K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos et pysty olemaan anonyymin nimimerkin takana sellainen kuin haluat olla niin vika on ihan sinussa
Niinpä, ihan kajahtanutta tää koko homma. Oishan se ihan kauheeta jos toisessa Discordissa sanoo tykkäävänsä Käärijästä tai toisessa Joksuista, pakko olla monta nimimerkkiä. 😱 Missään muualla fandomissa en oo törmännyt tällaiseen. Mä ainakin ilahdun jos näen jonkun tutun hyvän tyypin jollain toisellakin serverillä.

vierailija
Niinpä, ihan kajahtanutta tää koko homma. Oishan se ihan kauheeta jos toisessa Discordissa sanoo tykkäävänsä Käärijästä tai toisessa Joksuista, pakko olla monta nimimerkkiä. Missään muualla fandomissa en oo törmännyt tällaiseen. Mä ainakin ilahdun jos näen jonkun tutun hyvän tyypin jollain toisellakin serverillä.
Meistä suurin osa tykkää molemmista, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Eri paikoissa on eri keskustelunaiheet ja sen takia on pakko liittyä moneen. Itselleni kävisi yksi discordin palvelin, mut jotkut shippaajat tekevät siitä mahdotonta, koska he eivät kestä sitä et puhutaan Kärtsän tai Joksujen muista kuvioista. Suututaan jos pääasia ei ole K ja B parissa.

vierailija
Sinä, kyylä, projisoit kaikki omat pelkosi ja vainoharhasi muihin. Ketään muuta ei täällä kiinnosta ketä näiden viestien tai nimimerkkien takana on eikä kukaan muu niitä yritä selvittää. Mutta olet itse niin pimeä että vietät varmaan kaikki päivät näitä miettiessä. Onneksi sun nettitaitosi ovat selvästi niin huonot ettet varmaan salapoliisitehtävissäsi onnistu.

vierailija
Meistä suurin osa tykkää molemmista, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Eri paikoissa on eri keskustelunaiheet ja sen takia on pakko liittyä moneen. Itselleni kävisi yksi discordin palvelin, mut jotkut shippaajat tekevät siitä mahdotonta, koska he eivät kestä sitä et puhutaan Kärtsän tai Joksujen muista kuvioista. Suututaan jos pääasia ei ole K ja B parissa.
Joo pointti oli juurikin se ettei siinä ole mitään ihmeellistä. Niin en ymmärrä miten voi olla noin vaikeaa liittyä useampaan eri discordiin samassa fandomissa tai edes eri fandomeissa.

vierailija
Sinä, kyylä, projisoit kaikki omat pelkosi ja vainoharhasi muihin. Ketään muuta ei täällä kiinnosta ketä näiden viestien tai nimimerkkien takana on eikä kukaan muu niitä yritä selvittää. Mutta olet itse niin pimeä että vietät varmaan kaikki päivät näitä miettiessä. Onneksi sun nettitaitosi ovat selvästi niin huonot ettet varmaan salapoliisitehtävissäsi onnistu.
Täyttä peetä, todellakin tutkivat ja yrittävät selvitellä, oma hahmotelmasi menee aikalailla metsään mitä yrität toisista ihmisistä luoda.

Yhteistyössä