vierailija
En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.Kaikki tuo sairain ja herjaavin teksti on bojanistien näppäimistöltä.
En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.Kaikki tuo sairain ja herjaavin teksti on bojanistien näppäimistöltä.
Minä en niin uskonut. Joku toinen itsensä myymisestä puhui. Ei ollut Bojan fani Kyseessä.No minä joksutavaroiden myyntiä suunnitellut en itseni myymisestä kirjoittanut, mitähän nyt oikein selität.
Nämä eräät täällä kiu saa vat.Ja miten niin entinen, myyn paitaa, mitä en itse tarvitse esimerkiksi.
Bojanisti, eli sinä, yhdistelet nimimerkkejä itsensä myymiseen. Tuosta voi jo saattaa sinut vastuuseen.En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.
Ai K-fanit haukkuu K-faneja?En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.
Mitä ihmeen nimimerkkejä? En ole puhunut sellaisista mitään.Bojanisti, eli sinä, yhdistelet nimimerkkejä itsensä myymiseen. Tuosta voi jo saattaa sinut vastuuseen.
En minä Railaa ole tänne tuonut. Enkä aio avata linkkiä koska Jan ei kiinnosta.Bojanisti, eli sinä, yhdistelet nimimerkkejä itsensä myymiseen. Tuosta voi jo saattaa sinut vastuuseen.
Ai K-fanit haukkuu K-faneja?
Enkä minä.En minä Railaa ole tänne tuonut. Enkä aio avata linkkiä koska Jan ei kiinnosta.
Discordin nimimerkkejä yhdistelet. Jälleen kerran.En minä Railaa ole tänne tuonut. Enkä aio avata linkkiä koska Jan ei kiinnosta.
Ei KB discordissa ole Immua ja näitä muita nimimerkkejä. Ei minulla ole mitään heitä vastaan.Discordin nimimerkkejä yhdistelet. Jälleen kerran.
Jälleen kerran? Millä perusteella se olisi hän, enpähän kyllä minäkään.Discordin nimimerkkejä yhdistelet. Jälleen kerran.
Jälleen kerran? Millä perusteella se olisi hän, enpähän kyllä minäkään.
Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.Jälleen kerran? Millä perusteella se olisi hän, enpähän kyllä minäkään.
Hän se on.Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
Kaikkihan me tiedämme, että ovat yhdestä ja samasta emolevystä.Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
Ei ollut hän. Tyyli ei ollut meidän kummankaan. Eikä täällä ole kukaan syyttänyt nimimerkkejä itsensä myymisestä.Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
En ole, saa minun puolesta tutkia asian, ei vain vaikuttanut tämänkään henkilön kirjoitukselta, vaan voi vaikka jonkun trollin heitto.Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
Kyllä. Ilmeisesti itse pitävät omia herjauksiaan ihan normaalina ja tavanomaisena "keskusteluna".Kaikki tuo sairain ja herjaavin teksti on bojanistien näppäimistöltä.
Niin eli sinä.Ei ollut hän. Tyyli ei ollut meidän kummankaan. Eikä täällä ole kukaan syyttänyt nimimerkkejä itsensä myymisestä.
Usko mitä haluat, itse tiedän paremmin.Kaikkihan me tiedämme, että ovat yhdestä ja samasta emolevystä.
Höpö höpöNiin eli sinä.
En ole, saa minun puolesta tutkia asian, ei vain vaikuttanut tämänkään henkilön kirjoitukselta, vaan voi vaikka jonkun trollin heitto.