vierailija
Oon täällä valmiina odottamassa. T. TauskiLopeta taukki
Oon täällä valmiina odottamassa. T. TauskiLopeta taukki
Ei ole ja minua ei ainakaan määräile kukaan täällä.Bojanin yhdistäminen Jereen on kiusaamista.
Höpö höpö. Yrität kiusata muita näillä väärillä tunnistuksilla.Viisu
Bojan ja Jere paritus on loukkaus koko ihmisyyttä ja homoyhteisöä kohtaan. Häpeäisit kiusaaja.Ei ole ja minua ei ainakaan määräile kukaan täällä.
Hyi miten rumasti puhut J ja B, kukahan se kiusaaja taas olikaan.Bojan ja Jere paritus on loukkaus koko ihmisyyttä ja homoyhteisöä kohtaan. Häpeäisit kiusaaja.
Katso peiliin mitä siellä näkyy.Bojan ja Jere paritus on loukkaus koko ihmisyyttä ja homoyhteisöä kohtaan. Häpeäisit kiusaaja.
Ihminen joka ymmärtää faktan ja fiktion eikä käsitä sitä, miksi kaunis Slovenia ja suomi ystävyys pitää pilata pakkoparituksella.Katso peiliin mitä siellä näkyy.
KiusaajaPiimän yhdistäminen Jereen on kyllä rikos.
Mikä pikku villakoira siellä esittää suurta vahtikoiraa.Ei ole ja minua ei ainakaan määräile kukaan täällä.
Ei tartte esittää yhtään mitään niinkuin eräiden.Mikä pikku villakoira siellä esittää suurta vahtikoiraa.
Turkulainen?Ei tartte esittää yhtään mitään niinkuin eräiden.
Laita siihen puurohaudeMulla on ikävä känsä, miten siitä pääsisi eroon? Pistää joka askeleella.
Kuka?Turkulainen?
Mun mielestä se neljäs.Se kolmas.
Itse vaan veistelin irti. Helpotti kummasti, kun olin jo alkanut astuakin virheasennossa mokoman pirulaisen takia.Mulla on ikävä känsä, miten siitä pääsisi eroon? Pistää joka askeleella.
Millä veistelit? Minulla vaan sakset ja kynsileikkuri, saisko niillä?Itse vaan veistelin irti. Helpotti kummasti, kun olin jo alkanut astuakin virheasennossa mokoman pirulaisen takia.
Ostin jalkahöylän. Sillä lähti näppärästi muutkin kovettumat.Millä veistelit? Minulla vaan sakset ja kynsileikkuri, saisko niillä?
Minä puraisin ne poikki ja söin.Ostin jalkahöylän. Sillä lähti näppärästi muutkin kovettumat.
Kaivoin nyt kynsileikkureilla, vähän tuli verta, mutta toivottavasti olisi nyt poissa.Ostin jalkahöylän. Sillä lähti näppärästi muutkin kovettumat.