V
vierailija
Vieras
Hyi miten rumasti puhut J ja B, kukahan se kiusaaja taas olikaan.Bojan ja Jere paritus on loukkaus koko ihmisyyttä ja homoyhteisöä kohtaan. Häpeäisit kiusaaja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyi miten rumasti puhut J ja B, kukahan se kiusaaja taas olikaan.Bojan ja Jere paritus on loukkaus koko ihmisyyttä ja homoyhteisöä kohtaan. Häpeäisit kiusaaja.
Katso peiliin mitä siellä näkyy.Bojan ja Jere paritus on loukkaus koko ihmisyyttä ja homoyhteisöä kohtaan. Häpeäisit kiusaaja.
Katso peiliin mitä siellä näkyy.
Piimän yhdistäminen Jereen on kyllä rikos.
Ei ole ja minua ei ainakaan määräile kukaan täällä.
Ei tartte esittää yhtään mitään niinkuin eräiden.Mikä pikku villakoira siellä esittää suurta vahtikoiraa.
Ei tartte esittää yhtään mitään niinkuin eräiden.
Mulla on ikävä känsä, miten siitä pääsisi eroon? Pistää joka askeleella.
Mulla on ikävä känsä, miten siitä pääsisi eroon? Pistää joka askeleella.
Millä veistelit? Minulla vaan sakset ja kynsileikkuri, saisko niillä?Itse vaan veistelin irti. Helpotti kummasti, kun olin jo alkanut astuakin virheasennossa mokoman pirulaisen takia.
Millä veistelit? Minulla vaan sakset ja kynsileikkuri, saisko niillä?
Ostin jalkahöylän. Sillä lähti näppärästi muutkin kovettumat.
Kaivoin nyt kynsileikkureilla, vähän tuli verta, mutta toivottavasti olisi nyt poissa.Ostin jalkahöylän. Sillä lähti näppärästi muutkin kovettumat.
Kiro on ruma ihminen, kuka sitäkään kuuntelee?Kirolla on todella kaunis naisystävä/vaimo .
Muutenkin Kiro vaikuttaa sympaattiselta.
.
Ei niin, edelleen KB discordissa isoimmat peukkumäärät saa Boitsun ihastelut, ei K:n. Vauvalla oli sama juttu.Niin artistina on K, ei missään ihastelumielessä suurimmalla osalla.
Oikeassa oli. Ei ole turhaa vastata jos osaa paremmin päätellä kuin sinä.No silloin on turha vastata A:n puolesta, koska et tiedä, mitä kaikkea hän on tehnyt.