K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän se mummottelija ole vaan joku joka on omasta ikääntymisestään kauhuissaan ja kääntää sen vaan muihin. Yleisesti ottaen tässä fandomissa on kuitenkin kaiken ikäisiä ihmisiä keskusteluissa, keikkajonoissa ja eturiveissä, eikä missään muualla ole tällaista haukkumista kuin täällä. Totta kai sekin tietää että myös täällä on sekä nuoria että vanhoja, mutta kun kukaan ei voi ikäänsä todistaa, tuolla konstilla voi aina yrittää vaientaa muita.
Mä luulen kanssa, että se munmottelija on itse luultavasti jo varttuneempi henkilö. Mutta mummoissahan ei ole mitään vikaa, siinä sen sijaan on, jos keskustelutaidot on sitä että ivaillaan muita kun omat perustelut puuttuu.

vierailija
Mä en nyt tiedä mikä on epärealistista. Sekö että arvelee niitten pitäneen loman ihan suunnitellusti, koska sitä tarvitsivat? Tai että uskoo niitten haluavan työskennellä mieluummin kotimaassa kuin yrittää epätoivoisesti metsästää jotain kansainvälistä mainetta? Vai onko jollain heittää joku kikkakolmonen, jonka avulla niillä yhtäkkiä olisi niin paljon nimeä että saisivat elätettyä itsensä ja työntekijänsä kiertämällä Eurooppaa? En millään usko että niistä kukaan haluaisi kovin montaa kuukautta asua viidestään jossain pienessä kopissa Lontoossa toivomassa että heidän jutustaan tulisi yhtäkkiä valtavan suosittua, kun vaihtoehtona on elellä imeisesti aika mukavasti kotimaassa tekemällä just sitä mistä itse tykkäävät.
Varmaan se Joksut + K biisi :D Ja saattaisi oikeesti nostaa bändin laajemmalle, mutta tuskin sitä koskaan tulee ja toivottavasti ei tulekaan ainakaan tollasella periaatteessa.

Yhteistyössä