vierailija
Kiitos.Mä en ole tosishipparina nähnyt mitään shipin mollausta siellä. Eri mieltä on ihan sallittua olla.
Kiitos.Mä en ole tosishipparina nähnyt mitään shipin mollausta siellä. Eri mieltä on ihan sallittua olla.
No ei ole yhtään kukkiksen tyyliä mainitsemassasi itseään korostavassa nimimerkissä.En minä niin ole väittänyt. Kerroin vain että näiden kyseisten nimimerkkien tyylit ovat samankaltaiset.
Tai olisko niin, että joku nimenomaan ei ole sen tosishippinsä sokaisema, eikä ole samanlainen ennakkoluuloinen kyttääjä, kuten sinä.Et ole tosissasi tai sitten sokea.
Ainoa itseään korostava nimimerkki on tämä joka raportoi kaikki omat unensa, Kn diagnoosinsa ja jotkut neverhööd balkan bändinsä tonne muiden kiusaksiNo ei ole yhtään kukkiksen tyyliä mainitsemassasi itseään korostavassa nimimerkissä.
Eipä taida olla sallittua, eikä jaksaisi palata vanhaan, mutta juorutililtä tuodusta asiasta oli kyse ja fanin liittymisestä Bojanin Suomeen tuloon muka.En ole kaunainen kyttääjä joka painaa mieleensä jokaisen "bojanin loukkaamisen" joten ei, en tiedä mistä h itosta nyt puhut. Kerro siis ihmeessä niin voidaan porukalla paheksua
Oot ihan sekaisin, shippejä ei voi loukata, ne ei ole oikeita henkilöitä.Eipä taida olla sallittua, eikä jaksaisi palata vanhaan, mutta juorutililtä tuodusta asiasta oli kyse ja fanin liittymisestä Bojanin Suomeen tuloon muka.
Bojanista juoruilu ei ole ok sekään.Oot ihan sekaisin, shippejä ei voi loukata, ne ei ole oikeita henkilöitä.
En ole sellainen, sattuu vain olemaan hyvä muisti.Tai olisko niin, että joku nimenomaan ei ole sen tosishippinsä sokaisema, eikä ole samanlainen ennakkoluuloinen kyttääjä, kuten sinä.
No ei ole sanottu loukkaavalla tavalla siellä yhtään mitään, eri mieltä voi olla myös loukkaamatta muita.Et ole tosissasi tai sitten sokea.
En ole sellainen, sattuu vain olemaan hyvä muisti.
Ei sitä kukaan väittänyt todeksi, vaan ihmetteli kyseistä tarinaa.Eipä taida olla sallittua, eikä jaksaisi palata vanhaan, mutta juorutililtä tuodusta asiasta oli kyse ja fanin liittymisestä Bojanin Suomeen tuloon muka.
On sanottu, jos Bojanista on puhuttu pahasti ja minäkin kerran olen loukkaantunut.No ei ole sanottu loukkaavalla tavalla siellä yhtään mitään, eri mieltä voi olla myös loukkaamatta muita.
Kerropa tarkemmin!On sanottu, jos Bojanista on puhuttu pahasti ja minäkin kerran olen loukkaantunut.
miten tämä loukkasi sun pyhää bojere shippiä?Eipä taida olla sallittua, eikä jaksaisi palata vanhaan, mutta juorutililtä tuodusta asiasta oli kyse ja fanin liittymisestä Bojanin Suomeen tuloon muka.
Ei nyt muistella vanhoja enää, ettei mene henkilöihin meneväksi.Kerropa tarkemmin!
Mä oon loukkaantunut vain silloin, kun JM puhui pskasti Jokereista ja Bojanistakin siinä sivussa. Hän sanoi oikeasti ikäviä asioita, esim. musiikkivvideotuotannoista yms, veikkaanpa, että sä et kykene kertomaan, mitä loukkaavaa joku muu on siellä sanonut.On sanottu, jos Bojanista on puhuttu pahasti ja minäkin kerran olen loukkaantunut.
Ei tainnutkaan löytyä argumenttejaEi nyt muistella vanhoja enää, ettei mene henkilöihin meneväksi.
silti roikut täällä kompostissaBojanista juoruilu ei ole ok sekään.
Olen näistä ajallaan ja sen jälkeenkin puhunut, se saa riittää nytten.Ei tainnutkaan löytyä argumentteja Ylläri.
Täällä ei juoruilla Bojanista.silti roikut täällä kompostissa
Niin, eli mitään argumentteja et voi esittää, koska et ole aiemminkaan päteviä esittänyt.Olen näistä ajallaan ja sen jälkeenkin puhunut, se saa riittää nytten.
Täällä ei juoruilla Bojanista.
Minä olen varma että ovat sama henkilö.Et varmaan ole tosissasi, kukkis on ihana ihminen älä yhdistä tuohon kiitos.
Eli ei ole, sä olet kyllä nyt puhunut itsesi niin pussiinOlen näistä ajallaan ja sen jälkeenkin puhunut, se saa riittää nytten.