V
vierailija
Vieras
Ei kuitenkaan ole hänen lauseensa.KuulostaaGregorin promosloganilta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kuitenkaan ole hänen lauseensa.KuulostaaGregorin promosloganilta
Bojanille on omat ihailijansa, koitat pistää ihmiset samaan massaan.Jep homot oli kyllä ihan pelkästä Käärijästä kiimaisina.
Bojanille on omat ihailijansa, koitat pistää ihmiset samaan massaan.
Bojanille on omat ihailijansa, koitat pistää ihmiset samaan massaan.
Voi ollakin Bojanillakin ihailijoita jossain määrin, muttei Jerelle JA(!) Bojanille yhtenä yksikkönä koska heidän välillään ei ole aitoa kuumuutta ja vetovoimaa.Bojanille on omat ihailijansa, koitat pistää ihmiset samaan massaan.
Oli vauvallakin suurin osa, eikä he mihinkään ole kadonneet, ole vain yksinäsi omaa mieltäsi.Voi ollakin Bojanillakin ihailijoita jossain määrin, muttei Jerelle JA(!) Bojanille yhtenä yksikkönä koska heidän välillään ei ole aitoa kuumuutta ja vetovoimaa.
Oli vauvallakin suurin osa, eikä he mihinkään ole kadonneet, ole vain yksinäsi omaa mieltäsi.
Onko KAJ’n tyypit siis homoja myös?
No ei ole. Kaikki ovat parisuhteessa naisen kanssa. Tai jokaisella siis oma daami. Toki voihan siltikin olla homo, mutta heteroilta vaikuttavat.Onko KAJ’n tyypit siis homoja myös?
Ovat varmasti nyt vasta huomanneensa homoutensa. Ei pidä luokitella ihmisiä, vaikka olisivatkin loukussa suhteessa naiseen, eivät vain uskalla vielä poistua.No ei ole. Kaikki ovat parisuhteessa naisen kanssa. Tai jokaisella siis oma daami. Toki voihan siltikin olla homo, mutta heteroilta vaikuttavat.
Ovat varmasti nyt vasta huomanneensa homoutensa. Ei pidä luokitella ihmisiä, vaikka olisivatkin loukussa suhteessa naiseen, eivät vain uskalla vielä poistua.
No näkiväthän, match made in heaven siellä sanotaan esimerkiksi.
No näkiväthän, match made in heaven siellä sanotaan esimerkiksi.
Eli mikä se sivusto on, en taida tietää kuin tuon yhden + se asentopaikka.Vaihda jo sivustoa. Joker outin jäsenistä Jania ja Nacea kuolataan ehdottomasti eniten miesten keskuudessa. KAJ:n Jakob on hyvin monen mieleen. Ei näistä kukaan silti Kärtsää voita suosiossa.
No eihän ole, onpa sinulle nyt vaikeaa nämä aidot tunteet näkevät.Kai sä muuten tajuat sen, et kommentoijista osa on naisia. Mä kirjauduin sinne aikanaan yksien kuvien takana. Niitä ei nähnyt, jos ei ollut kirjautunut sinne.
Eli mikä se sivusto on, en taida tietää kuin tuon yhden + se asentopaikka.
No eihän ole, onpa sinulle nyt vaikeaa nämä aidot tunteet näkevät.
No eihän ole, onpa sinulle nyt vaikeaa nämä aidot tunteet näkevät.
Ok, no sellaiset ei kyllä välttämättä kiinnosta nähdä vaivaa tollasen takia.Osaan pääsee vain kutsun kautta ja suurin osa vaatii profiilin luontia sekä nimimerkin käyttöä.
Minä ja moni muu esiintyy siellä miehenä. Sillä tavalla saa parhaiten tietoa, ei mene mitään arvokasta ohi.
Ai, kyllä minä ainakin saan tietoa muutenkin ja näen ainakin suurimman osan kuvista. Ja Of kuvat.Minä ja moni muu esiintyy siellä miehenä. Sillä tavalla saa parhaiten tietoa, ei mene mitään arvokasta ohi.
Homoilu on elämän tarkoitus.Ok, no sellaiset ei kyllä välttämättä kiinnosta nähdä vaivaa tollasen takia.
Ai, kyllä minä ainakin saan tietoa muutenkin ja näen ainakin suurimman osan kuvista. Ja Of kuvat.