V
vierailija
Vieras
Miksi kukaan haluaisi asia täällä? Suomessa on ihan syystä vain vähän miljonäärejä.Eivätkä lähde, eihän omaisuutta ole pakko täällä pitää kiinni, vaikka asuu täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi kukaan haluaisi asia täällä? Suomessa on ihan syystä vain vähän miljonäärejä.Eivätkä lähde, eihän omaisuutta ole pakko täällä pitää kiinni, vaikka asuu täällä.
Äidinkieli, isänmaa... Paras paikka asua suomalaisille.Miksi kukaan haluaisi asia täällä? Suomessa on ihan syystä vain vähän miljonäärejä.
Eli mennään sitten kuitenkin juuri niiden parjaamiesi maiden suuntaan.Se on ihan tervettäkin, ettei sossujen jatkuva ihmisten paapominen ole loputonta. Heikot sortuu elontiellä, Suomessa ei ole varaa jäädä pakkaseen itkemään.
Meinaatko että joku asuu täällä sen takia että täällä puhutaan suomea?Äidinkieli, isänmaa... Paras paikka asua suomalaisille.
Aika moni varakas suomalainen on eri mieltä.Äidinkieli, isänmaa... Paras paikka asua suomalaisille.
No eihän ole.Aika moni varakas suomalainen on eri mieltä.
Moni on myös samaa mieltä. Woltin ja supercellin perustajat ainakin oli sitä mieltä että täällä pysytään ja tänne maksetaan veroja.Aika moni varakas suomalainen on eri mieltä.
Mä ainakin asun.Meinaatko että joku asuu täällä sen takia että täällä puhutaan suomea?
Jos ympäri maailmaa sais puhua suomea, niin ulkomailla asuminen ois heti paljon mielekkäämpää.Mä ainakin asun.
Katsotaan 20 vuoden päästäMoni on myös samaa mieltä. Woltin ja supercellin perustajat ainakin oli sitä mieltä että täällä pysytään ja tänne maksetaan veroja.
Joo, mutta eri tavalla silti.Eli mennään sitten kuitenkin juuri niiden parjaamiesi maiden suuntaan.
Eiköhän heillä ole ihan varaa asua Suomessa. Eihän Siilasmaakaan ole muuttanut muualle.Katsotaan 20 vuoden päästä
Kyseessä on kourallinen miljonäärejä.Moni on myös samaa mieltä. Woltin ja supercellin perustajat ainakin oli sitä mieltä että täällä pysytään ja tänne maksetaan veroja.
Se että sun on vaikea puhua muita kieliä ei päde kaikkiin muihin.Säälin jo ihmisiä, joilla on suomea osaamaton puoliso, että ois tosi rankkaa, kun toiselle pitäis koko ajan puhua muuta kuin äidinkieltään.
On se kaikille samalla lailla vaikeaa. Kirjoitin laudaturit kielistä ja oon ollut maissa puhumassa niissä useamman kuukauden.Se että sun on vaikea puhua muita kieliä ei päde kaikkiin muihin.
Mulle ei ainakaan ole yhtään vaikeaa.On se kaikille samalla lailla vaikeaa. Kirjoitin laudaturit kielistä ja oon ollut maissa puhumassa niissä useamman kuukauden.
Etkö merillä?On se kaikille samalla lailla vaikeaa. Kirjoitin laudaturit kielistä ja oon ollut maissa puhumassa niissä useamman kuukauden.
Suomen käyttäminen on paljon helpompaa ja vie vähemmän energiaa. Sen myös tuntee paremmin vivahteineen jne.Mulle ei ainakaan ole yhtään vaikeaa.
Mikä valtio on merta?Etkö merillä?
Höpö höpöMulle ei ainakaan ole yhtään vaikeaa.
Vieras kieli on myös mahdollista oppia niin että sitä puhuu sujuvasti vaikka unissaan ja tuntee vivahteineen. Laudaturin kirjoittaminen ei tietysti vielä sitä tarkoita, mutta onnistuu hyvin jos asuu ulkomailla tai käyttää kieltä töissään ja/tai kotona.Suomen käyttäminen on paljon helpompaa ja vie vähemmän energiaa. Sen myös tuntee paremmin vivahteineen jne.