K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasi
No minä ajattelen tämän eri lailla, osoittihan tämä täälläkin kirjoitetut nimimerkkijutut sen ja riippuu myös mitä hulluja ihminen on elämässään kohdannut, ajattelu muuttuu siinä kohtaa.

vierailija
Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasi
Antaapa nyt ihmisen tehdä mitä haluaa. Tämän kyselijän syitä en tiedä, mutta itse tunnen esim. tietomurron uhrin, joka ihan syystäkin miettii jokaista nettiin jättämänsä jälkeä.

vierailija
No minä ajattelen tämän eri lailla, osoittihan tämä täälläkin kirjoitetut nimimerkkijutut sen ja riippuu myös mitä hulluja ihminen on elämässään kohdannut, ajattelu muuttuu siinä kohtaa.
Ne nimimerkithän on nimenomaan anonyymeja, ei siellä tarvitse mitään henkilökohtaisia sinuun yhdistettäviä tietoja paljastaa. Lähinnä on vaan epäilyttävät tarkoitusperät, että täytyy luoda useita nimimerkkejä.

vierailija
Ne nimimerkithän on nimenomaan anonyymeja, ei siellä tarvitse mitään henkilökohtaisia sinuun yhdistettäviä tietoja paljastaa. Lähinnä on vaan epäilyttävät tarkoitusperät, että täytyy luoda useita nimimerkkejä.
Ei minusta vaan, onhan moni K ja B paikassakin useammalle kuin yhdellä, miksi haluaisin muiden tietävän missä kaikissa paikoissa olen, kyllähän se siinä voisi paljastua, turvallisempaa olla eri nimimerkit itse koen sen niin.

vierailija
Niin ja nythän täällä joku tonki minun tai jonkun muun tumpputiliäkin sillä lällätellen, olipa kiva poistella sitten kaikki tykkäykset muutama tuhat sieltä sitten, itse tiliä en sitten viitsinytkään poistaa.

vierailija
Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.
Eli sinä olit se joka teki niitä uusia nimimerkkejä sinne KB-discordiin. Mikä sun motiivi tässä oli? Tollasen käytöksen takia tänne ei kiinnosta jakaa kutsuja minnekään.

vierailija
Mitä H.VETIN väliä silläon, millä salanimillä julkaisette niitä Kädestäpitämisfantasioita. Vaikka koko Nooan arkin eläimistön nimillä. Ainiin, jos joku ruoja menee tykkäämään Hoojasta, niin pitäähän se tosishippaajien äljittää ja alasampua.

vierailija
Mitä H.VETIN väliä silläon, millä salanimillä julkaisette niitä Kädestäpitämisfantasioita. Vaikka koko Nooan arkin eläimistön nimillä. Ainiin, jos joku ruoja menee tykkäämään Hoojasta, niin pitäähän se tosishippaajien äljittää ja alasampua.
No näyttää olevan kovastikin väliä, niin ja tässä syytät tosipohjan shippaajia kaikesta, vaikka näkee, että näitä nimimerkkihuutelijoita on muitakin.

Yhteistyössä