V
vierailija
Vieras
Päätänpäs. Oon päättänyt paljon muustakin tässä ketjussa!sinä et sitä päätä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Päätänpäs. Oon päättänyt paljon muustakin tässä ketjussa!sinä et sitä päätä
MUAH listalle
Herää vain kysymys, että mikä on listasta innostuneiden panos kyseiselle listalle? Ette ole tuottaneet oikein mitään noista aiheista.
Saara Aallon surkeat instaseuraajamäärät!
Saara Aallon surkeat instaseuraajamäärät!
Saara Aalto... mitäs se oikein on tehnyt viime vuosina? Onkos se vielä laulanut, vai hajosiko kaikilta korvat yleisössä, niin ettei hyväksytä enää esiintymään mihinkään? Miksei se koskaan voittanut mitään, vaan oli ikuinen kakkonen, onko Käärijällä sama kohtalo? Jälkimmäisen "laulua" sentään kykenee kuuntelemaan.
Miten toi kroppa on tanakoitunut noin sitten tähtihetkensä tanssii jäällä -kisaan osallistumisesta? Ei taitaisi partnerilta enää sujua nostot jään pinnasta
Päätänpäs. Oon päättänyt paljon muustakin tässä ketjussa!
Joksu fani taas haukkumassa muita naisia, koska ne ovat uhka Mairelle.
Joksu fani taas haukkumassa muita naisia, koska ne ovat uhka Mairelle.
Juu, ihan kamalasti järkytyin uli uli.Jep. Aivan järkyttävää miten tämä itseään sivistyneeksi kutsuva Bojanisti haukkuu ja solvaa täällä muita päivittäin.
No jaa, tuotitkohan. Minä hänestä ekana ketjuun kirjoitin, eikä siitäkään ois tullut mitään, ellen ois aloittanut väittelyä siitä, että onko se menestyneempi kuin Boitsu (ja ei oo!)Mä tuotin eilen Saara Aallon. En edes muistanut miltä koko tyyppi näyttää, mut vainu sanoi ett hänestä repeää raivo. Kookosrasva Fazerin sinisessä on myös mun käsialaa. T. puhdas trolli
Hoidattaisi itsensä kuntoon jo pikkuhiljaa, jos kerran rahaa on.Ei purentavikainen tarkoitakaan ni,itä 'irrallisia kulmahampaita, vaan reippaanlaista alapurentaa. Koko alaleuka työbtyy eteen.
Tämä bojanisti ei ole penaalin terävin kynä.Jep. Aivan järkyttävää miten tämä itseään sivistyneeksi kutsuva Bojanisti haukkuu ja solvaa täällä muita päivittäin.
Se ei ollut mikään trollaus. Joku rassukka oikeasti kuvitteli, että Saara ois menestyneempi kuin halveksimansa Jokerit ja Bojan.Tässä sen näkee, kuinka hyvä trollaus Saara Aalto oli. Tää yks ei pääse yli asiasta.
Eihän ne sillälailla täällä voimaan ole tulleetkaanNo eipä ole sun päätökset tehonneet Maire, ei niitä noudata kukaan.
No jaa, tuotitkohan. Minä hänestä ekana ketjuun kirjoitin, eikä siitäkään ois tullut mitään, ellen ois aloittanut väittelyä siitä, että onko se menestyneempi kuin Boitsu (ja ei oo!)
Se ei ollut mikään trollaus. Joku rassukka oikeasti kuvitteli, että Saara ois menestyneempi kuin halveksimansa Jokerit ja Bojan.
Saara Aalto ei todellakaan ole.Oikeestaan mitä väliä, koska melkein kaikki on menestyneempiä kuin Bojan.
Taitaapi olla ja sehän tässä teitä harmittaakin.Tämä bojanisti ei ole penaalin terävin kynä.
Tauski sentään on.Saara Aalto ei todellakaan ole.
Ohis. Missä se Bojanin ja Joksujen menestys on? Ei sitä näy.
Saara Aalto ei todellakaan ole.
Tauski sentään on.
Loukkaat Tarjaa, menestynyt nainen ja ikoni.Noh noh. Bojanista tulee vielä hyvä Tarja Halosen imitaattori. Ei tarvitse edes maskeerausta.