vierailija
Mä voin laittaa kans neljä, laitatko sä loput?Pitää varmaan laittaa modelle ilmoitus, että täällä paritetaan ulkomaalaista jalkapalloilijaa ja suomalaista jääkiekkoilijaa keskenään.
Mä voin laittaa kans neljä, laitatko sä loput?Pitää varmaan laittaa modelle ilmoitus, että täällä paritetaan ulkomaalaista jalkapalloilijaa ja suomalaista jääkiekkoilijaa keskenään.
Ai Pullilla, en kyllä ees tiä kekä se on?Jere P:llä on lapsi.
Laitoin jo kolme. Se Bojan C niminen jalkapalloilija on naimissa ja hänellä on kaksi lasta.Mä voin laittaa kans neljä, laitatko sä loput?
Laitatko siellä yksäreitä mehukkaimmille vai miten löydät?Mä liityin discordiin sen vuoksi, että löytäisin itselleni s.seuraa naisista.
T. Mikko
En näe listassa yhtään uutta nimeä.Eipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Ai mitä, millä motiiveilla. Ai KB discordiin?Eipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Ei sillä, vaan toisella Jere P:llä. Tämän nimisiä on useita ja vaikea tietää että ketä heistä paritetaan, joten parempi laittaa modelle ilmoitus näistä kaikista.Ai Pullilla, en kyllä ees tiä kekä se on?
Kummasti parin minuutin sisällä liittyi yhtäkkiä kaksEipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Jere Pöyhösellä ei ole lapsia.Ei sillä, vaan toisella Jere P:llä. Tämän nimisiä on useita ja vaikea tietää että ketä heistä paritetaan, joten parempi laittaa modelle ilmoitus näistä kaikista.
Yhdelle laitin, kun kuvassa oli niin mehukkaat tissit. Nainen olikin huijari, ei ne olleetkaan hänen tissit vaan Käärijän.Laitatko siellä yksäreitä mehukkaimmille vai miten löydät?
Varmistelevat tuplatileillä että saavat jatkaa kyyläystäänNo millä perusteilla? Avaudu toki.
Onpas ja kolme. Älä tuo yksityishenkilöitä jatkuvasti tänne ketjuun. Teen näistä ilmoituksen.Jere Pöyhösellä ei ole lapsia.
No voi harmi, ne on kyllä mehukkaat tissit, en yhtään ihmettele, että menit lankaan.Yhdelle laitin, kun kuvassa oli niin mehukkaat tissit. Nainen olikin huijari, ei ne olleetkaan hänen tissit vaan Käärijän.
Julkkis ei ole yksityishenkilö, itse jaat valheellista tietoa.Onpas ja kolme. Älä tuo yksityishenkilöitä jatkuvasti tänne ketjuun. Teen näistä ilmoituksen.
Sinä tuot tänne jatkuvasti yksityishenkilön kokonimen. Kyseisellä Jerellä on lapsia. Jätä hänet rauhaan.Julkkis ei ole yksityishenkilö, itse jaat valheellista tietoa.
Ei ole ja koko nimen saa tuoda, ilmoitan kohta Jerelle tästä ketjusta niinkuin muillekin tahoille olen ilmoittanut.Sinä tuot tänne jatkuvasti yksityishenkilön kokonimen. Kyseisellä Jerellä on lapsia. Jätä hänet rauhaan.
Sinä voit jättää, vinkkaan ketjusta hänelle kohta, että tuot valheita.Sinä tuot tänne jatkuvasti yksityishenkilön kokonimen. Kyseisellä Jerellä on lapsia. Jätä hänet rauhaan.
Minä olen jo vinkannut että tänne tuodaan jatkuvasti yksityishenkilöiden nimiä ja että heistä levitetään täällä valheita. Pyysin ketjun poistoa.Sinä voit jättää, vinkkaan ketjusta hänelle kohta, että tuot valheita.