoikeuden merkitystä. Ei kyse ole pelkästään rahasta vaan ylipäänsä tekijän oikeudesta päättää miten ja missä hänen tekemiään juttuja levitetään tai muokataan. Tämän pitäisi kyllä yksinkertaisimmankin toopen tajuta. Luvatta ei tuota tehdä.Toi passi ei takuulla myy enää, tajuatko? Siis Mikke ei menetä euroakaan tolla Tumppu-julkaisulla.
Hyi hitto onko koko ketju uskiksia täynnäMäkin oon kyl ev.lut. niin silleen aika ohuesti kiinnostaa katolisten hommat. Muutenkin kirkkona aika sieltä.
Boitsua ikävöidessään silloin, niin.
Hyi hitto onko koko ketju uskiksia täynnä
Rypsiöljy on keltaista kultaa!Ei siitä ole mitään kinasteltu. Etkö osaa lukea?
Siis mä oon vaan kulttuurisyistä kirkon jäsen, en todellakaan aktiivinen enkä uskovainen.Hyi hitto onko koko ketju uskiksia täynnä
Eihän täällä illalla yöllä ollut edes A, vaan minä ja joku toinen tosipohjan shippaaja, näiden arvuuttelujen teko on ihan typerää ja menee metsään, itse en mistään nimimerkeistä täällä edes kirjoitellut, enkä ole antanut lupaa alkaa huudella itsestäni minään hahmona (jota tosin huudatte kaikille vähänkin samalla tapaa kirjoittaville) tai keksiä peetä kunniaaloukkaavaa juttua työstä, jonka olen itse valinnut, minäkin voin yhtä hyvin ottaa näitä juttuja täältä talteen ja viedä eteenpäin niinkuin tämä yksi täällä yöllä hysterisoinut tyyppi.Kyseisen henkilön nukkeleikit vaatii sen että tavishomojen nimimerkit ja sanomiset pitää kaivaa esiin yhä uudelleen ja uudelleen.
Oletko katolilainen vai miksi uliset?Siis mä oon vaan kulttuurisyistä kirkon jäsen, en todellakaan aktiivinen enkä uskovainen.
Ihan tosi kiva loma kökkiä yksin jossain Vantaan lähiössä kylmässä ja pimeässä. Onneksi pääsi pian pois Lissabonin lämpöön.Mietin, milleen noi kaksi on olleet hetkeä aikaisemmin siellä lennolla kaksistaan... Tosi söpöjä tietenkin, mutta onkohan Bojan ollut erityisen onnellinen ollessaan kultansa kanssa tulossa kerrankin ihan lomalle tämän kotimaahan, Suomeen.
H:n p….e ja B kuin kaksi marjaa.Boitsua ikävöidessään silloin, niin.
No näin.Boitsua ikävöidessään silloin, niin.
Hahhah, siellä on nyt jo Are you -synnystäkin se video! eipä kukaan faneiltakaan lupia kysele, kun muiden matskuja käyttää.Sinä et tunnu tajuavan tekijänoikeuden merkitystä. Ei kyse ole pelkästään rahasta vaan ylipäänsä tekijän oikeudesta päättää miten ja missä hänen tekemiään juttuja levitetään tai muokataan. Tämän pitäisi kyllä yksinkertaisimmankin toopen tajuta. Luvatta ei tuota tehdä.
Loukkaat Kiroa, ei se näytä H:n hanurille!H:n p….e ja B kuin kaksi marjaa.
Kulttuurisyistä tuet uskiksia, säälittävää.Siis mä oon vaan kulttuurisyistä kirkon jäsen, en todellakaan aktiivinen enkä uskovainen.