vierailija
Itse en edes ole niitä tuonut.No näyttää olevan kovastikin väliä, niin ja tässä syytät tosipohjan shippaajia kaikesta, vaikka näkee, että näitä nimimerkkihuutelijoita on muitakin.
Itse en edes ole niitä tuonut.No näyttää olevan kovastikin väliä, niin ja tässä syytät tosipohjan shippaajia kaikesta, vaikka näkee, että näitä nimimerkkihuutelijoita on muitakin.
Entäs sitten usean nimimerkin tekeminen samalle serverille mitä nämä yhden harrastaa? Siinä on jo lähtökohtana se ajatus että lentää serveriltä pihalle.Riippuen keskusteluista niin kyllä minä ainakin saatan itsestänikin kertoa ja en halua samaa tietoa kaikkialle. Siksi käyttäisin myös eri nimimerkkejä eri paikoissa, jos kommentoisin nimimerkillä.
Kukaan ei ole heittänyt pihalle ainakaan minua.Entäs sitten usean nimimerkin tekeminen samalle serverille mitä nämä yhden harrastaa? Siinä on jo lähtökohtana se ajatus että lentää serveriltä pihalle.
Niin juuri, ihan normaalia toi on.Riippuen keskusteluista niin kyllä minä ainakin saatan itsestänikin kertoa ja en halua samaa tietoa kaikkialle. Siksi käyttäisin myös eri nimimerkkejä eri paikoissa, jos kommentoisin nimimerkillä.
Häh? Siis sehän on vaan täytenä vttuiluna sulle.Entäs sitten usean nimimerkin tekeminen samalle serverille mitä nämä yhden harrastaa? Siinä on jo lähtökohtana se ajatus että lentää serveriltä pihalle.
Juu, tein sen tahallaan.Häh? Siis sehän on vaan täytenä vttuiluna sulle.
Miksi sitten oot tehnyt useamman nimimerkin?Kukaan ei ole heittänyt pihalle ainakaan minua.
usean nimimerkin vai usean käyttiksen, mistä tässä nyt puhutaan?Entäs sitten usean nimimerkin tekeminen samalle serverille mitä nämä yhden harrastaa? Siinä on jo lähtökohtana se ajatus että lentää serveriltä pihalle.
No ei yhdellä serverillä voi olla samaa aikaa useaa nimimerkkiä ellei ne ole erillisillä tileillä.usean nimimerkin vai usean käyttiksen, mistä tässä nyt puhutaan?
Tän ketjun meininki, itse kirjauduin ulos sieltä paikasta.Miksi sitten oot tehnyt useamman nimimerkin?
no sitä minäkin. Mutta miten se on vittuilua muille että tekee useamman käyttiksen?No ei yhdellä serverillä voi olla samaa aikaa useaa nimimerkkiä ellei ne ole erillisillä tileillä.
Siihen ei vaadita useita käyttäjätunnuksia. Nimimerkin voi määrittää eri servuille jokaisella vaikka omansa.En ole missään discordissa, mutta jos olisin, haluaisin eri servereille eri nimimerkit. Ei ole salattavaa, mutta en halua että kukaan yhdistelee 1+1. Maailmassa on niin paljon kahjoja, jotka keksivät mitä mieleen juolahtaa.
No tehän täällä innoissanne näyttökuvasitte, haloo.no sitä minäkin. Mutta miten se on vittuilua muille että tekee useamman käyttiksen?
Voi siinä olla sekin takana että toisella on ns. asiallinen ja toisella kuumistelee. Kun jostain syystä täälläkin on tullut esille, ettei yksi ihminen voi/saa olla molempia.Entäs sitten usean nimimerkin tekeminen samalle serverille mitä nämä yhden harrastaa? Siinä on jo lähtökohtana se ajatus että lentää serveriltä pihalle.
Vaatiihan, koska klikkaamalla näkee sen peruskäyttäjän eli jos haluaa pitää täysin salassa on luotava uusia tilejä.Siihen ei vaadita useita käyttäjätunnuksia. Nimimerkin voi määrittää eri servuille jokaisella vaikka omansa.
Kyllä näin on. IhanaaBojan rakastaa J Pöyhöstä. J Pöyhönen rakastaa Bojania.
En kyllä tajua, milleen on tullet esille? Ainoa, mitä olen kuullut on se, että henkilöt itse sanovat tätä häpeävänsä.Voi siinä olla sekin takana että toisella on ns. asiallinen ja toisella kuumistelee. Kun jostain syystä täälläkin on tullut esille, ettei yksi ihminen voi/saa olla molempia.
Olitko sinä se joka kahdella uudella käyttiksellä yhtäkkiä tupsahti paikalle viimeviikolla?No tehän täällä innoissanne näyttökuvasitte, haloo.
Varmaan pystyisi, mutta kiusaajat siitä voivat tehdä hankalaa.Jos et pysty olemaan anonyymin nimimerkin takana sellainen kuin haluat olla niin vika on ihan sinussa