vierailija
Sieltä varmasti löytyy laidasta laitaan. Mitä ajattelit Japanissa tehdä?Sit ku löytyy luxushotelli, jossa on yhtä pitkät kuin leveät futonit.
K
Sieltä varmasti löytyy laidasta laitaan. Mitä ajattelit Japanissa tehdä?Sit ku löytyy luxushotelli, jossa on yhtä pitkät kuin leveät futonit.
K
No korjataan, Shell poistuu Suomen katukuvasta vuoden 2025 loppuun mennessä.No onhan, keksi lisää.
Nyt eletään tätä päivää.No korjataan, Shell poistuu Suomen katukuvasta vuoden 2025 loppuun mennessä.
Täällä on eletty koko ajan menneisyydessä, lähinnä vuodessa 2023.Nyt eletään tätä päivää.
Täällä on eletty koko ajan menneisyydessä, lähinnä vuodessa 2023.
Juu, ei ole lähellekään yhtä viehättävä, metsänpeikko hiukset silmillä.K:n ja B:n tägätyissä on hauska oivallus siitä, että Liettuan tämän vuoden viisuedustajien laulaja Lukas näyttää K:n ja B:n pojalta. Täytyy olla vähän samaa mieltä.
Miten niin? Paremman näköinen kuin B mutta ei Kärtsän tasoa kuitenkaan. Hiukset on sexyt.Juu, ei ole lähellekään yhtä viehättävä, metsänpeikko hiukset silmillä.
Vieraillaan ainakin KAK Kanto Area Kink ja Studio 6 paikoissa.Sieltä varmasti löytyy laidasta laitaan. Mitä ajattelit Japanissa tehdä?
No ei kyllä todellakaan ole, kiusaaja.Miten niin? Paremman näköinen kuin B mutta ei Kärtsän tasoa kuitenkaan. Hiukset on sexyt.
Itse olet. B on hyvin tavallisen jannun näköinen, kyl tää Liettualainen on söpömpi.No ei kyllä todellakaan ole, kiusaaja.
No ei kaikkien mielestä.Bojan on upea.
NiceVieraillaan ainakin KAK Kanto Area Kink ja Studio 6 paikoissa.
Juu ei!Itse olet. B on hyvin tavallisen jannun näköinen, kyl tää Liettualainen on söpömpi.
Mitä väliä? Sä olet about ainoa joka sitä jaksaa enää kuolata, kaikkien muiden katseet on jo muualla, kuten vaikka Liettuassa. Bojan on hasbeen.Juu ei!
No enpä usko että olen ja discordissa tehdyn kyselyn perusteella eniten ihmiset ovat menossa joksujen keikoille tänä vuonna niin, he voittivat.Mitä väliä? Sä olet about ainoa joka sitä jaksaa enää kuolata, kaikkien muiden katseet on jo muualla, kuten vaikka Liettuassa. Bojan on hasbeen.
B ei vaan kiinnosta ulkoisesti, eikä muutenkaan.Juu ei!
Nää trollaukset on huvittavia.Ei tolle liettulaiselle mitään ketjua ole missään, ei edes homosivustolla eli missä muka kuolattaisiin.
No enpä usko että olen ja discordissa tehdyn kyselyn perusteella eniten ihmiset ovat menossa joksujen keikoille tänä vuonna niin, he voittivat.
No enpä usko että olen ja discordissa tehdyn kyselyn perusteella eniten ihmiset ovat menossa joksujen keikoille tänä vuonna niin, he voittivat.
Olet kuin sketsihahmo näiden juttujesi kanssaNo enpä usko että olen ja discordissa tehdyn kyselyn perusteella eniten ihmiset ovat menossa joksujen keikoille tänä vuonna niin, he voittivat.