K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Häh ja nyt minun Spotifyssä on myös joku toinen käyttäjä, ei kai kukaan muu voi päästä minun tilille, en ymmärrä enää mitään.
Minä taas en ole vieläkään ymmärtänyt kuukausien jälkeen, että miten se yksi seksiasento toimii. Laitoin yhdelle julkisuudesta tutulle homomiehelle instassa viestin asiasta ja pyysin apua, mutta hän esti minut.

vierailija
Minä taas en ole vieläkään ymmärtänyt kuukausien jälkeen, että miten se yksi seksiasento toimii. Laitoin yhdelle julkisuudesta tutulle homomiehelle instassa viestin asiasta ja pyysin apua, mutta hän esti minut.
No minähän se ihmettelijä silloin olin, mutta tämä on nyt oikeasti ongelma, ei kai kukaan toinen voi päästä tolle tilille minun lisäksi. Nyt se vielä heitti minut ulos, enkä muista edes salasanaa.

vierailija
En usko, etten saisi selvitettyä tätä.
Ja sainkin, kun noudatin noita ohjeita mitä löytyi, jos tälläistä epäilee, salasanan vaihdot vaati Spotify ja s.posti, selvisi samalla salasana-apista, että yhteen discord salasanaan oli kyllä tietomurto, muttei se koko tunnus/tili ees ole enää käytössä, näköjään pitää totakin listaa ruveta katsomaan aika ajoin.

Yhteistyössä