vierailija
Ei, oon vain aina inhonnut tota paperia, testattu on halvat ja kalliit.Onko sulla niin tulinen k akka, että paperikin sulaa?
Ei, oon vain aina inhonnut tota paperia, testattu on halvat ja kalliit.Onko sulla niin tulinen k akka, että paperikin sulaa?
Karalahti vai.Niinpä. Pussaakohan Jere sitä Bojania vielä kun seuraavia kertoja näkevät?Ois kyllä niin huippua!
![]()
Hiekkapaperiko sopii sulle?Ei, oon vain aina inhonnut tota paperia, testattu on halvat ja kalliit.
Pyyhkikö hyvin?Niin se Coopkin. Soft siinä lukee. Violettia painatusta, jotain kukkien näköisiä (istun just pytyllä fyi)
Oikein! Ja kunnollista.Mä en mitään Cooppia osta, tuen suomalaista metsätuotantoa.
Joo, mutta vain valmistetaan, kaikki hyödyt valuu Ruotsiin.Embo valmistetaan Suomessa.
Luultavasti, meillä oikeilla miehillä on karvainen pyllyNo mä olen sitten varmaan humanoidi.
Tää coop super soft on just sopivaa, ei ole karheaa minulle.Hiekkapaperiko sopii sulle?
Ei se haise, oot ostanut jotain serlaa.Mulla hais koko eteinen siitä Coop WC-paperista jo ostoskassissa. Voi p.r.s.e.parkaa.
En usko, joko lidliä tai serlaa tollanen.Mulla hais koko eteinen siitä Coop WC-paperista jo ostoskassissa. Voi p.r.s.e.parkaa.
Ei voi olla totta.Mulla hais koko eteinen siitä Coop WC-paperista jo ostoskassissa. Voi p.r.s.e.parkaa.
Kyllä nämä vessapaperipostaukset läpi tuleeMode vie taas ihan kaiken.
Mitäs tuhmuuksia kirjoitat?Mode vie taas ihan kaiken.
Juu, mutta muut.Kyllä nämä vessapaperipostaukset läpi tulee
Ei ollut mitään kiellettyä niissä.Mitäs tuhmuuksia kirjoitat?
Jere PöyhönenKaralahti vai.
Täällä keslustellaan nyt p skapaperista, ei kaivata muita juttuja, modetkin sen tietääJuu, mutta muut.
Juuri näinTäällä keslustellaan nyt p skapaperista, ei kaivata muita juttuja, modetkin sen tietää
Parempi silti kuin se nainen.Miten kukaan reppana Suomessakin on voinut "kannattaa" Trumpia? Jenkit nyt on osa sen verran saappaita, kerrankin saavat näpeilleen nekin hölmöt. Mutta sivulliset säälittää.