V
vierailija
Vieras
Nyt toi discord-nillittäjä on valittanut, ettei pysty lukemaan edes Joksujen viikkokirjeitä. Mikä va ttu sitä vaivaa.
Ai kuka?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt toi discord-nillittäjä on valittanut, ettei pysty lukemaan edes Joksujen viikkokirjeitä. Mikä va ttu sitä vaivaa.
Just noin. Onkohan makusuunnittelija joku kaappijuoppo jolla aina seitinohut vanhan viinan maku suussaHaha, meillä just joku edustaja toi noita töihin : D Ihan hirveetä kuraa (lue väljähtyneen holillisen boolin maku)
K tykkää olla sadomasokistinen toyboy. Sieltä lähdetän hakemaan uusia ideoita helliin ja rajuihin sidontaleikkeihin. llalla K poimii huulillaan sushit P:n sormiltaMitäköhän P ja K aikovat tehdä yhdessä Japanissa? Joku salattu juttu?
En usko, että katoavat.Voi K nyt jottain uutisia taas pitkästä aikaa ettei seuraajat katoa
Tosin pituuseroa näyttää olevan aika tavalla heillä.Onpa nätti toi P:n puoliso Erika Parkko.
Kolhompi oli. Tuo Erika on viehättäväEntinen kumppani Kirsi Lehtosaari näköjään vielä nätimpi ja ois ollut vähän pitempikin, mutta keskittyi laulajan uraansa ilmeisesti.
Mit hittoa ihmisten pituuksilla on mitään väliä.Entinen kumppani Kirsi Lehtosaari näköjään vielä nätimpi ja ois ollut vähän pitempikin, mutta keskittyi laulajan uraansa ilmeisesti.
Ja sitten jos saisi kokonimet pois palstalta etenkin sellaisten ohmisten kohdalla, joille google antaa muutenkin vähän hakutuloksiaEntinen kumppani Kirsi Lehtosaari näköjään vielä nätimpi ja ois ollut vähän pitempikin, mutta keskittyi laulajan uraansa ilmeisesti.
Olen eri mieltä, se aiempi yhteensopivampi jollain tapaa, no mutta ei se minun ongelma onneksi ole.Kolhompi oli. Tuo Erika on viehättävä
Nää on ihan julkisuudessa molemmat naiset kyllä.Ja sitten jos saisi kokonimet pois palstalta etenkin sellaisten ohmisten kohdalla, joille google antaa muutenkin vähän hakutuloksia
Nää on ihan julkisuudessa molemmat naiset kyllä.
Toi Pekan Erika kai vasta 26v ja ukkonsa jo 42v, on siinä ikäeroa kanssa.
Onhan, jos kerran vuoden -23 lehtijutussa kerrotaan iäksi 24 vuotta.Joo ei oo 26
33vToi Pekan Erika kai vasta 26v ja ukkonsa jo 42v, on siinä ikäeroa kanssa.
No mäpä löysin 2017 lehtijutun, iknä 25vOnhan, jos kerran vuoden -23 lehtijutussa kerrotaan iäksi 24 vuotta.
Ok, täytyy vissiin tutkia uudelleen, jos minun silmät näkee näin väärin, onhan sitä ikäeroa jo tossakin.No mäpä löysin 2017 lehtijutun, iknä 25v
Sä oot se, joka luki sen camelinaöljyn selosteenkin väärin. Kannattaa pysyä pois julkisilta palstoilta ennen ymmärrystaidon hankkimistaOk, täytyy vissiin tutkia uudelleen, jos minun silmät näkee näin väärin, onhan sitä ikäeroa jo tossakin.