V
vierailija
Vieras
Laitatko siellä yksäreitä mehukkaimmille vai miten löydät?Mä liityin discordiin sen vuoksi, että löytäisin itselleni s.seuraa naisista.
T. Mikko
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laitatko siellä yksäreitä mehukkaimmille vai miten löydät?Mä liityin discordiin sen vuoksi, että löytäisin itselleni s.seuraa naisista.
T. Mikko
En näe listassa yhtään uutta nimeä.Eipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Ai mitä, millä motiiveilla. Ai KB discordiin?Eipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Ai Pullilla, en kyllä ees tiä kekä se on?
Kummasti parin minuutin sisällä liittyi yhtäkkiä kaksEipä tee kyllä enää mieli kirjoitella mitään discordiin kun tietää millä motiiveilla nuokin uusimmat sinne liittyivät.
Jere Pöyhösellä ei ole lapsia.Ei sillä, vaan toisella Jere P:llä. Tämän nimisiä on useita ja vaikea tietää että ketä heistä paritetaan, joten parempi laittaa modelle ilmoitus näistä kaikista.
Laitatko siellä yksäreitä mehukkaimmille vai miten löydät?
No millä perusteilla? Avaudu toki.
Jere Pöyhösellä ei ole lapsia.
No voi harmi, ne on kyllä mehukkaat tissit, en yhtään ihmettele, että menit lankaan.Yhdelle laitin, kun kuvassa oli niin mehukkaat tissit. Nainen olikin huijari, ei ne olleetkaan hänen tissit vaan Käärijän.
Julkkis ei ole yksityishenkilö, itse jaat valheellista tietoa.Onpas ja kolme. Älä tuo yksityishenkilöitä jatkuvasti tänne ketjuun. Teen näistä ilmoituksen.
Julkkis ei ole yksityishenkilö, itse jaat valheellista tietoa.
Ei ole ja koko nimen saa tuoda, ilmoitan kohta Jerelle tästä ketjusta niinkuin muillekin tahoille olen ilmoittanut.Sinä tuot tänne jatkuvasti yksityishenkilön kokonimen. Kyseisellä Jerellä on lapsia. Jätä hänet rauhaan.
Sinä voit jättää, vinkkaan ketjusta hänelle kohta, että tuot valheita.Sinä tuot tänne jatkuvasti yksityishenkilön kokonimen. Kyseisellä Jerellä on lapsia. Jätä hänet rauhaan.
Sinä voit jättää, vinkkaan ketjusta hänelle kohta, että tuot valheita.
Ketäs julkkis -skorppareita K:lla on vielä läpi käymättä?
Itse olen tehnyt tuon saman ilmiantolomakkeella sekä kahteen eri sähköpostiin, josko nyt menisi viesti perille.Minä olen jo vinkannut että tänne tuodaan jatkuvasti yksityishenkilöiden nimiä ja että heistä levitetään täällä valheita. Pyysin ketjun poistoa.
Hjallis Harkimo, Matti Vanhanen, ainakin.