vierailija
Samaa naureskelen.Ootteko te täysin tärähtäneitä täällä. Tosissanneko väitätte et Mika Immu Ilmen kirjoittelisi täällä.
Samaa naureskelen.Ootteko te täysin tärähtäneitä täällä. Tosissanneko väitätte et Mika Immu Ilmen kirjoittelisi täällä.
Totuutena?Muakaan ei kiinnosta k ja b, mutta on kyllä silti aivan arvattavissa että niiden välirikosta tullaan kertomaan totuutena jos puheenaiheet vähänkään liippaa esim joksujen suomeen tuloa
Ei oo mullekaan selvinnyt. Enkä tiedä miksi heitä toivotaan altaalle.Mulla ei ole harmainta aavistustakaan siitä et keitä on Joksut. Tämä on plussan suositumpia ketjuja ja kommentoijat aika herkkiksiä, joten miksi ei.
Mä luulen kanssa, että se munmottelija on itse luultavasti jo varttuneempi henkilö. Mutta mummoissahan ei ole mitään vikaa, siinä sen sijaan on, jos keskustelutaidot on sitä että ivaillaan muita kun omat perustelut puuttuu.Eiköhän se mummottelija ole vaan joku joka on omasta ikääntymisestään kauhuissaan ja kääntää sen vaan muihin. Yleisesti ottaen tässä fandomissa on kuitenkin kaiken ikäisiä ihmisiä keskusteluissa, keikkajonoissa ja eturiveissä, eikä missään muualla ole tällaista haukkumista kuin täällä. Totta kai sekin tietää että myös täällä on sekä nuoria että vanhoja, mutta kun kukaan ei voi ikäänsä todistaa, tuolla konstilla voi aina yrittää vaientaa muita.
Äh. Pari muoria täällä kiivaasti puolustaa Bojania ja Joksuja uhilta, joita ei oo ees olemassa.Totuutena? Ehkä sun kannattaisi lopettaa tämän ketjun lukeminen ja siirtyä muualle keskustelemaan.
Ei nyt oikein lähde sun trollailu. Sori.Mä luulen kanssa, että se munmottelija on itse luultavasti jo varttuneempi henkilö. Mutta mummoissahan ei ole mitään vikaa, siinä sen sijaan on, jos keskustelutaidot on sitä että ivaillaan muita kun omat perustelut puuttuu.
Ei nyt oikein lähde sun trollailu. Sori.
Varmaan se Joksut + K biisiMä en nyt tiedä mikä on epärealistista. Sekö että arvelee niitten pitäneen loman ihan suunnitellusti, koska sitä tarvitsivat? Tai että uskoo niitten haluavan työskennellä mieluummin kotimaassa kuin yrittää epätoivoisesti metsästää jotain kansainvälistä mainetta? Vai onko jollain heittää joku kikkakolmonen, jonka avulla niillä yhtäkkiä olisi niin paljon nimeä että saisivat elätettyä itsensä ja työntekijänsä kiertämällä Eurooppaa? En millään usko että niistä kukaan haluaisi kovin montaa kuukautta asua viidestään jossain pienessä kopissa Lontoossa toivomassa että heidän jutustaan tulisi yhtäkkiä valtavan suosittua, kun vaihtoehtona on elellä imeisesti aika mukavasti kotimaassa tekemällä just sitä mistä itse tykkäävät.
Noi pari muoria servasi teidät.Äh. Pari muoria täällä kiivaasti puolustaa Bojania ja Joksuja uhilta, joita ei oo ees olemassa.
Mä ainakin toivoisin enemmän jotain muuta collabia joksuilta.Varmaan se Joksut + K biisi Ja saattaisi oikeesti nostaa bändin laajemmalle, mutta tuskin sitä koskaan tulee ja toivottavasti ei tulekaan ainakaan tollasella periaatteessa.
Sori, mut en ees tiedä mistä puhut. Mua täällä huvittaa nämä Bojania ja Joksuja henkeen&vereen puolustavat mummot, jotka näkevät kuvitteellisia uhkia joka puolella ja joilla on epärealistiset näkemykset JO:n suosiosta. ViihdyttävääNoi pari muoria servasi teidät.
- kolmas muori
Joksuja hyödyttäisi enemmän tehdä collab vaikka BL:n kanssa.Varmaan se Joksut + K biisi Ja saattaisi oikeesti nostaa bändin laajemmalle, mutta tuskin sitä koskaan tulee ja toivottavasti ei tulekaan ainakaan tollasella periaatteessa.
Noita jaksaa sentään lukea, toisin kuin näitä trollauksia täällä.Sori, mut en ees tiedä mistä puhut. Mua täällä huvittaa nämä Bojania ja Joksuja henkeen&vereen puolustavat mummot, jotka näkevät kuvitteellisia uhkia joka puolella ja joilla on epärealistiset näkemykset JO:n suosiosta. Viihdyttävää
Itseäni taas lähinnä säälittää nämä pari parasosiaalista Bojan fania täällä.Noita jaksaa sentään lukea, toisin kuin näitä trollauksia täällä.
Ei se oo trollausta, jos ei usko Joksujen suosion tuosta enää kasvavan. Kuuntelijamäärät pienenee jatkuvasti.Noita jaksaa sentään lukea, toisin kuin näitä trollauksia täällä.
Mummottelu on trollausta.Ei se oo trollausta, jos ei usko Joksujen suosion tuosta enää kasvavan. Kuuntelijamäärät pienenee jatkuvasti.
Meillä muilla ei ole tarvetta kieltää tällaisia asioita, koska kokemuksesta tiedän, että Käärijän faneista on hyvin paljon miehiä, joita ei KB shippi tai Bojan kiinnosta pätkääkään.
Tai sit se vaan osus ja uppos suhun.Mummottelu on trollausta.
Toisaalta joku suomalainen artisti olis hyvä. Joksuille aukeaisi laajemmin Suomen markkinat ja suomalaiselle artistille Balkan. On muitakin vaihtoehtoja kuin Käärijä, jos Kn tiimi keskittyy muihin yhteistöihin.Joksuja hyödyttäisi enemmän tehdä collab vaikka BL:n kanssa.
Voi tsiisus sentään vai oikein servas.Noi pari muoria servasi teidät.
- kolmas muori
Miten ois Eläkeläiset x Joker out.Toisaalta joku suomalainen artisti olis hyvä. Joksuille aukeaisi laajemmin Suomen markkinat ja suomalaiselle artistille Balkan. On muitakin vaihtoehtoja kuin Käärijä, jos Kn tiimi keskittyy muihin yhteistöihin.
Ei joksut sun kanssa varmaan collabia lähde tekemäänMiten ois Eläkeläiset x Joker out.
Mä luulen kanssa, että se munmottelija on itse luultavasti jo varttuneempi henkilö. Mutta mummoissahan ei ole mitään vikaa, siinä sen sijaan on, jos keskustelutaidot on sitä että ivaillaan muita kun omat perustelut puuttuu.