Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oliks sulla vaan toi Flow vai muitakin sovelluksia? Mietin vaan kun ainostaan toi Flow näyttää oviksen mulla aivan eri päivälle ku noi muut. Tosin noihin muihin saa laitettua noi ovistestit.
Mulla ainakin flow on alkanut näyttämään tarkemmin ovista, kun oon muutamassa kierrossa kirjannut sinne ovistestit.
Plussaksi lasketaan testiajalla tulleet plussat, ei sen jälkeen. Se sanotaan testin ohjeissakin.. eli enl uottaisi ja tekisin parin päivän päästä uuden.
Nuo antaa eri keskustelupalstojen ketjujen mukaan usein vääriä poseja. Tässäkin ketjussa yksi oli laittanut kuvan.
Tämäkin on totta, mutta kyllä tuo niin selkeä posi on, että ei edes rfsun puikot yleensä tuommoisia anna 😍 Itse testaisin asap jollain muulla, aina on mahdollisuus kuitenkin virheelliseen testiin.

• Tykkää
Reactions: Kultakataja_
Mun kropassa tapahtuu kyllä jotain hassua. Nyt vasta kp7 ja kaksi päivää puskenut ovislimoja. Vaikka ovis on edellisissä kierroissa tullut vasta kp 23 ja kp 19. Oon tämän viikon litkinyt sitä greippimehua ja syönyt geleetä. Voisikohan ne jo vaikuttaa? Onneksi maanantaina se ultra, niin saa toivottavasti jotain mielenrauhaa.

Tein vielä ovistestinkin ja hassun paljon kyllä vahvistunut. Vaikka eihän tämä vielä posi ole. https://aijaa.com/ozmExy

Viimeksi muokattu:
Jee terot!
Viimeksi kierto on ollut näin "pitkä" e-pillereiden aikaan.
Tosi outo fiilis😆 Tänään ilmestyi tuttu ja turvallinen tissikipu eli eiköhän ne menkat sieltä pian tule. Kerrankin on luteaali ilmeisesti tarpeeksi pitkä. Tavallaan oon tästä kyllä iloinen,mut toisaalta sais pikkuhiljaa alkaa menkat tai sit käy niin et seuraava ovis on just sillon kun oon useemman päivän eri paikkakunnalla kun mies🤣

https://aijaa.com/zVMCGi eilinen
https://aijaa.com/JY6iBz tänään

Myöhemmin kuvaamisen jälkeen oli tummunut lisää tuo tän päivänen. Huomenna teen uuden testin niin tietää enempi kuinka oli.

Eilen ei oo ollu. Alempi näyttää hyvältä. Kannattaa ryhtyä hommiin 😀
Huomenna voi olla tummempi tai haaleta, mut lähellä ollaan 👍 Suosittelen kyllä talletteluja sille varsinaiselle ovispäivällekin, joka sulla lienee huomenna/ ylihuomenna

Mun kropassa tapahtuu kyllä jotain hassua. Nyt vasta kp7 ja kaksi päivää puskenut ovislimoja. Vaikka ovis on edellisissä kierroissa tullut vasta kp 23 ja kp 19. Oon tämän viikon litkinyt sitä greippimehua ja syönyt geleetä. Voisikohan ne jo vaikuttaa? Onneksi maanantaina se ultra, niin saa toivottavasti jotain mielenrauhaa.

Tein vielä ovistestinkin ja hassun paljon kyllä vahvistunut. Vaikka eihän tämä vielä posi ole. https://aijaa.com/ozmExy

Mul oli kp 6 vastaava 😯 Sen jälkeen haalennut. Jos huomenna ei cb:hen tuu kun ympyrää niin sit se ovis tosiaan meni.

Edellisissä ollut mulla ovis 15. ja 14. Nois edellisissä ja tässäkin käytössä geleet ja greippimehu. Nyt lisäksi inositoli.

Toivotaan meille molemmille, et on vasta tulossa 🙏

Täällä oli kanssa kp 8-9 ihan limanen meno, epänormaalia mulle. Ovulaatio ollut kp 19 viimeiset pari kiertoa, eikä tuo nytkään ovis ollut, kun lämmöt edelleen alhaalla. 🤔

Syöttekö greipin ihan hedelmänä? Eiks se oo pahaa, tai ainakin se mehu on hirveetä, silti sitä edellisessäki yrityksessä tuli juotua. 😂

Vitskuista jne. oli puhetta, mulla menee nyt lisänä:
D, C, E, kalsium, magnesium, sinkki, inositoli, ashwagandha, omega 369, foolihappo, rauta. Tähän kiertoon lisäsin nyt osan ja osa mennyt jo pidempään.

• Tykkää
Reactions: Macademia
Syöttekö greipin ihan hedelmänä? Eiks se oo pahaa, tai ainakin se mehu on hirveetä, silti sitä edellisessäki yrityksessä tuli juotua.

Vitskuista jne. oli puhetta, mulla menee nyt lisänä:
D, C, E, kalsium, magnesium, sinkki, inositoli, ashwagandha, omega 369, foolihappo, rauta. Tähän kiertoon lisäsin nyt osan ja osa mennyt jo pidempään.
Ostin mehun tällä viikolla, kun täältä taisin suosituksen nähdä. Ei se kyllä hyvää ole. :'D
Vitamiineina foolihappo, dvitamin, magnesium ja silloin tällöin B12. Foolihappo purkki, kun loppuu ajatuksena ostaa joku mamavitamiinipurkki, jossa vähän kaikkea. Syön monipuolisesti ja terveellisesti. Vaikkakin sokerikoukku vähän kiusaa.

Hellou! Ei oo tullu käytyä täällä aikoihin kun on pitäny niin kiirettä. Menkathan sieltä tuli ja nyt on kp9, mutta meillä jää tämä kierto kokonaan välistä kun mies on reissussa. Ei tartte siis lainkaan edes laittaa listalle.

Niin hirveesti oli tullu tekstiä sen jälkeen kun viimeksi täällä kävin, että en jaksanu hyvästä yrityksestä huolimatta kaikkea selata.

Epäilen lämpöjen ja oireiden perusteella, että viime kierrossa tapahtui hedelmöittyminen ja kiinnittymisyritys, mutta siihen se sitte jäin. Kesäkuussa meillä sitte uutta yritystä tiedossa.

@Minimilli haamu kyl näkyy heikosti 👍👍
Ei kai auta kun uusia huomenna. 😊 Toivotaan parasta!

Täällä. Voi perse. Clearblue näyttää toista rinkulaa ja mun pitäs jo kovasti lipua läpi hedelmällisten päivien. 😰

Kp 11. Viimeks tuli plussa kp 13 ja 10 näytti jo vilkkuvaa. Usko meni tähän kiertoon. Jotain saatana tapahtu kierron alussa kun se suht vahva viiva piirty heti kastamisen jälkeen tikkuun 5 päivää sitten. 🥺

Halppikset haalenee, tuskin viiva näkyy enää. Mä oon niin pettynyt. Kaikki vitun tropit vetänyt ja turhaan. Noita cb tä on vielä kolme jälellä, joten ehkä tuhlaan ne tähän turhaan kiertoon.

Mul oli koko aika jotenki huono aavistus tästä kierrosta alusta asti.

Tää ei tunnu reilulta. 😭

Lisäys. Alan syömään teroja kp 15 eteenpäin 10 päivää niin eivätpähän jää menkat roikkumaan ja sitten voi taas uudestaan kokeilla. Kp 14 asti jälellä noita cb puikkoja, et jos näyttää vaan tyhjää, nii tietää ettei tässä kierrossa tuu mitään tapahtumaan.

Viimeksi muokattu:
Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@vauvakuume7 ★ 12/24 ★ 8.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

10.5.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@nnzzi kp 37/30-33
@Minimilli kp 29/24
@Lunni~ kp 23/29-31
@Jennnuli kp 21/27-28
@haaveillen kp 13/26-30
@Macademia kp 11/28
@vauvakuume7 kp 11/32
@Bebekakkonen kp 10/33-46
@Yhteistäykköstä kp 8/30-33.
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@nnzzi DPO 17
@Minimilli DPO 14
@Tiuhti92 DPO 4
@Lunni~ DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3. ★ 04/25
@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24) ★ 05/25
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)★ 05/25

Oli pakko lisätä vielä kuvan värikylläisyyttä näyttää se premominki sovellus (ovistestien luku tilassa ) 0,1.
Mä oon kyllä jo tästä ihan fiiliksissäni. Kävi miten kävi. 10 kiertoa takana, pelkkiä blancoja testejä. Ikinä ei mitään tiirailtavaa

Toivon todella, että sua potkaisi onni, 10 yritykseen mahtuu paljon tunteita. 🙏 Toivottavasti odotus palkitaan nyt. 😍

• Tykkää
Reactions: Minimilli
Nyt ois kp14 ja menkat alkoi tai erittäin runsaat kiinnittymisveret. Keho selvästi ei halua raskautua. Miten tämä on edes mahdollista, kun ovistestitkin antaa ihan muuta suuntaa kierronkulkuun.
Oliko sulla jotain ehkäisyä aiemmin käytössä tai jotain mikä saattaisi sekoittaa kiertoa? Ei kai käytännössäkään kp 14 voisi olla mitään kiinnittymistä? Hakisiko kierto vaan paikkaansa tai onko joku saanut kierron sekaisin?

Oliko sulla jotain ehkäisyä aiemmin käytössä tai jotain mikä saattaisi sekoittaa kiertoa? Ei kai käytännössäkään kp 14 voisi olla mitään kiinnittymistä? Hakisiko kierto vaan paikkaansa tai onko joku saanut kierron sekaisin?
En ole käyttänyt ehkäisyä yli kymmeneen vuoteen. Ja kierto ollut tasainen ja ennakoitavissa aina. Edellinen kierto oli poikkeuksellisesti 26pv. Muutoin 28.
Voi se olla, että liikaa stressaa tätä yrittämistä. Tämä on vasta toinen kierto yritys.
-vierailija mamma -95

Nyt ois kp14 ja menkat alkoi tai erittäin runsaat kiinnittymisveret. Keho selvästi ei halua raskautua. Miten tämä on edes mahdollista, kun ovistestitkin antaa ihan muuta suuntaa kierronkulkuun.
Mun siskolla alkoi "menkat" sillonku kuopustansa odotti (mahollisesti ehkä runsaat kiinnittymisveret juurikin) mutta siitä huolimatta terve tyttö syntyi❤️ vielä on toivoa jäljellä🙏

No nyt on outoa. 🤔 Sun viivat kuitenkin selvästi osoitti erityisen korkean lh-pitoisuuden.

Kiinnittymisvuoto tulee vasta monta päivää oviksen jälkeen.

Miten sulla muuten testit näyttää, onko vahvaa viivaa useinkin kierron aikana?

Onko raskauden mahdollisuus suljettu pois. Ovistesti saattaa näyttää pos ennen kuin raskaustesti. Tuliko menkat normaalisti viimeksi ja testasit sitä ennen negan?

Muoks. Tämmönenkin ilmiö on näköjään kun ovulaatiovuoto. Never heard. Mut pitäis olla tosi niukkaa.

Sekoitin sun päätä vielä enemmän, sori siitä 😬

Viimeksi muokattu:
No nyt on outoa. Sun viivat kuitenkin selvästi osoitti erityisen korkean lh-pitoisuuden.

Kiinnittymisvuoto tulee vasta monta päivää oviksen jälkeen.

Miten sulla muuten testit näyttää, onko vahvaa viivaa useinkin kierron aikana?

Onko raskauden mahdollisuus suljettu pois. Ovistesti saattaa näyttää pos ennen kuin raskaustesti. Tuliko menkat normaalisti viimeksi ja testasit sitä ennen negan?

Muoks. Tämmönenkin ilmiö on näköjään kun ovulaatiovuoto. Never heard. Mut pitäis olla tosi niukkaa.

Sekoitin sun päätä vielä enemmän, sori siitä
Eka kerta kun tein ovulaatiotestin. En oo ikinä ennen testaillut. Edellisiä mekkoja ennen tein varhaisen raskaustestin kahdesti ja toisen testin aikaan menkat alkoi samana aamuna kuin tehty rtesti. Testit oli selviä negatiivisia. Kierto oli silloin 26pv. Pari päivää lyhyempi kuin yleensä.

Niin voisko sitten olla ovulaatiovuoto, se selviää varmaan jo tänään jos ei nyt enempää vuoda. Vuoto oli erilaisempaa kuin menkoissa. Kuvailua; ei ollut vielä järin nestemäistä, vaan runsas tuhru mikä tuli paperiin pyyhittyä. Töissä olen niin laitoin tamppoonin alkuun. Menkathan toki alkaa monesti hiljalleen eikä heti holahda.

Mamma -95

Hirveästi on kyllä raskautta yrittävälle termejä, joita nyt kuukauden aikana tullut opeteltua. :D
Ovulaatiovuoto tosiaan on olemassa. Googlettelin kanssa. Mielenkiintoista ois tietää millä mahdollisuuksilla tuolloin on raskaana ja ehtiikö tässä enää tallettaa. Ilta yhdeksältä aikaisintaan mahdollisuus. :')

• Tykkää
Reactions: Macademia
DPO11 oman arvion mukaan (tai olispa jo 13 kuten aluksi arvelin, mutta voimakkaita ovistuntemuksia kyllä oli tuolloin pari pv myöhemmin) eikä mitään erityisiä menkkatuntemuksia saatika sitten taas mitään raskauteen viittaavaakaan. Tai no ihonalaisia finnejä oli ilmestynyt yhdessä yössä. Kp37, mulla ollut näköjään kaksi edellistä kiertoa 37 ja 38 päivää. Eilen otin oikein piiiitkästä aikaa vähän viiniä, olin siis jättänyt alkoholin kokonaan pois jo mutta tuli erityinen tilaisuus ja jotenkin sellainen kerrankos tässä -olo. En kuitenkaan ottanut paria annosta enempää. Haluaisin jostakin löytää nyt kepeyttä ja rentoutta niin ettei tarvitsisi ajatella pelkästään baby nro. kakkosen yritystä😁😬 Gynen ajattelin varata kaiken varalta, ihan vain sellainen tsekkaus. Mutta oliko tästä nyt jollakulla tietoa että missä vaiheessa kiertoa olis parasta mennä?

@Minimilli , pidän sulle peukkuja!😍👍 Niin jännittävää!

• Tykkää
Reactions: Minimilli
Itselläni kierto sekaisin. Ovis ollut kaiketi myöhässä tai jätti tulematta, ovislimojen kaltaisia limoja on tullut enempi vähempi pitkin kiertoa. Kierto on normaalisti 32 päivää. Nyt on kiertopäivä 42, menkkoja ei näy eikä kuulu. Eilen tuli vähän limaista verta pikkuhousunsuojaan ja ajattelin, että nyt ne alkaa. Paskanmarjat, ei tipan tippaa sen jälkeen.

Yhteistyössä