vierailija
En mitään normaalista poikkeavaa, mutta haluan säilyttää oman yksityisyyden.Mitä niissä oikein aiot tehdä? Jotain salattavaa?
En mitään normaalista poikkeavaa, mutta haluan säilyttää oman yksityisyyden.Mitä niissä oikein aiot tehdä? Jotain salattavaa?
Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasiEn mitään normaalista poikkeavaa, mutta haluan säilyttää oman yksityisyyden.
No minä ajattelen tämän eri lailla, osoittihan tämä täälläkin kirjoitetut nimimerkkijutut sen ja riippuu myös mitä hulluja ihminen on elämässään kohdannut, ajattelu muuttuu siinä kohtaa.Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasi
Antaapa nyt ihmisen tehdä mitä haluaa. Tämän kyselijän syitä en tiedä, mutta itse tunnen esim. tietomurron uhrin, joka ihan syystäkin miettii jokaista nettiin jättämänsä jälkeä.Miten eri nimimerkit tuo yksityisyyttä? Eihän siellä kukaan tiedä, kuka ihminen on nimimerkin takana, jos et itse tuo sitä esille. Vähän epäilyttävä tuo sinun logiikkasi
Ne nimimerkithän on nimenomaan anonyymeja, ei siellä tarvitse mitään henkilökohtaisia sinuun yhdistettäviä tietoja paljastaa. Lähinnä on vaan epäilyttävät tarkoitusperät, että täytyy luoda useita nimimerkkejä.No minä ajattelen tämän eri lailla, osoittihan tämä täälläkin kirjoitetut nimimerkkijutut sen ja riippuu myös mitä hulluja ihminen on elämässään kohdannut, ajattelu muuttuu siinä kohtaa.
Ei minusta vaan, onhan moni K ja B paikassakin useammalle kuin yhdellä, miksi haluaisin muiden tietävän missä kaikissa paikoissa olen, kyllähän se siinä voisi paljastua, turvallisempaa olla eri nimimerkit itse koen sen niin.Ne nimimerkithän on nimenomaan anonyymeja, ei siellä tarvitse mitään henkilökohtaisia sinuun yhdistettäviä tietoja paljastaa. Lähinnä on vaan epäilyttävät tarkoitusperät, että täytyy luoda useita nimimerkkejä.
Mistä tiedät, että moni on on k/b paikassa useammalla nimimerkilläEi minusta vaan, onhan moni K ja B paikassakin useammalle kuin yhdellä, miksi haluaisin muiden tietävän missä kaikissa paikoissa olen, kyllähän se siinä voisi paljastua, turvallisempaa olla eri nimimerkit itse koen sen niin.
No ovat kertoneet sen täällä.Mistä tiedät, että moni on on k/b paikassa useammalla nimimerkillä
Sinun tai jonkun muun, nyt en ymmärtänyt.Niin ja nythän täällä joku tonki minun tai jonkun muun tumpputiliäkin sillä lällätellen, olipa kiva poistella sitten kaikki tykkäykset muutama tuhat sieltä sitten, itse tiliä en sitten viitsinytkään poistaa.
No kun täällä oliko se nyt eilen keskustelin, niin joku tuli siihen sanomaan tälläisiä juttuja ja jostain minun tekemästä virheestä, että tietää minun tilejä, mutta se siitä nyt on tili suhteellisen tyhjä, ei pitäisi olla mitään kiinnostavaa kenellekään.Sinun tai jonkun muun, nyt en ymmärtänyt.
Rakastaa lätkää ja erästä vahtia.
Eli sinä olit se joka teki niitä uusia nimimerkkejä sinne KB-discordiin. Mikä sun motiivi tässä oli? Tollasen käytöksen takia tänne ei kiinnosta jakaa kutsuja minnekään.Minä taas periaatteessa voisin mennä takaisin, ilmoitinhan modelle tän poistumisenkin, mutta jos saapuvia kyylätään ja näyttökuvataan niin sitten en tai no sanoin, että olen nyt jonkin aikaa pois ja katsoo sitten, eri nimimerkillä tietenkin.
Mutta oli aiemmin.Ei ole yhtäkään discord nimimerkkiä, kun en missään ole, se kai tuli jo selväksi.
Ei tällä ole mitään väliä, niitähän kyylättiin silloin.Eli sinä olit se joka teki niitä uusia nimimerkkejä sinne KB-discordiin. Mikä sun motiivi tässä oli? Tollasen käytöksen takia tänne ei kiinnosta jakaa kutsuja minnekään.
Vain yksi, millä olen osallistunut.Mutta oli aiemmin.
Mutta kyyläsit itse siellä nimilistaa ja ylläpidät omaa mustaa listaasi. Saat nyt maistaa omaa lääkettä.Vain yksi, millä olen osallistunut.
Höpö höpöMutta kyyläsit itse siellä nimilistaa ja ylläpidät omaa mustaa listaasi. Saat nyt maistaa omaa lääkettä.
No näyttää olevan kovastikin väliä, niin ja tässä syytät tosipohjan shippaajia kaikesta, vaikka näkee, että näitä nimimerkkihuutelijoita on muitakin.Mitä H.VETIN väliä silläon, millä salanimillä julkaisette niitä Kädestäpitämisfantasioita. Vaikka koko Nooan arkin eläimistön nimillä. Ainiin, jos joku ruoja menee tykkäämään Hoojasta, niin pitäähän se tosishippaajien äljittää ja alasampua.