V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
P ilmoitti live-Podcastissa että haluaa lähteä käymään Japanissa!!!!!
Pojat! Mulla on teille yksi sana: Shibari.P ilmoitti livenä, että haluaa lähteä käymään Japanissa!!!!!
Hohhoijaa, eihän toi liity J:n Japaniin menoon mitenkään, eivät samalle matkalle ole menossa (Bojanin kanssapa meni)Pojat! Mulla on teille yksi sana: Shibari.
Pojat! Mulla on teille yksi sana: Shibari.
Juuuuh! Epäilen tosin vahvasti kuka laitettas pakettiin!
Kyllä se Tsiila on Belgradissa Boitsua tapaamassa, laittoi sieltä stooria.
Täh?Eikö sulle sanottu jo kerran tuosta?
Höpö höpöKyllä se Tsiila on Belgradissa Boitsua tapaamassa, laittoi sieltä stooria.
Mitäköhän P ja K aikovat tehdä yhdessä Japanissa? Joku salattu juttu?
Niin no, voihan se olla niinkin että D on siellä sattumalta ja B piti Zoranille D-potpurin jonka seurauksena Z alkoi seuraamaan Dtä.Höpö höpö
Aivan valopää ja muutenkin on vain ystävä.Niin no, voihan se olla niinkin että D on siellä sattumalta ja B piti Zoranille D-potpurin jonka seurauksena Z alkoi seuraamaan Dtä.
Something more ennemminkinAivan valopää ja muutenkin on vain ystävä.
Aivan valopää ja muutenkin on vain ystävä.
Mitä yhteistä on bojanistilla ja hänen palvomallaan idolilla? Molemmilla on pakottava tarve olla oikeassa ja viisastella jostain joutavasta.
Niin no, voihan se olla niinkin että D on siellä sattumalta ja B piti Zoranille D-potpurin jonka seurauksena Z alkoi seuraamaan Dtä.
Unohdit kollegan!
Housussas on rypsiä mukana
Haha, meillä just joku edustaja toi noita töihin : D Ihan hirveetä kuraa (lue väljähtyneen holillisen boolin maku)Fazerin Skumppakuulat on kyllä surkein makeisuutuus ikinä! Fairyvettä ja sokeria puristettuna marmeladikuulaksi. Yhhyh, tekee tiukkaa syödä lahjalaatikko. Ei näitä kehtaa viedä edes työpaikalle
Oonko mä pukeutunu tänään jotenkin väärin, tai vaikutan muuten poikkeavalta.. Pieni koirakin loi muhun äsken kunnon sideeyen, päätään kåäntämättä, kun istuin pussipysäkillä. Alkaa jo epäilyttää
Ystäviä ja kollegoita kun ovat, niin.Kyllä se Tsiila on Belgradissa Boitsua tapaamassa, laittoi sieltä stooria.
Ihan pussissa istuit?
Vähemmästäkin koirat laittaa side eyen.