vierailija
Suomen käyttäminen on paljon helpompaa ja vie vähemmän energiaa. Sen myös tuntee paremmin vivahteineen jne.Mulle ei ainakaan ole yhtään vaikeaa.
Suomen käyttäminen on paljon helpompaa ja vie vähemmän energiaa. Sen myös tuntee paremmin vivahteineen jne.Mulle ei ainakaan ole yhtään vaikeaa.
Mikä valtio on merta?Etkö merillä?
Höpö höpöMulle ei ainakaan ole yhtään vaikeaa.
Vieras kieli on myös mahdollista oppia niin että sitä puhuu sujuvasti vaikka unissaan ja tuntee vivahteineen. Laudaturin kirjoittaminen ei tietysti vielä sitä tarkoita, mutta onnistuu hyvin jos asuu ulkomailla tai käyttää kieltä töissään ja/tai kotona.Suomen käyttäminen on paljon helpompaa ja vie vähemmän energiaa. Sen myös tuntee paremmin vivahteineen jne.
Joo, mutta on kivempaa olla etuoikeutettu ja puhua äidinkieltään läpi elämänsä.Vieras kieli on myös mahdollista oppia niin että sitä puhuu sujuvasti vaikka unissaan ja tuntee vivahteineen. Laudaturin kirjoittaminen ei tietysti vielä sitä tarkoita, mutta onnistuu hyvin jos asuu ulkomailla tai käyttää kieltä töissään ja/tai kotona.
Paljastat valituksillasi aina oman takapajuisuutesi, kaikki ei elä tynnyrissä kuten sinä.Höpö höpö
Mulle taas monien kielien puhuminen on rikkaus ja avartaa maailmaa.Joo, mutta on kivempaa olla etuoikeutettu ja puhua äidinkieltään läpi elämänsä.
On se sitäkin, mutta se on eri asia kuin valita suomea puhuva kumppani ja asua Suomessa ja puhua suomea.Mulle taas monien kielien puhuminen on rikkaus ja avartaa maailmaa.
Kaikki ei halua elää sellaista elämää.On se sitäkin, mutta se on eri asia kuin valita suomea puhuva kumppani ja asua Suomessa ja puhua suomea.
Moni on myös samaa mieltä. Woltin ja supercellin perustajat ainakin oli sitä mieltä että täällä pysytään ja tänne maksetaan veroja.
Ei näille parille änkyrälle kannata yrittää selittää mitään. Ne ei ymmärrä mitään oman napansa ulkopuolelta.Kaikki ei halua elää sellaista elämää.
No jos lähtevät 20 vuoden päästä niin siinä vaiheessa on jo uusia miljonäärejä tullut tilalle. Itse en näe mitään erityistä pakoa täältä.Katsotaan 20 vuoden päästä
Tänne syntyy miljonäärejä koko ajan vähemmän ja enemmän lähtee ulkomaille.No jos lähtevät 20 vuoden päästä niin siinä vaiheessa on jo uusia miljonäärejä tullut tilalle. Itse en näe mitään erityistä pakoa täältä.
Se sun ihkubojanis on myös ulkomailta.Nii, kun on hianoa jos on lakupe t teri mies ulkomailta!
Höpö höpöTänne syntyy miljonäärejä koko ajan vähemmän ja enemmän lähtee ulkomaille.
No ei todellakaan ole, eikä ole mitään syytä. Suurin osa näki koronankin aikana, miten turvassa täällä oltiin ja hyvin järjestettiin asiat. Kyllä moni lähtenyt palaa, kun on aika hankkia lapset, enkä ihmettele.No jos lähtevät 20 vuoden päästä niin siinä vaiheessa on jo uusia miljonäärejä tullut tilalle. Itse en näe mitään erityistä pakoa täältä.
Höpö höpö kumoaa tilastot?Höpö höpö
Niin onkin, mutta enpä kehuis miten ihanaa ois, kun sen kanssa ei voi puhua suomea.Se sun ihkubojanis on myös ulkomailta.
Niin mites ne Suomen syntyvyystilastot?No ei todellakaan ole, eikä ole mitään syytä. Suurin osa näki koronankin aikana, miten turvassa täällä oltiin ja hyvin järjestettiin asiat. Kyllä moni lähtenyt palaa, kun on aika hankkia lapset, enkä ihmettele.
No minun suvusta kukaan varakas ei ole lähtenyt yhtään mihinkään.Höpö höpö kumoaa tilastot?
Googletin ja nousussahan nuo määrät oli.Tänne syntyy miljonäärejä koko ajan vähemmän ja enemmän lähtee ulkomaille.
Ok tiedetään jo että vieraat kielet tuottaa sulle vaikeuksia.Niin onkin, mutta enpä kehuis miten ihanaa ois, kun sen kanssa ei voi puhua suomea.
Hyvä vaan, jos syntyy vähemmän, maapallo on tarpeeksi ylikansoitettu jo.Niin mites ne Suomen syntyvyystilastot?
Luulis kyllä miljonäärien vain lisääntyvän?Tänne syntyy miljonäärejä koko ajan vähemmän ja enemmän lähtee ulkomaille.
No ei tuota. Kirjoitin laudaturit kolmesta vieraasta kielestä.Ok tiedetään jo että vieraat kielet tuottaa sulle vaikeuksia.