vierailija
Höpö höpöTilanne on tosi huono ja jos ei muuta tipahda jostain taivaasta ensi viikolla, joudun suostumaan... ap
Höpö höpöTilanne on tosi huono ja jos ei muuta tipahda jostain taivaasta ensi viikolla, joudun suostumaan... ap
Älä selitä, selvästi olet sinä.Minä en täällä hauku nuorta kaunista naista Railaksi, enkä ole myymässä itseäni.
Höpö höpöÄlä selitä, selvästi olet sinä.
Sulta ei kukaan kyllä yrittäisi ostaakaanYök, en minä kyllä.
Ompa sinulla paha olo ja purkaat sen muihin.Vain yksinkertaiset, digitaidottomat ja seniili-ikäiset bojanistit eivät osaa klikata kommentteja auki.
*Onpa ja *purat. Ole hyvä.Ompa sinulla paha olo ja purkaat sen muihin.
P ölkky on K fanin aivojen tilalla.Sulta ei kukaan kyllä yrittäisi ostaakaan Edes oma p ölkkysi.
Se on onpa. Purkaat ei myöskään ole sana.Ompa sinulla paha olo ja purkaat sen muihin.
En minä sitä kirjoittanut höhlä.*Onpa ja *purat. Ole hyvä.
K iusaat esittämällä Bojanistia.Se on onpa. Purkaat ei myöskään ole sana.
Silläkin osaa silti klikata esim. kommentit auki.P ölkky on K fanin aivojen tilalla.
Miksi minä klikkaisin sinun linkkisi auki. Ei kiinnosta.Silläkin osaa silti klikata esim. kommentit auki.
No älä sitten kommentoi asiaan, josta et mitään tiedä, tampio.Miksi minä klikkaisin sinun linkkisi auki. Ei kiinnosta.
Minusta ei ole oikein että haukutte nuorta ja kaunista naista Railaksi. Haukut minuakin.No älä sitten kommentoi asiaan, josta et mitään tiedä, tampio.
Discordin nimimerkin vaihtaja täällä ur put taa. Sulta ei ostaisi kukaan.No älä sitten kommentoi asiaan, josta et mitään tiedä, tampio.
Ei sieltä minulle ainakaan auennut yhtään mitään, ja instanavista en löytänyt koko kuvaa.
Discordin nimimerkin vaihtaja täällä ur put taa. Sulta ei ostaisi kukaan.
Miten Railaa voi haukkua Railaksi?Minusta ei ole oikein että haukutte nuorta ja kaunista naista Railaksi. Haukut minuakin.
Höpö höpöMiten Railaa voi haukkua Railaksi?
Minulla ei karvoja toisin kuin haisevilla K faneilla.Bojanisti näyttää jälleen todellisen karvansa.
Ei niillä ole käytöstapoja, kuten on huomattu.Bojanisti näyttää jälleen todellisen karvansa.
Niin kuin ei ole teistäkään.Täysin väärin "tunnistettu", jälleen kerran. Ei teistä ole siihenkään.
Jopas nyt jöötin päästit. Suurimmat haukkujat ovat tietysti puhtaat trollit ja seuraavana tulevat tosishippaajat, jotka mollaavat kaikkea mahdollista.Taitaa kyseessä olla pelkän K fanit jotka täällä haukkuvat muita.