V
vierailija
Vieras
Taitaapi olla ja sehän tässä teitä harmittaakin.
Mä tässä mietin että onko tollanen trollaus oikein kyseistä Bojanistia kohtaan, koska hänellä ei selvästikään ole kaikki muumit laaksossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Loukkaat Tarjaa, menestynyt nainen ja ikoni.
Minusta teillä Aalto jankkaajilla ei ollut.Mä tässä mietin että onko tollanen trollaus oikein kyseistä Bojanistia kohtaan, koska hänellä ei selvästikään ole kaikki muumit laaksossa.
Instaseuraajat - Saara häviääOnhan ja kaikilla mittareilla.
Joo selkeästi ei ole nallekarkkeja jaettu tasan, kun älykkyyttä jaettiin.Mä tässä mietin että onko tollanen trollaus oikein kyseistä Bojanistia kohtaan, koska hänellä ei selvästikään ole kaikki muumit laaksossa.
Minusta teillä Aalto jankkaajilla ei ollut.
Jankkasittehan eilen te pikkutytötkin. Saarasta siis.Bojanisti hänestä täällä jankkaa.
Instaseuraajat - Saara häviää
Suosituimman biisin kuulijamäärät - Saara häviää
Biisien kuulijamäärät laajemminkin - Saara häviää
Kuukausittaiset kuuntelijat - Saara häviää
Anteeksi korjaan, te Mairet.Jankkasittehan eilen te pikkutytötkin. Saarasta siis.
Tarkoitin vastapuolta.Bojanisti hänestä täällä jankkaa.
Eihän tuossa niin tehdäkään, pölvästi.Ei millään pahalla mut en lähtis ylpeilemään Joksujen ”saavutuksilla”, koska niitä ei ole. Vähän kuin väittäisit täällä veden olevan viiniä.
Jankkasittehan eilen te pikkutytötkin. Saarasta siis.
Nisti kuin nisti.Bojanisti hänestä täällä jankkaa.
Tarkoitin vastapuolta.
Niin se Bojanisti jankkasi ja hän on iäkäs nainen.
Eihän tuossa niin tehdäkään, pölvästi.
Instaseuraajat - Saara häviää
Suosituimman biisin kuulijamäärät - Saara häviää
Biisien kuulijamäärät laajemminkin - Saara häviää
Kuukausittaiset kuuntelijat - Saara häviää
Vertaillaan luvut sitten parin vuoden päästä kun armollisen Jumalasi urastakin alkaa olla aikaa kulunut, eikä se enää "aktiivisesti" () yritä "musiikkiuraa". Sitten ovat vertailukelpoisia. Siihen asti Saara pesee menen tullen.
Hiljaa! Mä oon Saara-fani ja organisoin invaasion kompostiin! Täällä on kuulemma ollut niin laadukasta keskustelua.Mulla on kymmenen sivupersonaa, repikää siitä ää li öt K fanit.
T. Bojanisti
Anteeksi korjaan, te Mairet.
Hiljaa! Mä oon Saara-fani ja organisoin invaasion kompostiin! Täällä on kuulemma ollut niin laadukasta keskustelua.
Ei astunut.Katsos katsos Rouva Höpö Höpö astui kuvioon mukaan.
Ei astunut.